Uit een frituurpan? nee dank jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even gekeken. Maar helaas. Ik kan je alleen nog wat blokjes Old Amsterdam aanbieden.
Eens kijken of ze willen gaan tot 2 tonquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met het afhandelen van de deal dan...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even gekeken. Maar helaas. Ik kan je alleen nog wat blokjes Old Amsterdam aanbieden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uit een frituurpan? nee dank je
Schijnt heerlijk te zijn bij een deep-fried mars bar.quote:1 Choose a processed and pasteurized cheese. A good choice is Mozzarella. Cut into cubes.
2 Bread the cheese cubes to make them tasty. All you have to do is beat some eggs, coat the cheese with it, and "bread" it with some Italian-style breadcrumbs.
3 Freeze it for at least three hours.
4 Heat the oil. Use a shallow pan to heat the oil in; heat it to a hot temperature.
5 Carefully fry the cheese until the breadcrumbs are golden brown. Use tongs to help you to keep on turning the cubes around.
6 Allow the cheese to cool on paper towels until you can eat it.
Weltrustenquote:
Ik denk dat ik de kaas toch maar normaal eet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijnt heerlijk te zijn bij een deep-fried mars bar.
[ afbeelding ]
Ook jij weltrusten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik sla ook een keer over WG, wie is hier nou de snackbar?
En het is bedtijd
Ik iig nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik sla ook een keer over WG, wie is hier nou de snackbar?
En het is bedtijd
Ik ken de buurman en weet zeker dat hij daar niet intrapt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Eens kijken of ze willen gaan tot 2 ton.
De papatpan van ons is een paar weken gelden de vuilnisbak ingegaan, nauwelijks gebruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ga maandag huisje kijken maar een frituurpan staat bijzonder laag op mijn lijstje qua spullen die ik nog nodig denk te hebben
De iets jongere en budget-variant is ook wel oke:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De papatpan van ons is een paar weken gelden de vuilnisbak ingegaan, nauwelijks gebruikt.
Mw. MM is meer van de pan vet op het vuur en bakken maar, als ze dat al doet...
Old Amsterdam is trouwens wel, maar dan niet gefrituurd...
Ken ik niet, heb iets tegen Milner toen ik ooit een die 30- kaas of zo van ze gegeten heb.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De iets jongere en budget-variant is ook wel oke:
[ afbeelding ]
En je hebt me niet eens gedag gezegd, meid...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
allemaal zulke toffe homo's/travo's gezien @Vertigo vanavondWas daar eten en op de vernada was er een of ander pre gay pride ding bezig. Super glamourish allemaal
er was serieus een moment dat ik dacht dat ik je zag, maar dat was een gewone niet verklede man.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je hebt me niet eens gedag gezegd, meid...
quote:
Ik was vanavond even te druk om de krullers er in te gooien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er was serieus een moment dat ik dacht dat ik je zag, maar dat was een gewone niet verklede man.
Da's niet erg, probleem is dan vaak wel dt je er niet mee af kan blijven...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik pas een paar weken geleden voor het eerst Old Amsterdam heb geproefd.
Jonge kaas vind ik alleen lekker met hel veel mosterd, zodat je het bijna niet meer proeft...quote:
Jonge kaas is in mijn ogen slechts geschikt als bijproduct. (tussen een tosti ofzo, of op een gebakken ei oid)quote:
Ik ben sowieso niet zo'n kaaseterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jonge kaas vind ik alleen lekker met hel veel mosterd, zodat je het bijna niet meer proeft...
Klaar voor morgen?
Ik werk morgenmiddag thuis, dus...
Ik eet normaal liever jonge kaas. Maar Old Amsterdam smaakt wel erg lekker.quote:
Geil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen idee. Maar er was er wel een bij en die had geen kont als een bijzettafel, nee, als een eettafel voor een klein weeshuis. En dan een superstrak turquoise jurkje dat aan de achterkant niet eens net te kort was, maar gewoon een kwart van de bil vrijliet. En als ze te lang achter elkaar liep schoof de voorkant zo ver omhoog dat je dr perzikkleurige string kon zien en het feit dat ze fysiek toch echt nog een man was. Verder had ze een tina turner kapsel en best of all... og steeds een baardje. ik verzin dit niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet erg, probleem is dan vaak wel dt je er niet mee af kan blijven...
Ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik eet normaal liever jonge kaas. Maar Old Amsterdam smaakt wel erg lekker.
Je hebt er inderdaad bij. Als je het dan doet, doe het dan goed of helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen idee. Maar er was er wel een bij en die had geen kont als een bijzettafel, nee, als een eettafel voor een klein weeshuis. En dan een superstrak turquoise jurkje dat aan de achterkant niet eens net te kort was, maar gewoon een kwart van de bil vrijliet. En als ze te lang achter elkaar liep schoof de voorkant zo ver omhoog dat je dr perzikkleurige string kon zien en het feit dat ze fysiek toch echt nog een man was. Verder had ze een tina turner kapsel en best of all... og steeds een baardje. ik verzin dit niet
Gesmolten kaas vind ik sowieso alleen maar lekker op een tosti (met veel mosterd dan, dat weer wel) en als kaasfondue.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jonge kaas is in mijn ogen slechts geschikt als bijproduct. (tussen een tosti ofzo, of op een gebakken ei oid)
Jonge kaas gewoon op brood.. nah.
ohh heerlijk juist. Ben echt dol op gesmolten kaasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gesmolten kaas vind ik sowieso alleen maar lekker op een tosti (met veel mosterd dan, dat weer wel) en als kaasfondue.
Gegratineerde ovenschotels en andere goedbedoelde gesmolten bende gruwel ik van. Zo' n klomp kleddernat brood met gesmolten kaas in je uiensoep bijvoorbeeld...
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohh heerlijk juist. Ben echt dol op gesmolten kaas
Thxquote:
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Tosti met kruidenboter is anders ook heerlijk.
Als in ik de pub was geweest, dan had ik hier niet gepostquote:
Vanwege valsspelen of heb je gewoon verloren?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als in ik de pub was geweest, dan had ik hier niet gepost
Heel toevallig wel meegedaan aan een klein pokertoernooi maar daar vloog ik halverwege uit.
Gewoon verlorenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege valsspelen of heb je gewoon verloren?
Shit happens.quote:
Droog en halfbewolkt. Ik meen net wel op het journaal iets te zien over noorderlicht dat hier te zien zou moeten zijn maar volgens mij klopt dat niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit happens.
Hoe is het weer aan de andere kant van het kanaal?
Dat zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Droog en halfbewolkt. Ik meen net wel op het journaal iets te zien over noorderlicht dat hier te zien zou moeten zijn maar volgens mij klopt dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |