Dat deed ik dus gister heel voorzichtig, maar hij wordt dan direct wakker en begint vervolgens enorm te piepen. Dat doe ik dus niet meer, want hij moet gewoon ook lekker slapen. Onze katten zitten al elke keer nieuwsgierig door het gaas te kijken naar dat gekke piepding.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is m'n kleine broertje, daar mag moet ik gemeen tegen doen.
--> F&F of OUD (rammel rammel)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Soempie het volgende:
Dat deed ik dus gister heel voorzichtig, maar hij wordt dan direct wakker en begint vervolgens enorm te piepen. Dat doe ik dus niet meer, want hij moet gewoon ook lekker slapen. Onze katten zitten al elke keer nieuwsgierig door het gaas te kijken naar dat gekke piepding.![]()
Spelen doet hij ook nog niet. Wel een beetje rondlopen door het hok voor hij gaat slapen (elke keer 1 rondje en dan kruipt hij onder het dekentje).![]()
Maargoed, genoeg over Hobbes. De rest zal ik wel bijhouden in het andere topic. Dan hoeven jullie me niet door te wijzen naar F&F.
lol ik heb er ook een hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef CaLeX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het maar zo'n feestquote:
Ik kan DS wel even langssturen, kan hij jou helpen met de oppasjochies en de oppasbabyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was het maar zo'n feest
een klein broertje. En twee oppasjochies. en een oppasbaby
zie je het voor je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan DS wel even langssturen, kan hij jou helpen met de oppasjochies en de oppasbaby
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat ook, ja.
het enige wat ik van thuis wonen mis :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
ik bedoel het jij hem even mijn kant op sturenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
DS is ontzettend goed met Jair, en hij zal vast goed zijn met de kleuters
Vragen kan altijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bedoel het jij hem even mijn kant op sturen
dat kan ik zellef ookquote:
Je hebt je telefoon weer terug dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat kan ik zellef ookheb denk ik zelfs nog zijn nummer. Als ik het nodig zou hebben, that is
Afgelopen lente was mijn oude telefoon op sterven na dood. Toen heb ik alle nummers overgetypt in mn computer, voor het geval dat en omdat dat sowieso handig is in dit soort situaties. alles nummers die ik gekregen heb voor die tijd staan dus in mijn computer, die van daarna alleen nog nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon weer terug dan?
Slim... heb je zeker voor gestudeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Afgelopen lente was mijn oude telefoon op sterven na dood. Toen heb ik alle nummers overgetypt in mn computer, voor het geval dat en omdat dat sowieso handig is in dit soort situaties. alles nummers die ik gekregen heb voor die tijd staan dus in mijn computer, die van daarna alleen nog niet
ben nog hard bezigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slim... heb je zeker voor gestudeerd
ik moet nog zeker n uurquote:
die eerste 2 kwamen goed door, maar die derde.....quote:
Bij mij galmde de eerste dubbel naquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die eerste 2 kwamen goed door, maar die derde.....
Welke film?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef CaLeX het volgende:
ik nog een half uurtje![]()
En vanavond uit eten en naar de bios
Ik lees dat topic niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, genoeg over Hobbes. De rest zal ik wel bijhouden in het andere topic. Dan hoeven jullie me niet door te wijzen naar F&F.
Ik gebruik bij het inbreken liever deze. Gaat wat sneller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo, net even ervaren hoe het is om inbreker te zijn.![]()
Kwam thuis, wilde een raam open doen en de sleutel van één van de 2 sloten draaide gewoon door zonder dat er beweging in het slot kwam. Er was iets afgebroken in het slothuis dus (3 sterren slot, mag dat???)...![]()
Decoupeerzaag gepakt (ja, spullen genoeg...) en zagen maar door de gleuf tussen het raam en de sponning.
Zit er in dat slot (de pen dien in de sponning gaat) een keiharde kern van één of ander superstaal.
De metaalzaagjes vlogen er door heen, blij dat ik ooit een partij Piranha's gehaald heb.![]()
1,5 Uur en 7 zaagjes verder gaf de pen z'n weerstand op en kon ik het raam openen.![]()
Nu even 2 nieuwe sloten halen (andere ook maar meteen vervangen, ze zitten er al 20 jaar in), die er in schroeven en dan zijn we weer klaar...
Alleen krijg je daar je raam slechts eenmalig mee openquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gebruik bij het inbreken liever deze. Gaat wat sneller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Zoek je op Nico Zwinkels, kom je dit tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Zoek je op Nico Zwinkels, kom je dit tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat doet me aan één van mijn buren denken...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via wat omzwervingen kwam ik bij GeenStijl een oud artikel tegen met een lollig huisje
De frietpan gaat aan. Wil je zo ook wat bitterballen?quote:
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De frietpan gaat aan. Wil je zo ook wat bitterballen?
Ah, net een bod gedaan, ziet er wel geinig uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet me aan één van mijn buren denken...
Een satekroket en een frikandel speciaal graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De frietpan gaat aan. Wil je zo ook wat bitterballen?
ik twijfelde nog, maar dat hoorde ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij galmde de eerste dubbel na
Succes met het afhandelen van de deal dan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, net een bod gedaan, ziet er wel geinig uit.
Nee, die staat vol met bende en nog te plaatsen zooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik twijfelde nog, maar dat hoorde ik inderdaad ook![]()
Heb je ervaring met lege ruimtes?
dat dempt idd mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, die staat vol met bende en nog te plaatsen zooi
Even gekeken. Maar helaas. Ik kan je alleen nog wat blokjes Old Amsterdam aanbieden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een satekroket en een frikandel speciaal graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |