Heeft Hobbes weer op je lopen kotsen en pissen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel gelezen, maar geen tijd om nu te antwoorden. Moet snel nog even douchen en dan weer weg.![]()
quote:
yukquote:
Tieten Van Puntenslijpselquote:
Die zie ik elke dag al op mijn eigen bookmarks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je een Seventeen toesturen, kan je pubertietjes gaan bekijken...
Nee, ga weg!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Die zie ik elke dag al op mijn eigen bookmarks.
heb ik niet. Ben een vent gekquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ik niet. Ben een vent gek
Wat, jij ook al?quote:
waarom heb je choise met een S in je sigquote:
Omdat hij een beetje dom isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom heb je choise met een S in je sig
Waarom zei je dan:quote:
quote:
Dat is Hindoestaans.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarom heb je choise met een S in je sig
niet zo gemeeenquote:
[..]
vraag ofy alsjeblieft niet om een logische redeneringquote:
[..]
Als PS een dikke vent is, dan ben ik een lekker wijfquote:
Pics van jezelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als PS een dikke vent is, dan ben ik een lekker wijf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ben ik zo doorheen, tegenwoordig gebruik ik dit:quote:
Je hebt vakantie of je hebt het niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Even het terrein afgeweest, boodschappen gehaald, te veel geld uitgegeven
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben ik zo doorheen, tegenwoordig gebruik ik dit:
[ afbeelding ]
Jij gebruikt ze zo? Tegen straling helpt dan inderdaad wel...quote:
Wie meldt hier nu dat 'ie een emmer gebruikt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij gebruikt ze zo? Tegen straling helpt dan inderdaad wel...
Iets met hotlinkingquote:
Ik gebruik een kunststof emmer. Jij laat een metalen zien, dus ik ga ervan uit dat jij dat doet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie meldt hier nu dat 'ie een emmer gebruikt?
Not me...
Foto? Nooit gehoord van dat merk metalen emmers...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in de Foto-emmer geupload, de enige emmer die ik gebruik...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in de Foto-emmer geupload, de enige emmer die ik gebruik...
Alleen vanmorgen vroeg me onder gezeken. Zo, hups een heel straaltje over m'n broek en hand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft Hobbes weer op je lopen kotsen en pissen?
Lekker danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen vanmorgen vroeg me onder gezeken. Zo, hups een heel straaltje over m'n broek en hand.![]()
Til het dekentje dan opquote:De rest van de dag heb ik hem nog niet gezien. Hij ligt steeds te slapen onder een dekentje als ik er ben.
Filmpje makenquote:Maar ik heb vanmiddag wel speeltjes voor hem gekocht.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Soempie het volgende:
Alleen vanmorgen vroeg me onder gezeken. Zo, hups een heel straaltje over m'n broek en hand.![]()
Typisch een vent: elke keer als je hem nodig hebt, doet 'ie of 'ie slaaptquote:De rest van de dag heb ik hem nog niet gezien. Hij ligt steeds te slapen onder een dekentje als ik er ben.
quote:Maar ik heb vanmiddag wel speeltjes voor hem gekocht.![]()
is toch zielugquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is m'n kleine broertje, daar mag ik gemeen tegen doen.
Dat deed ik dus gister heel voorzichtig, maar hij wordt dan direct wakker en begint vervolgens enorm te piepen. Dat doe ik dus niet meer, want hij moet gewoon ook lekker slapen. Onze katten zitten al elke keer nieuwsgierig door het gaas te kijken naar dat gekke piepding.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is m'n kleine broertje, daar mag moet ik gemeen tegen doen.
--> F&F of OUD (rammel rammel)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Soempie het volgende:
Dat deed ik dus gister heel voorzichtig, maar hij wordt dan direct wakker en begint vervolgens enorm te piepen. Dat doe ik dus niet meer, want hij moet gewoon ook lekker slapen. Onze katten zitten al elke keer nieuwsgierig door het gaas te kijken naar dat gekke piepding.![]()
Spelen doet hij ook nog niet. Wel een beetje rondlopen door het hok voor hij gaat slapen (elke keer 1 rondje en dan kruipt hij onder het dekentje).![]()
Maargoed, genoeg over Hobbes. De rest zal ik wel bijhouden in het andere topic. Dan hoeven jullie me niet door te wijzen naar F&F.
lol ik heb er ook een hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef CaLeX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het maar zo'n feestquote:
Ik kan DS wel even langssturen, kan hij jou helpen met de oppasjochies en de oppasbabyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was het maar zo'n feest
een klein broertje. En twee oppasjochies. en een oppasbaby
zie je het voor je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan DS wel even langssturen, kan hij jou helpen met de oppasjochies en de oppasbaby
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat ook, ja.
het enige wat ik van thuis wonen mis :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
ik bedoel het jij hem even mijn kant op sturenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
DS is ontzettend goed met Jair, en hij zal vast goed zijn met de kleuters
Vragen kan altijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bedoel het jij hem even mijn kant op sturen
dat kan ik zellef ookquote:
Je hebt je telefoon weer terug dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat kan ik zellef ookheb denk ik zelfs nog zijn nummer. Als ik het nodig zou hebben, that is
Afgelopen lente was mijn oude telefoon op sterven na dood. Toen heb ik alle nummers overgetypt in mn computer, voor het geval dat en omdat dat sowieso handig is in dit soort situaties. alles nummers die ik gekregen heb voor die tijd staan dus in mijn computer, die van daarna alleen nog nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon weer terug dan?
Slim... heb je zeker voor gestudeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Afgelopen lente was mijn oude telefoon op sterven na dood. Toen heb ik alle nummers overgetypt in mn computer, voor het geval dat en omdat dat sowieso handig is in dit soort situaties. alles nummers die ik gekregen heb voor die tijd staan dus in mijn computer, die van daarna alleen nog niet
ben nog hard bezigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slim... heb je zeker voor gestudeerd
ik moet nog zeker n uurquote:
die eerste 2 kwamen goed door, maar die derde.....quote:
Bij mij galmde de eerste dubbel naquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die eerste 2 kwamen goed door, maar die derde.....
Welke film?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef CaLeX het volgende:
ik nog een half uurtje![]()
En vanavond uit eten en naar de bios
Ik lees dat topic niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, genoeg over Hobbes. De rest zal ik wel bijhouden in het andere topic. Dan hoeven jullie me niet door te wijzen naar F&F.
Ik gebruik bij het inbreken liever deze. Gaat wat sneller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo, net even ervaren hoe het is om inbreker te zijn.![]()
Kwam thuis, wilde een raam open doen en de sleutel van één van de 2 sloten draaide gewoon door zonder dat er beweging in het slot kwam. Er was iets afgebroken in het slothuis dus (3 sterren slot, mag dat???)...![]()
Decoupeerzaag gepakt (ja, spullen genoeg...) en zagen maar door de gleuf tussen het raam en de sponning.
Zit er in dat slot (de pen dien in de sponning gaat) een keiharde kern van één of ander superstaal.
De metaalzaagjes vlogen er door heen, blij dat ik ooit een partij Piranha's gehaald heb.![]()
1,5 Uur en 7 zaagjes verder gaf de pen z'n weerstand op en kon ik het raam openen.![]()
Nu even 2 nieuwe sloten halen (andere ook maar meteen vervangen, ze zitten er al 20 jaar in), die er in schroeven en dan zijn we weer klaar...
Alleen krijg je daar je raam slechts eenmalig mee openquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gebruik bij het inbreken liever deze. Gaat wat sneller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Zoek je op Nico Zwinkels, kom je dit tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Zoek je op Nico Zwinkels, kom je dit tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat doet me aan één van mijn buren denken...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via wat omzwervingen kwam ik bij GeenStijl een oud artikel tegen met een lollig huisje
De frietpan gaat aan. Wil je zo ook wat bitterballen?quote:
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De frietpan gaat aan. Wil je zo ook wat bitterballen?
Ah, net een bod gedaan, ziet er wel geinig uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet me aan één van mijn buren denken...
Een satekroket en een frikandel speciaal graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De frietpan gaat aan. Wil je zo ook wat bitterballen?
ik twijfelde nog, maar dat hoorde ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij galmde de eerste dubbel na
Succes met het afhandelen van de deal dan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, net een bod gedaan, ziet er wel geinig uit.
Nee, die staat vol met bende en nog te plaatsen zooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik twijfelde nog, maar dat hoorde ik inderdaad ook![]()
Heb je ervaring met lege ruimtes?
dat dempt idd mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, die staat vol met bende en nog te plaatsen zooi
Even gekeken. Maar helaas. Ik kan je alleen nog wat blokjes Old Amsterdam aanbieden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een satekroket en een frikandel speciaal graag
Uit een frituurpan? nee dank jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even gekeken. Maar helaas. Ik kan je alleen nog wat blokjes Old Amsterdam aanbieden.
Eens kijken of ze willen gaan tot 2 tonquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met het afhandelen van de deal dan...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even gekeken. Maar helaas. Ik kan je alleen nog wat blokjes Old Amsterdam aanbieden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uit een frituurpan? nee dank je
Schijnt heerlijk te zijn bij een deep-fried mars bar.quote:1 Choose a processed and pasteurized cheese. A good choice is Mozzarella. Cut into cubes.
2 Bread the cheese cubes to make them tasty. All you have to do is beat some eggs, coat the cheese with it, and "bread" it with some Italian-style breadcrumbs.
3 Freeze it for at least three hours.
4 Heat the oil. Use a shallow pan to heat the oil in; heat it to a hot temperature.
5 Carefully fry the cheese until the breadcrumbs are golden brown. Use tongs to help you to keep on turning the cubes around.
6 Allow the cheese to cool on paper towels until you can eat it.
Weltrustenquote:
Ik denk dat ik de kaas toch maar normaal eet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijnt heerlijk te zijn bij een deep-fried mars bar.
[ afbeelding ]
Ook jij weltrusten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik sla ook een keer over WG, wie is hier nou de snackbar?
En het is bedtijd
Ik iig nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik sla ook een keer over WG, wie is hier nou de snackbar?
En het is bedtijd
Ik ken de buurman en weet zeker dat hij daar niet intrapt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Eens kijken of ze willen gaan tot 2 ton.
De papatpan van ons is een paar weken gelden de vuilnisbak ingegaan, nauwelijks gebruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ga maandag huisje kijken maar een frituurpan staat bijzonder laag op mijn lijstje qua spullen die ik nog nodig denk te hebben
De iets jongere en budget-variant is ook wel oke:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De papatpan van ons is een paar weken gelden de vuilnisbak ingegaan, nauwelijks gebruikt.
Mw. MM is meer van de pan vet op het vuur en bakken maar, als ze dat al doet...
Old Amsterdam is trouwens wel, maar dan niet gefrituurd...
Ken ik niet, heb iets tegen Milner toen ik ooit een die 30- kaas of zo van ze gegeten heb.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De iets jongere en budget-variant is ook wel oke:
[ afbeelding ]
En je hebt me niet eens gedag gezegd, meid...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
allemaal zulke toffe homo's/travo's gezien @Vertigo vanavondWas daar eten en op de vernada was er een of ander pre gay pride ding bezig. Super glamourish allemaal
er was serieus een moment dat ik dacht dat ik je zag, maar dat was een gewone niet verklede man.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je hebt me niet eens gedag gezegd, meid...
quote:
Ik was vanavond even te druk om de krullers er in te gooien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er was serieus een moment dat ik dacht dat ik je zag, maar dat was een gewone niet verklede man.
Da's niet erg, probleem is dan vaak wel dt je er niet mee af kan blijven...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik pas een paar weken geleden voor het eerst Old Amsterdam heb geproefd.
Jonge kaas vind ik alleen lekker met hel veel mosterd, zodat je het bijna niet meer proeft...quote:
Jonge kaas is in mijn ogen slechts geschikt als bijproduct. (tussen een tosti ofzo, of op een gebakken ei oid)quote:
Ik ben sowieso niet zo'n kaaseterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jonge kaas vind ik alleen lekker met hel veel mosterd, zodat je het bijna niet meer proeft...
Klaar voor morgen?
Ik werk morgenmiddag thuis, dus...
Ik eet normaal liever jonge kaas. Maar Old Amsterdam smaakt wel erg lekker.quote:
Geil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen idee. Maar er was er wel een bij en die had geen kont als een bijzettafel, nee, als een eettafel voor een klein weeshuis. En dan een superstrak turquoise jurkje dat aan de achterkant niet eens net te kort was, maar gewoon een kwart van de bil vrijliet. En als ze te lang achter elkaar liep schoof de voorkant zo ver omhoog dat je dr perzikkleurige string kon zien en het feit dat ze fysiek toch echt nog een man was. Verder had ze een tina turner kapsel en best of all... og steeds een baardje. ik verzin dit niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet erg, probleem is dan vaak wel dt je er niet mee af kan blijven...
Ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik eet normaal liever jonge kaas. Maar Old Amsterdam smaakt wel erg lekker.
Je hebt er inderdaad bij. Als je het dan doet, doe het dan goed of helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen idee. Maar er was er wel een bij en die had geen kont als een bijzettafel, nee, als een eettafel voor een klein weeshuis. En dan een superstrak turquoise jurkje dat aan de achterkant niet eens net te kort was, maar gewoon een kwart van de bil vrijliet. En als ze te lang achter elkaar liep schoof de voorkant zo ver omhoog dat je dr perzikkleurige string kon zien en het feit dat ze fysiek toch echt nog een man was. Verder had ze een tina turner kapsel en best of all... og steeds een baardje. ik verzin dit niet
Gesmolten kaas vind ik sowieso alleen maar lekker op een tosti (met veel mosterd dan, dat weer wel) en als kaasfondue.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jonge kaas is in mijn ogen slechts geschikt als bijproduct. (tussen een tosti ofzo, of op een gebakken ei oid)
Jonge kaas gewoon op brood.. nah.
ohh heerlijk juist. Ben echt dol op gesmolten kaasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gesmolten kaas vind ik sowieso alleen maar lekker op een tosti (met veel mosterd dan, dat weer wel) en als kaasfondue.
Gegratineerde ovenschotels en andere goedbedoelde gesmolten bende gruwel ik van. Zo' n klomp kleddernat brood met gesmolten kaas in je uiensoep bijvoorbeeld...
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohh heerlijk juist. Ben echt dol op gesmolten kaas
Thxquote:
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Tosti met kruidenboter is anders ook heerlijk.
Als in ik de pub was geweest, dan had ik hier niet gepostquote:
Vanwege valsspelen of heb je gewoon verloren?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als in ik de pub was geweest, dan had ik hier niet gepost
Heel toevallig wel meegedaan aan een klein pokertoernooi maar daar vloog ik halverwege uit.
Gewoon verlorenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege valsspelen of heb je gewoon verloren?
Shit happens.quote:
Droog en halfbewolkt. Ik meen net wel op het journaal iets te zien over noorderlicht dat hier te zien zou moeten zijn maar volgens mij klopt dat niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit happens.
Hoe is het weer aan de andere kant van het kanaal?
Dat zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Droog en halfbewolkt. Ik meen net wel op het journaal iets te zien over noorderlicht dat hier te zien zou moeten zijn maar volgens mij klopt dat niet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ikb en zo moe, dat ik net probeerde m'n pyjamabroek over m'n hoofd te trekken. Had ook pas heel laat door dat het geen shirt was.![]()
Die zijn lekker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zitten daar die verschrikkelijke biscuitjes in? Men wat zijn die dingen smerig.
Maar bedankt voor het ontbijt.
Goedemorgen
Is trouwens wel herkenbaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ikb en zo moe, dat ik net probeerde m'n pyjamabroek over m'n hoofd te trekken. Had ook pas heel laat door dat het geen shirt was.![]()
Hoi Nem! Wat is drag queen bingo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:20 schreef Nembrionic het volgende:Vanuit Engeland
Over drag queens gesproken: ik heb ooit een fantastische kans laten liggen toen ik met een maat van me in New York was. In een kroeg werden we uitgenodigd bij een potje drag queen bingo aanwezig te zijn. Stom genoeg hebben we het aanbod afgeslagen
Soempie-actie +1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
hmm, of ik heb de verkeerde voor me of het zijn van die dingen die beschuitfluiten een eitje laten lijken. Wat zijn die dingen droog. Ik denk dat Mozes ze gebruikt heeft om de Rode zee droog te leggen.quote:
Die pacman rechtsonderinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:41 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh mensen! Wakker worden!![]()
Sorry, geen tijd om een ontbijt te maken. Dus pak maar een gevechtsrantsoen.
[ afbeelding ]
Die dingen zijn inderdaad erg doog, maar heerlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zitten daar die verschrikkelijke biscuitjes in? Men wat zijn die dingen smerig.
Ik roolde mijn Struik-blikken altijd voor die biscuitjes. De goulash zag er uit als wat ze later onder de naam Sheba op de markt brachten. Heb weken op die kaakjes geleefd...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik me niet vegis hangt het er erg vanaf welke Struik blikken je hebt/ had. Bruine bonen met varkensvlees smaakte helemaal vergens na maar er zaten best smaakvolle varianten tussen (nee, niet zelf in dienst gezeten maar wel bij scouting waar er wel een redelijk aantal mensen in staat waren de kamp vooraden aan te vullen met defensie voer)
Een vriend van mij zag ooit in een dronken bui de vaatwasser voor de wc aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Is trouwens wel herkenbaar. Ik heb wel eens 's ochtends de honing in de vaatwasser gezet, en mijn vieze bordje in de koelkast
.
Ik moet het toch vragen: kleine of grote boodschap?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een vriend van mij zag ooit in een dronken bui de vaatwasser voor de wc aan.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet het toch vragen: kleine of grote boodschap?
we noemen m nu Joop Klepschijter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet het toch vragen: kleine of grote boodschap?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
we noemen m nu Joop Klepschijter.
da's ernstigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
we noemen m nu Joop Klepschijter.
Ah, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een vriend van mij zag ooit in een dronken bui de vaatwasser voor de wc aan.
Vakantie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar is Yuri eigenlijk heen? Heb em al een tijdje niet meer zien zwaaien
Ik dus helaas niet. Te bewolkt en teveel omgevingslichtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Ik heb regelmatig het noorderlicht kunnen zien tijdens oefeningen in GB.
Je zat al met je hoofd door 1 pijp?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef Soempie het volgende:
Dank je wel, ik hoor het omroepbericht van de IKEA al:quote:
Bingo maar dan met/door/voor drag queensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Nem! Wat is drag queen bingo?
Gek, ik heb me altijd laten vertellen dat die Zweedse balletjes altijd zo lekker warenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank je wel, ik hoor het omroepbericht van de IKEA al:
"Jair wil graag opgehaald worden uit Smaland, Jair wil graag opgehaald worden uit Smaland".
Pacman op de doos?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:41 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh mensen! Wakker worden!![]()
Sorry, geen tijd om een ontbijt te maken. Dus pak maar een gevechtsrantsoen.
[ afbeelding ]
Dan maak ik mij nu zorgen: waarom werd jij dan uitgenodigd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bingo maar dan met/door/voor drag queens
Ik heb er 200km boven de poolcirkel voor gezeten gedurende ruim een week, had een mooi alarmsysteem vanuit het hotel daar gekregen, alles mooi geregeld dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dus helaas niet. Te bewolkt en teveel omgevingslicht
En ik wil het gewoon eens zien
#339 iamredleader 38008quote:
0,038 posts?quote:
Je mag dan wel meer posts hebben dan ik, maar ook een hoger user-ID!quote:
da's mooi kut jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 200km boven de poolcirkel voor gezeten gedurende ruim een week, had een mooi alarmsysteem vanuit het hotel daar gekregen, alles mooi geregeld dus.
Alleen ging die week het alarm niet af, want er was geen Noorderlicht...
Weet je wat dat jou maakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je mag dan wel meer posts hebben dan ik, maar ook een hoger user-ID!
User id zegt niets! Als ik me gelijk geregistreerd had toen ik voor het eerst op fok kwam, dan had ik zelfs een negatief user-id gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je mag dan wel meer posts hebben dan ik, maar ook een hoger user-ID!
Dus dan zorg je ervoor dat je naar beneden gaat, opgelost, slotjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:36 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik heb razende honger, ben nog niet wezen lunchen en m'n klant is er nog niet... dus die broodjes liggen beneden op mij te wachten![]()
kom ik met mijn 4k postsquote:
Omdat we toeristen warenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan maak ik mij nu zorgen: waarom werd jij dan uitgenodigd?
hebben jullie daar ook een vaatwasser?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:Lekker nachtje gehad
Kampvuur, drank, het was vroeg
Het regent af en toe en waait flink, maar Swampzone zal het niet wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef TradeMarkie het volgende:
lijkt het daar al een beetje op swampzone, of hebben jullie niet zoveel regen gehad als wij hier vanochtend?
Hoezoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze durft nog niet naar buiten te kijken
Nope. Maar wel een koffiezetapparaat waar minstens 10 liter water in gezet kan worden dat als afwaswater dientquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hebben jullie daar ook een vaatwasser?
Je zet gewoon je vaat buiten, wordt vanzelf schoon met dit weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hebben jullie daar ook een vaatwasser?
Als je plastic bordjes gebruikt ja, maar dan hoef je ze ook niet af te wassen. Maar die moet je inderdaad dan toch gewoon buiten zetten, dan hoef je ze niet meer op te ruimen!quote:
The AKQSC-team has tuned in to the live-streamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IS DAT ETCIE?![]()
![]()
Goede nerd (dat zei ze dan net
![]()
)
wooeeeiii zo cool haar echt te zien. Hippe truiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The AKQSC-team has tuned in to the live-stream
Nu weet je waarom sommige AKQSC'ers jou ook in het echt willen ontmoeten (of tenminste pics willen)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wooeeeiii zo cool haar echt te zien. Hippe truimatrozenstreepjes zijn het weer helemaal dit seizoen
Mijn vrije tijd, wat doe je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The AKQSC-team has tuned in to the live-stream
omdat ik..? nee. ik snap deze nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu weet je waarom sommige AKQSC'ers jou ook in het echt willen ontmoeten (of tenminste pics willen)
Ik blijf liever de 'Unseen character'...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu weet je waarom sommige AKQSC'ers jou ook in het echt willen ontmoeten (of tenminste pics willen)
Vind je het gek, wellicht heeft ze een tabje open met de AKQSC (hoi Etciequote:
Omdat je een vrouw bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
omdat ik..? nee. ik snap deze niet
naaahquote:
Shit, te laatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
in before the slechte-grappen
Maar wel posten op een internetforumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sommige dingen kan je beter niet zeggen
Don't feed the troll... of het moet een goede grap zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat een kneus is die Samsonitekoffer
Een hele lama?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja maar ets was er ook een aan het eten
Waarom haal je nou weg dat je de echte naam van etcie nu weet, en dat het twee letters meer was dan je oorspronkelijk dacht?quote:
omdat de tweede keer dat ik het hoorde werd het wel zo gezegd als ik het dacht dus nu ben ik in de warquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom haal je nou weg dat je de echte naam van etcie nu weet, en dat het twee letters meer was dan je oorspronkelijk dacht?
Ahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat de tweede keer dat ik het hoorde werd het wel zo gezegd als ik het dacht dus nu ben ik in de war
Op de een of andere manier komen de PM's van Puntenslijpsel maar niet bij me binnenquote:
quote:
quote:
Heb je haar al ge-PM'd ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef Bart het volgende:
Op de een of andere manier komen de PM's van Puntenslijpsel maar niet bij me binnen.
Ja, ongeveer 162 keer.quote:
Vaker dan mij.quote:
sommige mensen zouden dat als een hint opvattenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komen de PM's van Puntenslijpsel maar niet bij me binnen.
En sommige mensen begrijpen hints nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sommige mensen zouden dat als een hint opvatten
Echt niet!quote:
Ja, dat het PM-systeem stuk is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sommige mensen zouden dat als een hint opvatten
Ik zou eigenlijk niet weten welke twee letters je nog voor haar naam kan zettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat de tweede keer dat ik het hoorde werd het wel zo gezegd als ik het dacht dus nu ben ik in de war
als er nog twee letters vooraan afkunnen dan snap je mn fout ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten welke twee letters je nog voor haar naam kan zetten.
Ja twee vanaf kan wel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als er nog twee letters vooraan afkunnen dan snap je mn fout ook
fuck!quote:
Ik ga 'm niet brengenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Is dat van 'Kom 'm maar halen'?...
Vast iets lekkerders dan deze lolly. En internet op je iPod?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
fuck!(hehe iPod autocorrect dat in Dick. Ook goed.) nu ben ik toch al aan het koken
yes heb de iPod touch gekregenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast iets lekkerders dan deze lolly. En internet op je iPod?
De vraag is dan natuurlijk wat je aan het maken bentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yes heb de iPod touch gekregenen ben idd al een uur lekker aan t koken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vond het niet verstandig de tekst op m'n werk op te zoeken
Ik had het zo gedaan:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alle lollies verzamelen….,hey, hey, hey
Je komt ze overal tegen, echt waar...
Lolliiiiieeees !!!
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Lik maar aan m’n lolliepop
Doe maar doe maar...
Ik had zo’n zin in wat lekkers,
ik had zo’n zin in wat zoetgheid.
Dus ik ging voor de lollie;
En was meteen al m’n centen kwijt.
Nu is m’n lollie op
“Ai”
En dat zit in m’n kop !
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Lollies in vele smaken
Aardbei appel of citroen
Lollies in vele maten
Van klein tot groot als een meloen
Nu is m’n lollie op, "ai"
En dat zit in m’n kop !
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Kom ze proeven, kom ze proeven,
Onze lollies zijn de lekkerste
Ze zijn rond, ze zijn dik, ze smaken zoet,
En hoe meer je er van proeft,
hoe meer je er aan wil likken !!!!!
Kom maar lekke likke,
Kom maar lekke lekke likke
Kom maar heelijk lekke likke aan die lolliepop
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Lollie tussen je tanden,
Lekker sabbelen uren lang.
Maar je mag niet kauwen,
Want daar breekt die lollie van.
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
………….. Likken !!!
Dusssss.....quote:'Ook bier beschermt tegen hartziekten'
ROTTERDAM - Eén glas rode wijn per dag is goed voor het hart, dat is inmiddels algemeen bekend. Maar sommige Amerikaanse wetenschappers denken nu dat ook één (voor vrouwen) of twee (voor mannen) glazen bier per dag het risico op hartziekten kan doen afnemen.
Vrouwen die 3 tot 7 biertjes per week drinken, en mannen die er 3 tot 14 nuttigen, hebben tot 38 procent minder kans op hartziekten dan geheelonthouders. Lichte drinkers (maximaal 3 glazen bier per week) lopen 31 procent minder risico.
Een verklaring hebben de onderzoekers niet meteen. Mogelijkerwijs is de vitamine B6 in het bier verantwoordelijk, doordat het de opbouw van het aminozuur homocysteine tegengaat. Net dat aminozuur wordt gelinkt aan het voorkomen van hartziekten.
Waarschijnlijker is dat bier drinken ontspant, waardoor de consument minder stress ervaart en minder piekert, wat de gezondheid van het hart ten goede komt.
* Its-Jojo-4you vind de tekst dermate kansloos dat het de moeite is deze volledig te vermeldenquote:
Ze was sidekick vandaag, heb wel geluisterd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
En, hoe ging de uitzending van DJ Etcie? Ik heb 'm gemist.
Ruimt lekker op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze zijn weer lekker aan het schieten in Amsterdam, van de week al een en vandaag nog een....
Klopt helemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt wel of ons huis aan z'n eind is.
Was het gisteren een slot, nu werkt de thermostaat (Chronoterm III) niet meer.
Het apparaat reageert na het vervangen van de batterijen niet meer op het indrukken van de toetsen...![]()
Zat TradeMarkie niet in die business?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |