Heeft Hobbes weer op je lopen kotsen en pissen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel gelezen, maar geen tijd om nu te antwoorden. Moet snel nog even douchen en dan weer weg.![]()
quote:
yukquote:
Tieten Van Puntenslijpselquote:
Die zie ik elke dag al op mijn eigen bookmarks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je een Seventeen toesturen, kan je pubertietjes gaan bekijken...
Nee, ga weg!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Die zie ik elke dag al op mijn eigen bookmarks.
heb ik niet. Ben een vent gekquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ik niet. Ben een vent gek
Wat, jij ook al?quote:
waarom heb je choise met een S in je sigquote:
Omdat hij een beetje dom isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom heb je choise met een S in je sig
Waarom zei je dan:quote:
quote:
Dat is Hindoestaans.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarom heb je choise met een S in je sig
niet zo gemeeenquote:
[..]
vraag ofy alsjeblieft niet om een logische redeneringquote:
[..]
Als PS een dikke vent is, dan ben ik een lekker wijfquote:
Pics van jezelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als PS een dikke vent is, dan ben ik een lekker wijf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ben ik zo doorheen, tegenwoordig gebruik ik dit:quote:
Je hebt vakantie of je hebt het niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Even het terrein afgeweest, boodschappen gehaald, te veel geld uitgegeven
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben ik zo doorheen, tegenwoordig gebruik ik dit:
[ afbeelding ]
Jij gebruikt ze zo? Tegen straling helpt dan inderdaad wel...quote:
Wie meldt hier nu dat 'ie een emmer gebruikt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij gebruikt ze zo? Tegen straling helpt dan inderdaad wel...
Iets met hotlinkingquote:
Ik gebruik een kunststof emmer. Jij laat een metalen zien, dus ik ga ervan uit dat jij dat doet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie meldt hier nu dat 'ie een emmer gebruikt?
Not me...
Foto? Nooit gehoord van dat merk metalen emmers...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in de Foto-emmer geupload, de enige emmer die ik gebruik...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in de Foto-emmer geupload, de enige emmer die ik gebruik...
Alleen vanmorgen vroeg me onder gezeken. Zo, hups een heel straaltje over m'n broek en hand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft Hobbes weer op je lopen kotsen en pissen?
Lekker danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen vanmorgen vroeg me onder gezeken. Zo, hups een heel straaltje over m'n broek en hand.![]()
Til het dekentje dan opquote:De rest van de dag heb ik hem nog niet gezien. Hij ligt steeds te slapen onder een dekentje als ik er ben.
Filmpje makenquote:Maar ik heb vanmiddag wel speeltjes voor hem gekocht.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Soempie het volgende:
Alleen vanmorgen vroeg me onder gezeken. Zo, hups een heel straaltje over m'n broek en hand.![]()
Typisch een vent: elke keer als je hem nodig hebt, doet 'ie of 'ie slaaptquote:De rest van de dag heb ik hem nog niet gezien. Hij ligt steeds te slapen onder een dekentje als ik er ben.
quote:Maar ik heb vanmiddag wel speeltjes voor hem gekocht.![]()
is toch zielugquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is m'n kleine broertje, daar mag ik gemeen tegen doen.
Dat deed ik dus gister heel voorzichtig, maar hij wordt dan direct wakker en begint vervolgens enorm te piepen. Dat doe ik dus niet meer, want hij moet gewoon ook lekker slapen. Onze katten zitten al elke keer nieuwsgierig door het gaas te kijken naar dat gekke piepding.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is m'n kleine broertje, daar mag moet ik gemeen tegen doen.
--> F&F of OUD (rammel rammel)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Soempie het volgende:
Dat deed ik dus gister heel voorzichtig, maar hij wordt dan direct wakker en begint vervolgens enorm te piepen. Dat doe ik dus niet meer, want hij moet gewoon ook lekker slapen. Onze katten zitten al elke keer nieuwsgierig door het gaas te kijken naar dat gekke piepding.![]()
Spelen doet hij ook nog niet. Wel een beetje rondlopen door het hok voor hij gaat slapen (elke keer 1 rondje en dan kruipt hij onder het dekentje).![]()
Maargoed, genoeg over Hobbes. De rest zal ik wel bijhouden in het andere topic. Dan hoeven jullie me niet door te wijzen naar F&F.
lol ik heb er ook een hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef CaLeX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het maar zo'n feestquote:
Ik kan DS wel even langssturen, kan hij jou helpen met de oppasjochies en de oppasbabyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was het maar zo'n feest
een klein broertje. En twee oppasjochies. en een oppasbaby
zie je het voor je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan DS wel even langssturen, kan hij jou helpen met de oppasjochies en de oppasbaby
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat ook, ja.
het enige wat ik van thuis wonen mis :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
ik bedoel het jij hem even mijn kant op sturenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
DS is ontzettend goed met Jair, en hij zal vast goed zijn met de kleuters
Vragen kan altijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bedoel het jij hem even mijn kant op sturen
dat kan ik zellef ookquote:
Je hebt je telefoon weer terug dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat kan ik zellef ookheb denk ik zelfs nog zijn nummer. Als ik het nodig zou hebben, that is
Afgelopen lente was mijn oude telefoon op sterven na dood. Toen heb ik alle nummers overgetypt in mn computer, voor het geval dat en omdat dat sowieso handig is in dit soort situaties. alles nummers die ik gekregen heb voor die tijd staan dus in mijn computer, die van daarna alleen nog nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon weer terug dan?
Slim... heb je zeker voor gestudeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Afgelopen lente was mijn oude telefoon op sterven na dood. Toen heb ik alle nummers overgetypt in mn computer, voor het geval dat en omdat dat sowieso handig is in dit soort situaties. alles nummers die ik gekregen heb voor die tijd staan dus in mijn computer, die van daarna alleen nog niet
ben nog hard bezigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slim... heb je zeker voor gestudeerd
ik moet nog zeker n uurquote:
die eerste 2 kwamen goed door, maar die derde.....quote:
Bij mij galmde de eerste dubbel naquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die eerste 2 kwamen goed door, maar die derde.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |