Op de een of andere manier komen de PM's van Puntenslijpsel maar niet bij me binnenquote:
quote:
quote:
Heb je haar al ge-PM'd ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef Bart het volgende:
Op de een of andere manier komen de PM's van Puntenslijpsel maar niet bij me binnen.
Ja, ongeveer 162 keer.quote:
Vaker dan mij.quote:
sommige mensen zouden dat als een hint opvattenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komen de PM's van Puntenslijpsel maar niet bij me binnen.
En sommige mensen begrijpen hints nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sommige mensen zouden dat als een hint opvatten
Echt niet!quote:
Ja, dat het PM-systeem stuk is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sommige mensen zouden dat als een hint opvatten
Ik zou eigenlijk niet weten welke twee letters je nog voor haar naam kan zettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat de tweede keer dat ik het hoorde werd het wel zo gezegd als ik het dacht dus nu ben ik in de war
als er nog twee letters vooraan afkunnen dan snap je mn fout ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten welke twee letters je nog voor haar naam kan zetten.
Ja twee vanaf kan wel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als er nog twee letters vooraan afkunnen dan snap je mn fout ook
fuck!quote:
Ik ga 'm niet brengenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Is dat van 'Kom 'm maar halen'?...
Vast iets lekkerders dan deze lolly. En internet op je iPod?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
fuck!(hehe iPod autocorrect dat in Dick. Ook goed.) nu ben ik toch al aan het koken
yes heb de iPod touch gekregenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast iets lekkerders dan deze lolly. En internet op je iPod?
De vraag is dan natuurlijk wat je aan het maken bentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yes heb de iPod touch gekregenen ben idd al een uur lekker aan t koken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vond het niet verstandig de tekst op m'n werk op te zoeken
Ik had het zo gedaan:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alle lollies verzamelen….,hey, hey, hey
Je komt ze overal tegen, echt waar...
Lolliiiiieeees !!!
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Lik maar aan m’n lolliepop
Doe maar doe maar...
Ik had zo’n zin in wat lekkers,
ik had zo’n zin in wat zoetgheid.
Dus ik ging voor de lollie;
En was meteen al m’n centen kwijt.
Nu is m’n lollie op
“Ai”
En dat zit in m’n kop !
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Lollies in vele smaken
Aardbei appel of citroen
Lollies in vele maten
Van klein tot groot als een meloen
Nu is m’n lollie op, "ai"
En dat zit in m’n kop !
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Kom ze proeven, kom ze proeven,
Onze lollies zijn de lekkerste
Ze zijn rond, ze zijn dik, ze smaken zoet,
En hoe meer je er van proeft,
hoe meer je er aan wil likken !!!!!
Kom maar lekke likke,
Kom maar lekke lekke likke
Kom maar heelijk lekke likke aan die lolliepop
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Lollie tussen je tanden,
Lekker sabbelen uren lang.
Maar je mag niet kauwen,
Want daar breekt die lollie van.
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
Lik maar aan m’n lollie
Doe maar doe maar...
Doe maar doe maar...
………….. Likken !!!
Dusssss.....quote:'Ook bier beschermt tegen hartziekten'
ROTTERDAM - Eén glas rode wijn per dag is goed voor het hart, dat is inmiddels algemeen bekend. Maar sommige Amerikaanse wetenschappers denken nu dat ook één (voor vrouwen) of twee (voor mannen) glazen bier per dag het risico op hartziekten kan doen afnemen.
Vrouwen die 3 tot 7 biertjes per week drinken, en mannen die er 3 tot 14 nuttigen, hebben tot 38 procent minder kans op hartziekten dan geheelonthouders. Lichte drinkers (maximaal 3 glazen bier per week) lopen 31 procent minder risico.
Een verklaring hebben de onderzoekers niet meteen. Mogelijkerwijs is de vitamine B6 in het bier verantwoordelijk, doordat het de opbouw van het aminozuur homocysteine tegengaat. Net dat aminozuur wordt gelinkt aan het voorkomen van hartziekten.
Waarschijnlijker is dat bier drinken ontspant, waardoor de consument minder stress ervaart en minder piekert, wat de gezondheid van het hart ten goede komt.
* Its-Jojo-4you vind de tekst dermate kansloos dat het de moeite is deze volledig te vermeldenquote:
Ze was sidekick vandaag, heb wel geluisterd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
En, hoe ging de uitzending van DJ Etcie? Ik heb 'm gemist.
Ruimt lekker op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze zijn weer lekker aan het schieten in Amsterdam, van de week al een en vandaag nog een....
Klopt helemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt wel of ons huis aan z'n eind is.
Was het gisteren een slot, nu werkt de thermostaat (Chronoterm III) niet meer.
Het apparaat reageert na het vervangen van de batterijen niet meer op het indrukken van de toetsen...![]()
Zat TradeMarkie niet in die business?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |