Spreek je dan eens wat minder exorbitant uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er zijn de laatste tijd belachelijk veel TT's geïnspireerd op mijn uitspraken...
is goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Zolang ik niet aan je lollie hoef te likken vind ik het prima
Of 'ie te redden is weet ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar MM, op zoek naar een andere thermostaat? of denk je dat deze nog wel te redden is?
Ik zou eens bij mezelf te rade gaan dan...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er zijn de laatste tijd belachelijk veel TT's geïnspireerd op mijn uitspraken...
ja dat was mij conclusie ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou eens bij mezelf te raden gaan dan...
Een chronoterm III is ook al wel een oud beestje natuurlijk, kan dat hij nu zomaar de geest geeft. de thermostaatdraden zitten nog wel gewoon vast in de houder?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of 'ie te redden is weet ik niet.
Na het plaatsen van nieuwe batterijen zag ik net de klok op 6.00 uur staan, 21 graden en ma t/m vr in het scherm. Geen enkel knop werkte echter.
Nu het beestje gereset, zie nu geen tijd meer, alleen ma t/m vr een lege gradenaanduiding en nog steeds geen knop die werkt...
Ja, ben niet aan de draden geweest en heb de unit nu los van de wandhouder naast me liggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een chronoterm III is ook al wel een oud beestje natuurlijk, kan dat hij nu zomaar de geest geeft. de thermostaatdraden zitten nog wel gewoon vast in de houder?
Heb je een ketel of stadsverwarming en als je een kete hebt, welk merk en type?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ben niet aan de draden geweest en heb de unit nu los van de wandhouder naast me liggen.
Beestje is bijna 20 jaar oud.
Is een Chronotherm IV wat?
Zie PM...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je een ketel of stadsverwarming en als je een kete hebt, welk merk en type?
dat zeg ikquote:
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IS DAT ETCIE?![]()
![]()
Goede nerd (dat zei ze dan net
![]()
)
Oh okquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wooeeeiii zo cool haar echt te zien. Hippe truimatrozenstreepjes zijn het weer helemaal dit seizoen
Ik was (en ben) ontzettend brakquote:
Wat wie hoe huhquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens net een vriendin doodgemaakt met een blije mus.
Ze loopt stage in het buitenland en had een mail gestuurd met een update. Daarin ook iets over het bezoek aan een wildpark ofzo, maar ze hadden helaas geen olifanten en/of tijgers kunnen spotten.
Dus ik heb maar even een mail teruggestuurd met wat tijgers en olifanten, zodat ze die ook gezien heeft
ik heb zin in een borrelquote:
Mojito?quote:
yes pleaseeequote:
Ik heb net een fles hiervan opengetrokken, dus als je zin hebt...quote:
oh yammieeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb net een fles hiervan opengetrokken, dus als je zin hebt...
[ afbeelding ]
PS gaat helemaal los! Nog 1 drankje en ze staat zometeen op de bar te dansen!quote:
1 flesje ook goed?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS gaat helemaal los! Nog 1 drankje en ze staat zometeen op de bar te dansen!
Ah je wilt gelijk dat ze in haar bh en string gaat rondlopen?quote:
Zonder bh mag ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je wilt gelijk dat ze in haar bh en string gaat rondlopen?
Dat hoeft ze toch niet te weten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder bh mag ook.
Maar nee, ik denk niet dat mijn vrouw dat zou waarderen.
Maar die fles staat thuis, naast mijn vrouwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hoeft ze toch niet te weten?Wat in de SC gebeurt blijft in de SC..
Ja dat is inderdaad een klein probleempje.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar die fles staat thuis, naast mijn vrouw.
Misschien nog maar een fles kopen, ik denk dat mijn vrouw er ook wat gemakkelijker door wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een klein probleempje.....
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien nog maar een fles kopen, ik denk dat mijn vrouw er ook wat gemakkelijker door wordt.
Bart zit er al klaar voor....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder bh mag ook.
Maar nee, ik denk niet dat mijn vrouw dat zou waarderen.
Waar bestel je datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bart zit er al klaar voor....
[ afbeelding ]
Ach, het is een gave.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Altijd binnen 3 posts het onderwerp naar je hand zetten is ook een kunst
quote:
Ha Redquote:
Meestal mag je die niet voor kwade zaken gebruiken.....quote:
Sinds wanneer is een vrouw in string en bh kwaad?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal mag je die niet voor kwade zaken gebruiken.....
Buiten het feit dat ik een verzwikte enkel heb wel.quote:
Vlak voor ze de rest ook weer aantrekt en je huis verlaat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vrouw in string en bh kwaad?
Ze mag blijven slapen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vlak voor ze de rest ook weer aantrekt en je huis verlaat?
Hier iedereen gezond, maar wat balen van je enkel, hoe is dat gebeurd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Buiten het feit dat ik een verzwikte enkel heb wel.En met jou en de family?
Het is ook niet de vrouw in string en bh die kwaad is maar je vrouw die naast die fles drank zit....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vrouw in string en bh kwaad?
Mijn buurmeisje wil in mijn armen springen terwijl ik nog op een stoeprandje stond en dus mijn evenwicht verloor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier iedereen gezond, maar wat balen van je enkel, hoe is dat gebeurd?
Ligt eraan of die fles vol of leeg is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is ook niet de vrouw in string en bh die kwaad is maar je vrouw die naast die fles drank zit....
Pics van het buurmeisjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje wil in mijn armen springen terwijl ik nog op een stoeprandje stond en dus mijn evenwicht verloor.
Ze heeft zich hopelijk niet bezeerd bij deze actie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn buurmeisje wil in mijn armen springen terwijl ik nog op een stoeprandje stond en dus mijn evenwicht verloor.
Ik denk niet dat je op een foto van een kind van 8 zit te wachten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Pics van het buurmeisje.
Maar ja, dat is wel zuur op zich...
"I like big butts and I cannot lie"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
Als je wil kan ik er een regelen voor je vrouw. Krijg je wel de 200 lb versie
Het is maar goed dat ik hiervoor berichten over je enkel heb gelezen, anders was ik misschien HELE rare dingen gaan denkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je op een foto van een kind van 8 zit te wachten.
Ach het valt wel mee. De zwelling is inmiddels weg.
Met haar is alles goed. Ze is al 2 keer pannenkoeken komen brengen,dus dat is dan wel weer lief.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ze heeft zich hopelijk niet bezeerd bij deze actie?
Daar hebben we Bart voorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef Whiteguy het volgende:
Het is maar goed dat ik hiervoor berichten over je enkel heb gelezen, anders was ik misschien HELE rare dingen gaan denken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik hiervoor berichten over je enkel heb gelezen, anders was ik misschien HELE rare dingen gaan denken
Dus het duurt nog wel even voordat je weer kunt lopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Met haar is alles goed. Ze is al 2 keer pannenkoeken komen brengen,dus dat is dan wel weer lief.
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je op een foto van een kind van 8 zit te wachten.
Oh das dan wel beterquote:Ach het valt wel mee. De zwelling is inmiddels weg.
Zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus het duurt nog wel even voordat je weer kunt lopen?![]()
![]()
De plek waar het gemaakt wordt, is interessanter dan het drankje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb net een fles hiervan opengetrokken, dus als je zin hebt...
[ afbeelding ]
Helemaal klaar voor de Gay Pride, zie ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Bart het volgende:
Verder heb ik trouwens ook nog voor PS in de aanbieding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, het had gekundquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo erg ben ik nou ook weer niet.
Vrouwen he? Ik heb voor mezelf diverse whisky's en cognacsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De plek waar het gemaakt wordt, is interessanter dan het drankje.
Op weg naar NormandiË daar even gestopt voor een rondleiding...
[..]
Helemaal klaar voor de Gay Pride, zie ik?
Ik denk dat zijn vrouw dan helemaal flipt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor de Gay Pride, zie ik?
Zit er ook rohypnol inbegrepen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bart zit er al klaar voor....
[ afbeelding ]
Nog plannen voor het weekend?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, het had gekund
Nog 2 werkdagen, en dan weekend
pics van z'n vrouw?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat zijn vrouw dan helemaal flipt!
Eigenlijk niet, ik zal natuurlijk wat tijd in m'n studie moeten steken, en verder wat huishoudelijke dingetjes, maar voor de rest ga ik het rustig aan doenquote:
Ah, whisky. Now we're talking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouwen he? Ik heb voor mezelf diverse whisky's en cognacs.
quote:
Wat voor studie doe je dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik zal natuurlijk wat tijd in m'n studie moeten steken, en verder wat huishoudelijke dingetjes, maar voor de rest ga ik het rustig aan doen
Weet jij veel, sommige mensen schijnen zelfs (met) Tarzan te spelen in de slaapkamer...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw dan helemaal flipt!
Momenteel heb ik Dimple, Tyrconnell, Balvenie Double Wood, Glendronach, The Wild Geese, Old Pulteney, Glenfiddich 15Y Solera Reserve en Glenfiddich 12Y thuis staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, whisky. Now we're talking.
Wat heb je zoal in huis? Heb zelf ook een paar flesjes...
Ah de mooiste dag van je leven?quote:
Het schijnt zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de mooiste dag van je leven?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij veel, sommige mensen schijnen zelfs (met) Tarzan te spelen in de slaapkamer...
Tnxquote:
NIBE opleiding, zelfstudie. Op dit moment de WFT basismodule, die heb ik nodig voor de volgende cursus; dat is Integraal Advies Particulieren. Daarna komt Integraal Advies zelfstandig ondernemer, en daarna moet ik even kijken. Er was ook nog een Zakelijk Kredietverlenen ergens in de planning, en wellicht als er voor het einde van volgend jaar nog tijd is doe ik de opleiding Erkend Hypotheekadviseur. Dan mag ik de titel ook "gebruiken", maar daar hecht ik minder waarde aanquote:
Ze leest nu mee, zodra ze je woonplaats heeft ben je de sjaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Photoshop druk je d'r heupen maar wat in?
OK, dan zal ik mijn collectie maar niet posten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Momenteel heb ik Dimple, Tyrconnell, Balvenie Double Wood, Glendronach, The Wild Geese, Old Pulteney, Glenfiddich 15Y Solera Reserve en Glenfiddich 12Y thuis staan.
quote:
Ben je op zoek naar een "hap"?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Bij gebrek aan Photoshop druk je d'r heupen maar wat in?
Ik denk dat zijn UI wel enige hint geeft.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze leest nu mee, zodra ze je woonplaats heeft ben je de sjaak.
* iamredleader popcorn pakt! *quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
Daaromquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn UI wel enige hint geeft.....
Je ondertitel wordt dan Ja zeker de hypotheker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
NIBE opleiding, zelfstudie. Op dit moment de WFT basismodule, die heb ik nodig voor de volgende cursus; dat is Integraal Advies Particulieren. Daarna komt Integraal Advies zelfstandig ondernemer, en daarna moet ik even kijken. Er was ook nog een Zakelijk Kredietverlenen ergens in de planning, en wellicht als er voor het einde van volgend jaar nog tijd is doe ik de opleiding Erkend Hypotheekadviseur. Dan mag ik de titel ook "gebruiken", maar daar hecht ik minder waarde aan
Hoezo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan zal ik mijn collectie maar niet posten...
Ik heb goede ogen, maar kan het nauwelijks lezen. Er staat iets van psycholoog?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
We hadden overigens wel photoshop, kijk maar goed naar het bord aan de muur:
[ afbeelding ]
Denk het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Je ondertitel wordt dan Ja zeker de hypotheker?
Amsterdam West, hoe laat morgen op Sloterdijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
De naam die daarboven staat is B. van Lingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb goede ogen, maar kan het nauwelijks lezen. Er staat iets van psycholoog?
Even vragen, momentje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam West, hoe laat morgen op Sloterdijk?
Ah, ik zie hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef Bart het volgende:
De naam die daarboven staat is B. van Lingen.
Tja, verschil moet er wezen he...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is qua omvang toch wat anders dan die van jou...
Wel foto's makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Prima, bij de Starbucks dan, ik trakteer...
Heren, gaan we nu pronken met omvang?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Die is qua omvang toch wat anders dan die van jou...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heren, gaan we nu pronken met omvang?
Size matters. Maakt niet uit waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
![]()
![]()
Lukt het niet in de lengte dan maar in de breedte.....
Ik denk dat jij al wat langer aan het sparen bentquote:
Ik zal het doorgeven. Geen garanties echter! Ze moet namelijk door naar d'r werk op WTC...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk op 2 minuten lopen vanaf station Sloterdijk, dus ik ben flexibel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven. Geen garanties echter! Ze moet namelijk door naar de werk op WTC...
Sinds 2001 ongeveer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al wat langer aan het sparen bent. Maar ik hoef niet zo veel te hebben, dan kan ik alleen maar niet kiezen
.
Tja, die van MM heeft nou eenmaal een grotere omvang en dat wil ik haar toch niet ontzeggen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Woei, Bart zijn vrouw en MadMaster gaan daten![]()
Dat is wel erg liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef Bart het volgende:
Tja, die van MM heeft nou eenmaal een grotere omvang en dat wil ik haar toch niet ontzeggen...
Dat maakt het kiezen juist veel moeilijkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 2001 ongeveer.
Kiezen is niet zo moeilijk, keuze genoeg...
Zo zijn wij voor elkaar! Ach, ik heb zondag ook een date dus wie ben ik om haar wat te ontzeggenquote:
Ik wil iedereen hier wel een frappucino aanbieden op Sloterdijk, geen probleem...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Woei, Bart zijn vrouw en MadMaster gaan daten![]()
Geef die van mij dan ook maar aan Leinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil iedereen hier wel een frappucino aanbieden op Sloterdijk, geen probleem...
Beetje een omweg voor me, sorry. Wellicht een andere keerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil iedereen hier wel een frappucino aanbieden op Sloterdijk, geen probleem...
Je hebt PS uitgevraagd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo zijn wij voor elkaar! Ach, ik heb zondag ook een date dus wie ben ik om haar wat te ontzeggen?
Er is een whisky-topic hier op Fok, in CUL...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat maakt het kiezen juist veel moeilijker. Nee, ik heb nu een mooi aantal, en als er eentje op is, dan koop ik gewoon weer wat anders.
Liefde in de AKQSCquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Bart het volgende:
Zo zijn wij voor elkaar! Ach, ik heb zondag ook een date dus wie ben ik om haar wat te ontzeggen?
Nee, zij mij.quote:
Lein = Marjolein, gok ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Geef die van mij dan ook maar aan Lein.
Heiligschennis op 'mijn' station!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh zal wel, maar ik hoef er niet zo nodig over te praten, ik drink het lieverquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een whisky-topic hier op Fok, in CUL...
Daar ben jij de moderator van zeker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een whisky-topic hier op Fok, in CUL...
Niks van jou bij!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heiligschennis op 'mijn' station!![]()
![]()
Bingoquote:
Je kan ook alleen lezen, tips en nuttige zaken genoeg daar...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh zal wel, maar ik hoef er niet zo nodig over te praten, ik drink het liever.
Jij bent die kerel in die shabby outfit met die boodschappenkar die altijd tegen zichzelf aan het mompelen is?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Heet jij Amsterdam Sloterdijk? Aparte naamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Oh? Noem er eens een paarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook alleen lezen, tips en nuttige zaken genoeg daar...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent die kerel in die shabby outfit met die boodschappenkar die altijd tegen zichzelf aan het mompelen is?
Nee, slechts veelvuldig aanwezig deelnemer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ben jij de moderator van zeker?
Jij mag ook een frappucino, hoe laat en wanneer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Zou je mod willen zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Nee, slechts veelvuldig aanwezig deelnemer.
Ben geen Mod op Fok...
Wie niet? Alleen al om maar achter de schermen te kunnenquote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Heet jij Amsterdam Sloterdijk? Aparte naam.
Je gaat vooruit!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie net dat het al kwart voor tien geweest is![]()
En ik ben nog niet omgekleed/in bed
Dan zou ik maar eens haast makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie net dat het al kwart voor tien geweest is![]()
En ik ben nog niet omgekleed/in bed
Ik drink mijn eigen koffie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag ook een frappucino, hoe laat en wanneer?
Wel elders?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, slechts veelvuldig aanwezig deelnemer.
Ben geen Mod op Fok...
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent die kerel in die shabby outfit met die boodschappenkar die altijd tegen zichzelf aan het mompelen is?
Truste Redquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tijd gaat vooruit. iamredleader gaat naar bed
Ik had hem al gevonden in je topiclistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[Centraal] Whisky /Whiskey Topic #17
Tsja, dat kleurtje hou je overal, dus je bent wel mod van 1 (of een paar) subforum, maar je kan dan ook hier je "talenten" tentoonstellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Eventueel, maar dan in MUZ of zo...
Ah okay.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen mod op een forum, doe wel diverse websites...
Ik moet nog even in mijn agenda kijken, ik moet nog een script schrijven...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan blijft de vraag staan: hoe laat en waar?
Waarom associeer ik je nu gelijk met een bontkraagje......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Wel de kerel die zich niet kan inhouden als hij een kiosk ziet...
IF script is donequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even in mijn agenda kijken, ik moet nog een script schrijven...
Ofyles goes Hollywood?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even in mijn agenda kijken, ik moet nog een script schrijven...
Kun je er ook eentje schrijven waar ik geld mee verdien door niks te doen? Beetje zoals de jongens in "Office Space"?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
IF script is done
THEN koffie with MM
ELSE koffie thuis
Zoiets?
Is dat nodig dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, dat kleurtje hou je overal, dus je bent wel mod van 1 (of een paar) subforum, maar je kan dan ook hier je "talenten" tentoonstellen
--> Ofyles2quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kun je er ook eentje schrijven waar ik geld mee verdien door niks te doen? Beetje zoals de jongens in "Office Space"?
Behalve wat topictitels aanpassen en wat dubbele topics sluiten, is hier niets te doen, lijkt me...quote:
Opwachten in je pyama?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Tinu belde net, ze is onderweg naar huis, dus over een minuutje of 10 zwaai ik af
AKQ SC The Movie dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kun je er ook eentje schrijven waar ik geld mee verdien door niks te doen? Beetje zoals de jongens in "Office Space"?
Hoi, ik ben Lein en ik heb wel zin in een Frappuccinoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Je zal maar bij ONZ of KLB zitten als mod, dan ben je gewoon sado mado ingesteld...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de mooiste laatste dag van je leven?
De Lein van Bart?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Lein en ik heb wel zin in een Frappuccino
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Butterfly79 het volgende:
Ah okay. jammer ik had wel gehoopt op een AKQ SC The Movie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben 'slechts' digitale scriptschrijver...
try:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IF script is done
THEN koffie with MM
ELSE koffie thuis
Zoiets?
Nee, nee, ik ben de enige echte Lein van Bart.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Lein van Bart?
Ik ga niet zo maar met willekeurige Lein aan de frappucino...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah okay. jammer ik had wel gehoopt op een AKQ SC The Movie.
Giovanni Ribsi als IARL
Tina Majorino als Etcie
Colin Farrell als Cobra
En ook gewoon al een 'oude' account. in de SC had ik wel een kloon verwachtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]welkom Lein / Butterfly79 als kloon van Bart/onder het account van z'n vrouwtje
Dat is waar maar als we op de premiere van die film komen is dat ook gelijk een meet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, doe maar een gewone meet. Is veel toffer (en duurt langer)
Nee, het is geen kloonquote:
Trustequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef iamredleader het volgende:
Dames en heren, ik ga afsluiten, welterusten en tot morgen
Over de rest van de castlist moet ik even langer nadenken....quote:
Je gaat toch geen frappucino printen of jezelf als probleem beschouwen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
try:
if Ofyles2.mood is satisfactory:
coffee with MM
else
print "Frappucino"
except IOError, e:
print "Encountered an unknown problem"
Truste IARLquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef iamredleader het volgende:
Dames en heren, ik ga afsluiten, welterusten en tot morgen
Sorry, ik ben geen bontkraagje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom associeer ik je nu gelijk met een bontkraagje......
Gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen bontkraagje.
Anders zou ik nu meisjes van streek maken in de metro...
Aan zijn bolhoedje natuurlijk......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Butterfly79 het volgende:
Hoi MM, hoe moet ik je morgen eigenlijk herkennen?
Ik ga de script nog even bijwerken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat toch geen frappucino printen of jezelf als probleem beschouwen?
Ik heb hetzelfde kapsel als je ega (korter nog, denk ik) en een soortgelijk postuur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Butterfly79 het volgende:
Hoi MM, hoe moet ik je morgen eigenlijk herkennen?
Je lijkt wel Bollywood zeg.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga de script nog even bijwerken.
Helaas staat deze achteraan in de queue, er staan nog 156 oprdachten te wachten...
Die kan ik wel opzetten, maar dan wordt het zo'n act bij de Starbucks...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aan zijn bolhoedje natuurlijk......
Maar dan herkent Lein je wel meteen. Tenzij Barry Stevens morgen ook op Sloterdijk is....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan ik wel opzetten, maar dan wordt het zo'n act bij de Starbucks...
Ik herken Lein wel...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dan herkent Lein je wel meteen.
Jij weet hoe ik eruit zie, hebt immers net de foto's gezien, al draag ik geen trouwjurk en heb ik een zwarte bril op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde kapsel als je ega (korter nog, denk ik) en een soortgelijk postuur.
Creme-kleurige All Stars maken het af...
Dat is inderdaad makkelijker.quote:
JA! ik hou van rozenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
MM, speld gewoon weer je roos op!
Ik dacht van gerbera'squote:
Dat is PS.....quote:
Ohquote:
Ik kom volgens de dienstregeling dus 8.27 aan, dus half negen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar voor bepaalde dames, maar hoe laat?
OK, al heb ik dan maar tot 8.45 uur...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:20 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Ik kom volgens de dienstregeling dus 8.27 aan, dus half negen?
BUSTED!quote:
Als ik trein eerder neem kom ik om 8.13 aan, is dat beter? Maar dan moet ik eigenlijk wel zo richting bed...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, al heb ik dan maar tot 8.45 uur...
quote:
Ik zou voor de zekerheid toch die trouwjurk maar aan doen. Gewoon om de herkenbaarheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:10 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik eruit zie, hebt immers net de foto's gezien, al draag ik geen trouwjurk en heb ik een zwarte bril op.
quote:
Of als de date een succes is....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch die trouwjurk maar aan doen. Gewoon om de herkenbaarheid.
SSSsst, Lein leest nu mee!quote:
Je moet helemaal niks en ik ben ook nog niet overtuigd dat je de persoon bent die je zegt te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Als ik trein eerder neem kom ik om 8.13 aan, is dat beter? Maar dan moet ik eigenlijk wel zo richting bed...
Een trouwboeket in de hand is voldoende...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch die trouwjurk maar aan doen. Gewoon om de herkenbaarheid.
Die is te druk bezig met het reisschema van morgen....quote:
Het is toch echt zo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks en ik ben ook nog niet overtuigd dat je de persoon bent die je zegt te zijn.
haha, nee, dat heb ik mn hoofd, helaas..... meer met die trouwjurk en dat trouwboeket waar ik alleen nog een foto van hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is te druk bezig met het reisschema van morgen....
Je hebt je trouwjurk niet meer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
haha, nee, dat heb ik mn hoofd, helaas..... meer met die trouwjurk en dat trouwboeket waar ik alleen nog een foto van heb
en hoe kan ik je wel overtuigen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks en ik ben ook nog niet overtuigd dat je de persoon bent die je zegt te zijn.
Wees creatief...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
en hoe kan ik je wel overtuigen dan?
Ik kan nu wel iets Apres Ski Hut achtigs gaan brullen maar laat ik maar eens wijselijk mijn mond houden....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Jawel, ik vrees alleen dat ik hem niet meer zo goed pas... en hij is al drie jaar niet meer uit de hoes geweest...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt je trouwjurk niet meer?
creatief ben ik niet meer op dit tijdstip, je moet maar van me aannemen dat ik een zeer betrouwbaar persoon ben... tot morgen!quote:
Dat eerste zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Jawel, ik vrees alleen dat ik hem niet meer zo goed pas... en hij is al drie jaar niet meer uit de hoes geweest...
Bewijs krijg je morgenochtend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is alles wat er aan bewijs geleverd wordt?
Op z'n Foks natuurlijk. Foto van jezelf met een papiertje met daarop: 'MM is liev!'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:32 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
* Bart houdt zijn mondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat eerste zal toch wel meevallen?
Ik ga niet bij de Starbucks zitten wachten op iemand waarvan ik niet weet of die wel op komt draven, dus ik denk het niet...quote:
Liev Schreiber als MM in AKQ SC The Movie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op z'n Foks natuurlijk. Foto van jezelf met een papiertje met daarop: 'MM is liev!'
Die heb ik inderdaad wel eens gezien hier...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op z'n Foks natuurlijk. Foto van jezelf met een papiertje met daarop: 'MM is liev!'
Zeg, een beetje vertrouwen in Lein mag wel hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet bij de Starbucks zitten wachten op iemand waarvan ik niet weet of die wel op komt draven, dus ik denk het niet...
Hier bijvoorbeeld: Fotoboek van friekin_quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel eens gezien hier...
Daar heb ik alle vertrouwen in...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg, een beetje vertrouwen in Lein mag wel hoor.
Kom dan een keer langs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4youis weer jaloers
Ik vergeet dat dan ook de tieten half uit het truitje moeten hangen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel eens gezien hier...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vergeet dat dan ook de tieten half uit het truitje moeten hangen.
Schijnbaar niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in...
Dat die ook echt zijn.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet bij de Starbucks zitten wachten op iemand waarvan ik niet weet of die wel op komt draven, dus ik denk het niet...
Ik vermoed dat als jij in je trouwpak over straat gaat, je niet meer of minder opvallend bent dan normaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een trouwboeket in de hand is voldoende...
De tijd op je horloge klopt in ieder geval wel, maar daarmee heb ik nog geen zekerheid dat je werkelijk op komt draven, maar ik zal het risico moeten nemen. Half 9 bij de Starbucks dus...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, bewijs.... en nu graag excuses en tot morgen bij de Starbucks.....
Je kent mijn trouwoutfit, geloof ik, die heb ik weleens beschreven hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als jij in je trouwpak over straat gaat, je niet meer of minder opvallend bent dan normaal
Het leven is vol met onzekerheden. Hoe groter het risico, hoe groter de beloningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd op je horloge klopt in ieder geval wel, maar daarmee heb ik nog geen zekerheid dat je werkelijk op komt draven, maar ik zal het risico moeten nemen. Half 9 bij de Starbucks dus...
Is goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom dan een keer langs.
Wat open staat, mag je proeven/drinken...
half negen bij de Starbucks...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijd op je horloge klopt in ieder geval wel, maar daarmee heb ik nog geen zekerheid dat je werkelijk op komt draven, maar ik zal het risico moeten nemen. Half 9 bij de Starbucks dus...
Kom zeg, ik ga er geen fotoshoot van maken...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We zien de foto's morgen dan
wel MM
what the hell engerd!quote:
I'll be there...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:52 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
half negen bij de Starbucks...
kom op, niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, ik ga er geen fotoshoot van maken...![]()
En ik heb nog steeds mijn achterdocht om verschillende redenen die ik morgen aan Lein kenbaar zal maken, als ze op komt dagen. Maar wel of niet opdagen maakt niet zoveel uit, ik moet toch daar zijn en een bakkie koffie is toch miijn start van de dag...
tenzij je de Whisky in de koffie wilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We spreken een keer af, niet bij de Starbucks dan...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
tenzij je de Whisky in de koffie wil
Zondequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nou ja, veel viezer kan koffie toch niet worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Whisky voor in de koffie heeft daarom ook een eigen naam: JW Red Label
Mijn 40lb. box of rape is onderweg trouwens. Verkleed als MMquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, bewijs.... en nu graag excuses en tot morgen bij de Starbucks.....
Ik twijfel nog of ik per fiets of per auto ga.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
MM, hoe ga jij de 19de naar het schip?
Dan een Jameson met slagroom erbij en dan noemen we het Irish Coffee..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jij drinkt geen koffie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, veel viezer kan koffie toch niet worden.
Als het goed is komen er idd parkeerkaarten per post.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik per fiets of per auto ga.
Er is parkeergelegenheid daar gereserveerd...
"Biertje?" werkt vaak ook wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij welke andere stopwoorden kunnen we een Pavlovreactie bij jou teweegbrengen?
Rond welke tijd ben jij er?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben wel benieuwd of er morgen een minimeet gaat plaats vinden bij de Starbucks
Truste Soempie.quote:
Nee.quote:
Trustenquote:
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben wel benieuwd of er morgen een minimeet gaat plaats vinden bij de Starbucks
overigens heeft mw Bart mooie heupen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |