Jij mag ook een frappucino, hoe laat en wanneer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heiligschennis op 'mijn' station!![]()
![]()
Zou je mod willen zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Nee, slechts veelvuldig aanwezig deelnemer.
Ben geen Mod op Fok...
Wie niet? Alleen al om maar achter de schermen te kunnenquote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Heet jij Amsterdam Sloterdijk? Aparte naam.
Je gaat vooruit!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie net dat het al kwart voor tien geweest is![]()
En ik ben nog niet omgekleed/in bed
Dan zou ik maar eens haast makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie net dat het al kwart voor tien geweest is![]()
En ik ben nog niet omgekleed/in bed
Ik drink mijn eigen koffie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag ook een frappucino, hoe laat en wanneer?
Wel elders?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, slechts veelvuldig aanwezig deelnemer.
Ben geen Mod op Fok...
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent die kerel in die shabby outfit met die boodschappenkar die altijd tegen zichzelf aan het mompelen is?
Truste Redquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tijd gaat vooruit. iamredleader gaat naar bed
Ik had hem al gevonden in je topiclistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[Centraal] Whisky /Whiskey Topic #17
Tsja, dat kleurtje hou je overal, dus je bent wel mod van 1 (of een paar) subforum, maar je kan dan ook hier je "talenten" tentoonstellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Eventueel, maar dan in MUZ of zo...
Ah okay.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen mod op een forum, doe wel diverse websites...
Ik moet nog even in mijn agenda kijken, ik moet nog een script schrijven...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan blijft de vraag staan: hoe laat en waar?
Waarom associeer ik je nu gelijk met een bontkraagje......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Wel de kerel die zich niet kan inhouden als hij een kiosk ziet...
IF script is donequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even in mijn agenda kijken, ik moet nog een script schrijven...
Ofyles goes Hollywood?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even in mijn agenda kijken, ik moet nog een script schrijven...
Kun je er ook eentje schrijven waar ik geld mee verdien door niks te doen? Beetje zoals de jongens in "Office Space"?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
IF script is done
THEN koffie with MM
ELSE koffie thuis
Zoiets?
Is dat nodig dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, dat kleurtje hou je overal, dus je bent wel mod van 1 (of een paar) subforum, maar je kan dan ook hier je "talenten" tentoonstellen
--> Ofyles2quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kun je er ook eentje schrijven waar ik geld mee verdien door niks te doen? Beetje zoals de jongens in "Office Space"?
Behalve wat topictitels aanpassen en wat dubbele topics sluiten, is hier niets te doen, lijkt me...quote:
Opwachten in je pyama?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Tinu belde net, ze is onderweg naar huis, dus over een minuutje of 10 zwaai ik af
AKQ SC The Movie dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kun je er ook eentje schrijven waar ik geld mee verdien door niks te doen? Beetje zoals de jongens in "Office Space"?
Hoi, ik ben Lein en ik heb wel zin in een Frappuccinoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, bij de Starbucks dan, ik trakteer...
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Je zal maar bij ONZ of KLB zitten als mod, dan ben je gewoon sado mado ingesteld...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de mooiste laatste dag van je leven?
De Lein van Bart?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Lein en ik heb wel zin in een Frappuccino
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Butterfly79 het volgende:
Ah okay. jammer ik had wel gehoopt op een AKQ SC The Movie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben 'slechts' digitale scriptschrijver...
try:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IF script is done
THEN koffie with MM
ELSE koffie thuis
Zoiets?
Nee, nee, ik ben de enige echte Lein van Bart.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Lein van Bart?
Ik ga niet zo maar met willekeurige Lein aan de frappucino...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah okay. jammer ik had wel gehoopt op een AKQ SC The Movie.
Giovanni Ribsi als IARL
Tina Majorino als Etcie
Colin Farrell als Cobra
En ook gewoon al een 'oude' account. in de SC had ik wel een kloon verwachtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]welkom Lein / Butterfly79 als kloon van Bart/onder het account van z'n vrouwtje
Dat is waar maar als we op de premiere van die film komen is dat ook gelijk een meet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, doe maar een gewone meet. Is veel toffer (en duurt langer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |