moet gewoon weer werken tussen half negen en zesquote:
Da's een lange dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
moet gewoon weer werken tussen half negen en zes
8 uur werken is voor mij eigenlijk kort.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal ambtenaar he
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal ambtenaar he
Vooruit dan maar, dan mag het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
8 uur werken is voor mij eigenlijk kort.
Maar dat maak ik helemaal goed tijdens oefeningen hoor. Dan draai ik 18 tot 20 uur per dag.
Weltrusten MM.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me voorbereiden op morgen, ik ben weg...
Nee, dan zal het wel iets meer zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, dan mag het.
Als de Duitsers het land binnen vallen zal je ook wel geen 8-uurs werkdagen maken.
Cheers pal.quote:
Ta, with milk and lemon please.quote:
* Vinkt naam afquote:
Is dat nou een beetje te hachelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb net een fles hiervan opengetrokken, dus als je zin hebt...
[ afbeelding ]
Goh, ik wist niet dat jij een auto had. Sterker nog: ik wist niet eens dat jij een rijbewijs hadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het goed is komen er idd parkeerkaarten per post.
Ik kom met het OV. Ik bedenk me namelijk net dat ik die week mijn auto aan mijn mams heb uitgeleend om op vakantie naar Mofrika te kunnen gaan.
Als je in het leger zit krijg (kreeg) je toch altijd de mogelijkheid om voor de meest aparte voertuigen een rijbewijs te halen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje te hachelen?
[..]
Goh, ik wist niet dat jij een auto had. Sterker nog: ik wist niet eens dat jij een rijbewijs had!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Goh, ik wist niet dat jij een auto had. Sterker nog: ik wist niet eens dat jij een rijbewijs had!
Sterker nog. Het B en C rijbewijs was voor mij een functie eis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je in het leger zit krijg (kreeg) je toch altijd de mogelijkheid om voor de meest aparte voertuigen een rijbewijs te halen?
Dat is wel heel vetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
Iets voor jou Nem?
http://noorwegen.placement.nl/default.aspx?menu=435&id=386
Waarom heb je een gratis motorrijbewijs gekregen? AM (brommer) heb ik ook gratis bij B gehad, maar A moet ik nog apart halen als ik die wilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb rijbewijs A/B/C/D. (Maar A en D heb ik gratis bij mijn C gekregen).
En mijn auto gebruik ik haast nooit. Ik leen 'm meestal uit aan mijn moeder.
Ah, jij weet dus precies hoe je een rupsband moet vervangen die lek isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sterker nog. Het B en C rijbewijs was voor mij een functie eis.
En ik vergeet helemaal dat ik ook nog een tactische aantekening heb. En een F notitie. (Rupsvoertuig M-109)
Afhankelijk van de leeftijd naar een popband of vlinderbandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, jij weet dus precies hoe je een rupsband moet vervangen die lek is
Misschien een foutje in de administratie? Ik heb geen idee. Na het behalen van mijn vrachtwagenrijbewijs had ik ineens ook het motor en busrijbewijs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom heb je een gratis motorrijbewijs gekregen? AM (brommer) heb ik ook gratis bij B gehad, maar A moet ik nog apart halen als ik die wil
Ik weet inderdaad hoe ik de pads van een rupsband moet vervangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, jij weet dus precies hoe je een rupsband moet vervangen die lek is
Weltrusten.quote:
QFTquote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:40 schreef lubje25 het volgende:
Beste manier toch, bij het "leger" allerlei papieren halen
Dat zeg ik jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Binnen 3 weken had ik mijn B en C rijbewijs (met dus gratis A en D). En als extra voordeel toelages op mijn salaris omdat de cursussen buiten mijn eigen vliegbasis gegeven werden.Dikke winst dus.
Het is jullie van harte gegundquote:
Jij doet het zelfde werk als onze Hofmeesters. Dus wie weet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het is jullie van harte gegund. Het leger zou voor mij niet weggelegd zijn.
Cao in de Horeca is een lachertje. Alleen vak-idioten houden het uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij doet het zelfde werk als onze Hofmeesters. Dus wie weet?
Mijn CAO is ook niet alles. Maar wel stukken beter dan die van de horeca.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Cao in de Horeca is een lachertje. Alleen vak-idioten houden het uit.
quote:
Ik vind van niet, maar ik hou nooit van vrouwendrankjes. Lein vindt het best wel lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n glazuurverwijderend drankje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:17 schreef Bart het volgende:
TT
[..]
Ik vind van niet, maar ik hou nooit van vrouwendrankjes. Lein vindt het best wel lekker.
Het is likeur, maar wel van 40%. Beetje kruidig. Niet mierzoet, maar het blijft natuurlijk likeur...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n glazuurverwijderend drankje?
pics?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Iemand nog een frappucino?
We wachten met spanning op de posts van MM en Butterflyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:11 schreef Bart het volgende:
Ik hoor net per sms dat de minimeet gezellig was.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We wachten met spanning op de posts van MM en Butterfly
Mijn wantrouwen is inderdaad behoorlijk beschaamd, ben niet aan het Leintje gehouden...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:11 schreef Bart het volgende:
Ik hoor net per sms dat de minimeet gezellig was.
Ah, zelfde bouwjaar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn wantrouwen is inderdaad behoorlijk beschaamd, ben niet aan het Leintje gehouden...
Klokslag 8.30 uur was mw. Bart aanwezig en onder het genot van een bakkie hebben we onze dagelijkse werkzaamheden besproken, de reden van mijn aanvankelijke argwaan en wat andere koeien en kalveren.
Mw. Bart is een leuke meid (ja, we hebben het ook even kort over onze beider geboortejaren gehad) met wie het prima koffie drinken is...
Ik heb geen idee hoe oud MM is...quote:
Tof dat je dit zo eerlijk toegeeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Mijn wantrouwen is inderdaad behoorlijk beschaamd, ben niet aan het Leintje gehouden...
Klokslag 8.30 uur was mw. Bart aanwezig en onder het genot van een bakkie hebben we onze dagelijkse werkzaamheden besproken, de reden van mijn aanvankelijke argwaan en wat andere koeien en kalveren.
Mw. Bart is een leuke meid (ja, we hebben het ook even kort over onze beider geboortejaren gehad) met wie het prima koffie drinken is...
Zo, das oudquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 13/14 jaar ouder dan mw. Bart...
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tof dat je dit zo eerlijk toegeeften leuk dat het een gezellig gesprek is geweest, mag ik daaruit concluderen dat bij de volgende meet Bart en Butterfly ook zouden kunnen aansluiten?
Er moet iemand hier de oudste zijn en als die zich gedraagt als één van de jongste dan zit het gemiddeld wel goed...quote:
Neuh, het gaat niet over "toestemming" (tenzij bij jou/jullie thuis), maar of ze het wel leuk zouden vinden om de rest van de AKQ(SC) te ontmoeten. En "first contact" was dus blijkbaar een succesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:32 schreef MadMaster het volgende:
Ja, waarom niet?
Wie ben ik om te bepalen wie er wel of niet op een meet mag komen?
Wat leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ze het zelf zouden willen, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, het gaat niet over "toestemming" (tenzij bij jou/jullie thuis), maar of ze het wel leuk zouden vinden om de rest van de AKQ(SC) te ontmoeten. En "first contact" was dus blijkbaar een succes
ja maar ik vond je een engerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, jij hebt die kans ooit ook eens gehad...
Jij mag mij ontmoeten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |