Ik weet nu al dat ze te jong is voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ze te jong is voor je.
Dichter bij de vier geeft me meer plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ah top! Nu kan ik met jullie meepraten over de hedendaagse dingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
Korte samenvatting om je up to date te brengen: PS heeft een baby maar niet volgens haar tie... euh shirtje, Soempie heeft een poes, en ik ben de outcast hier.
Oh, 11 jaar verschil, dat moet kunnen toch?quote:
Nog leuke cadeau's gekregen?quote:
Een date met jouw vrouw.quote:
Tja, zo ben ik he...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mijn welgemeende excuses.Ik zal mijn niveau even opkrikken!
Nee hoor. Daar zorgen Bart en ik wel voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh niet goed? Ik moet het zeker verlagen.
De vrouw van Bart natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh alvast gefeliciteerd! Wat wil je voor je verjaardag hebben?
Zie twee topics terug.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Pics van je vrouw ter beoordeling van het cadeau.
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...quote:
Ow.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar zorgen Bart en ik wel voor.
Dan vraag ik wel of PS 5 minuten voor me heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...
Ik maak alvast een reservering. Ik ben 11 februari jarig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |