Ik weet nu al dat ze te jong is voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ze te jong is voor je.
Dichter bij de vier geeft me meer plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ah top! Nu kan ik met jullie meepraten over de hedendaagse dingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
Korte samenvatting om je up to date te brengen: PS heeft een baby maar niet volgens haar tie... euh shirtje, Soempie heeft een poes, en ik ben de outcast hier.
Oh, 11 jaar verschil, dat moet kunnen toch?quote:
Nog leuke cadeau's gekregen?quote:
Een date met jouw vrouw.quote:
Tja, zo ben ik he...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mijn welgemeende excuses.Ik zal mijn niveau even opkrikken!
Nee hoor. Daar zorgen Bart en ik wel voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh niet goed? Ik moet het zeker verlagen.
De vrouw van Bart natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh alvast gefeliciteerd! Wat wil je voor je verjaardag hebben?
Zie twee topics terug.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Pics van je vrouw ter beoordeling van het cadeau.
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...quote:
Ow.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar zorgen Bart en ik wel voor.
Dan vraag ik wel of PS 5 minuten voor me heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...
Ik maak alvast een reservering. Ik ben 11 februari jarig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen mijn moeder nog beschikbaar...
Alle verhuur gaat via mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel of PS 5 minuten voor me heeft.
Het niveau van C4 en mij is gemiddeld zo'n 16cm. Als ie hangt natuurlijk, vanaf de grond gemeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow.Je wilt mij er niet bij hebben HE!
Nee is goed.Ik zal proberen niveau te houden dan.
(voor zover dat mogelijk is
)
Er is een strikte taakverdeling binnen de SC.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow.Je wilt mij er niet bij hebben HE!
Nee is goed.Ik zal proberen niveau te houden dan.
(voor zover dat mogelijk is
)
Krijg ik ook loon enzo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is een strikte taakverdeling binnen de SC.
We moeten even zien welke jou het beste gaat passen.
ff kijken, dan heb ik denk ik nog wel een gaatje. Deze dame heb ik nog beschikbaar:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik maak alvast een reservering. Ik ben 11 februari jarig.
Naja het moet maar he... Zak over haar hoofd en raggen maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
ff kijken, dan heb ik denk ik nog wel een gaatje. Deze dame heb ik nog beschikbaar:
[ afbeelding ]
Daar heeft ze al rekening mee gehouden, zak zit al op d'r hoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Naja het moet maar he... Zak over haar hoofd en raggen maar.
Geven is beter dan nemen, mijn zoon.quote:
Dat is haar zakdoek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heeft ze al rekening mee gehouden, zak zit al op d'r hoofd.
Wat was jouw taak ook alweer precies?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is een strikte taakverdeling binnen de SC.
We moeten even zien welke jou het beste gaat passen.
Wat houd je tegen om mij geld te geven dan?quote:
Nee, ze is wel zo modern dat ze geen zakdoek maar een condoom gebruikt.quote:
Een man van de kerk heeft geen aardse bezittingen, ik kan je dus helaas geen geld geven. Maar als je zin hebt in een hostie, dan kun je altijd langskomen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om mij geld te geven dan?Weet je wel hoeveel pijn het mij doet om dat te nemen. Maar dat lot neem ik graag op me.
Heb je de OP nooit gelezen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat was jouw taak ook alweer precies?
Dat is mijn taak, die OP niet lezen.quote:
De AKQ(SC) verkiezingen zijn in volle gang!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mar er komen vast ooit wel weer een keer verkiezingen.
We hebben het wel over geboortejaren gehad, niet over de specifieke geboortedata...quote:
Wat heb je aan pics als je ook gewoon een bakkie koffie met 'r kan doen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh lekker, moet ik ook nog een keer doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een weekendje Parijs met de HSL...
Ik doe wel meer dan dat bakkie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben het wel over geboortejaren gehad, niet over de specifieke geboortedata...
[..]
Wat heb je aan pics als je ook gewoon een bakkie koffie met 'r kan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Lein kom ik nog niet verder dan koffie drinken op het het station, ik ga dus met mw. MM naar Parijs...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh lekker, moet ik ook nog een keer doen. Jullie gaan lekker met z'n tweeën neem ik aan? Of neem je Lein mee
.
Ik vond nog een leuke van d'r:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik doe wel meer dan dat bakkie.
Klappen krijgen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik doe wel meer dan dat bakkie.
* MadMaster kijkt naar het geboortejaar van The_Chosen_1 en begrijpt het wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |