dat blijkt maarquote:
al twintig procent van mijn levenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim?
Pas een paar jaartjes maar en in de USA mag je in een hoop staten nog maar net een Shandy bestellen...
Nou ja, dan moet je nog maar een keertje daar op vakantie hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
@Bart, nee nog niet geweest....ik denk dat het ook niet meer gaat lukken. Er staan nog wat andere dingen op het programma.
Oei, volgens mij is dit een gevoelige snaar bij PSquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
al twintig procent van mijn leven
Schuilen in de bunkers, spannend en/of romantisch...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het weer is alleen erg wisselvallig..maar ja, daar is het Normandië voor.
20% van je leven? Dan denk ik aan hele andere dingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat blijkt maar
[..]
Dan heb je bij deze concurentie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Alle verhuur in dit topic gaat via mij. Ik heb alleen jouw zusje nog maar beschikbaar, dus helaas voor jou moet zij mee.
Met een kind van 1,5 en een kind van 8quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuilen in de bunkers, spannend en/of romantisch...
Iedereen snapt me, broekie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat blijkt maar
[..]
Zo werkt dat niet, het blijkt maar weer dat je weinig ervaring hebt met dit soort zaken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze concurentie.![]()
![]()
ik ben misschien wel een broekie, mais ma Français est très bien.quote:
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan? Ik wil graag weten hoe ze het vroeger deden zodat ik mezelf naar boven kan werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het blijkt maar weer dat je weinig ervaring hebt met dit soort zaken.
frans, dat is mijn inlognaam op het werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben misschien wel een broekie, mais ma Français est très bien.
Nou je werpt je gewoon op als topicpimp, en maakt iedereen af die denkt dat hij ook rechten heeft. Maar je kan beginnen door zelf een topic te openen en jezelf daar alleenrechten op verhuur te geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan? Ik wil graag weten hoe ze het vroeger deden zodat ik mezelf naar boven kan werken.
Dan mis je de tieten... Toch zonde, ik zou verder lezen als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een post of 60 in dit topic heb ik maar besloten om niet verder te lezen, ik gok dat ik niks gemist heb?
* The_Chosen_1maakt bart afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou je werpt je gewoon op als topicpimp, en maakt iedereen af die denkt dat hij ook rechten heeft. Maar je kan beginnen door zelf een topic te openen en jezelf daar alleenrechten op verhuur te geven.
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een post of 60 in dit topic heb ik maar besloten om niet verder te lezen, ik gok dat ik niks gemist heb?
Bart is met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
* The_Chosen_1maakt bart af
Zo ik heb nu rechten enzulks.
Vandaar dat ik dacht dat teruglezen niet de moeite waard wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.
Nee hoor. Ik schreef hem duidelijk met een kleine letter. Dus ik begrijp niet hoe je bij jouw constatering komt.quote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht dat teruglezen niet de moeite waard was
Je mag morgen in de Amsterdamse grachten op een boot in het leer...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan?
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.
Nee, ik wens het volgende topic ook meer succes...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik zou toch maar doorlezen. PS zit steeds te flirten met mij.
Dus ik moet dit zien als een soort van lange afstand stage?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomen
Ik schreef: 'Bart is met een hoodfletter'. Wil jij soms beweren dat dat niet waar is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schreef hem duidelijk met een kleine letter. Dus ik begrijp niet hoe je bij jouw constatering komt.
Je verwisseld de lidwoorden!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen in de Amsterdamse grachten op een boot in het leer...
Inderdaad. Zelfs ik ben er nog niet bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomen
Jij verwisselt d en t.quote:
Leer is goed, vooral bij vrouwen en op de motor.quote:Maar ik houd niet zo van leer. Lijkt me nogal ongemakkelijk.
Och hemel, weer zo ééntje die die illusie heeft...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
PS zit steeds te flirten met mij.
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
TM, hoe vordert de verbouwing? Ik zal zo eens kijken in je topic, als ik daar nog tijd voor heb.
Dan mag je op komen draven bij een meet en als je die doorstaat, mag je misschien ooit eens definitief blijven...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus ik moet dit zien als een soort van lange afstand stage?![]()
En als ik de stage voldoende afsluit mag ik blijven?
Ja he! Iedereen weet tenslotte dat ik de enige ben met wie ze flirt. Maar ja, ik ben al getrouwd, helaas voor PS...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och hemel, weer zo ééntje die die illusie heeft...
De bart die ik schreef is niet met een hoofdletter. Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik schreef: 'Bart is met een hoodfletter'. Wil jij soms beweren dat dat niet waar is?
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je verwisseld de lidwoorden!Oneerlijk. Maar ik houd niet zo van leer. Lijkt me nogal ongemakkelijk.
Ik heb het gezien...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddels
Verdomd gij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.
Als je dat doorstaat, heb je je ontgroening voor hier ook achter de rug (leuke woordspelingen, vind ik zelf)...
quote:
Wanneer verwacht je er in te kunnen wonen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddels
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.
Als je dat doorstaat, heb je je ontgroening voor hier ook achter de rug (leuke woordspelingen, vind ik zelf)...
Je bent hier toch vrijwilligquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomd gij.Ik ervaar hier posten al als een heuze ontgroening.
Ergens in het voorjaar (2011 that isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je er in te kunnen wonen?
Poeh, dat duurt nog even dan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar (2011 that is)
Ziet er echt vet uit hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar (2011 that is)
Er moet ook nog wel wat gebeuren en mijn tempo ligt nu nog niet zo hoog omdat ik dit soort klussen voor het eerst doe, dus dan doe ik het liever op m'n eigen tempo in 1 keer goedquote:
Gast, je bent nog jonger dan ikquote:
Au revoir et une tres bien vacance!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even kijken of mn was inmiddels klaar is en dan naar de caravan. Peace wil ook nog even op de laptop. je kunt hier alleen in de omgeving van het restaurant/receptie gebruik maken van het internet![]()
Prettige vakantie verderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even kijken of mn was inmiddels klaar is en dan naar de caravan. Peace wil ook nog even op de laptop. je kunt hier alleen in de omgeving van het restaurant/receptie gebruik maken van het internet![]()
Oke doei, nog veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Merci beaucoup!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Au revoir et une tres bien vacance!!
Je doet dit allemaal voor het eerst?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet ook nog wel wat gebeuren en mijn tempo ligt nu nog niet zo hoog omdat ik dit soort klussen voor het eerst doe, dus dan doe ik het liever op m'n eigen tempo in 1 keer goed
En ik heb de tijd, geen last van dubbele lasten en uiterlijke datum ofzo
Kan je nagaan, en dan moet ik me doorgaans bij de Gall en Gall nog legitimeren ook....quote:
Ja, ik ben zeker niet onhandig, maar ben zelf geen bouwvakker. Maar met wat experts op de achtergrond kom ik een heel eindquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet dit allemaal voor het eerst?
Ik was in de veronderstelling dat je vaker met dit bijltje gehakt had.
Je stijgt nu nog meer in mijn achting...
Zeg dat je een vriend van mij bent, dan komt het allemaal goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan je nagaan, en dan moet ik me doorgaans bij de Gall en Gall nog legitimeren ook....
:p nee, die nutteloze discussie bij de G&G is wel leuk juist.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg dat je een vriend van mij bent, dan komt het allemaal goed.
Maar ze kennen me daar. Dan krijg je alles mee. Gratis zelfs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
:p nee, die nutteloze discussie bij de G&G is wel leuk juist.
zelf pakken en in stevige pas de winkel uitrennen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ze kennen me daar. Dan krijg je alles mee. Gratis zelfs.
Nee joh, gewoon opdrinken in de winkelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zelf pakken en in stevige pas de winkel uitrennen?
Netjes, ben zelf niet zo van de expirimentele doe-het-zelf-afdeling...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeker niet onhandig, maar ben zelf geen bouwvakker. Maar met wat experts op de achtergrond kom ik een heel eind
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon opdrinken in de winkel.
Ik heb een vastgeroest scharnier al twee weken in de WD40 liggen om te kijken of ie los komt... Als ie weer bruikbaar is, dan ben ik ook blijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, ben zelf niet zo van de expirimentele doe-het-zelf-afdeling...
Had ik al gemeld dat ik de CV-thermostaat geheel eigenhandig heb geplaatst gisteren?
Door zo'n klusje kan ik al 3 maanden ingenomen met mezelf zijn...
Geluk zit vaak in kleine dingen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een vastgeroest scharnier al twee weken in de WD40 liggen om te kijken of ie los komt... Als ie weer bruikbaar is, dan ben ik ook blij.
Ik zou sneller "gelukkig" zijn als ik gewoon en nieuw scharnier haal voor 5 euro dat er dezelfde dag nog opzit, dan twee weken moeten wachtenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geluk zit vaak in kleine dingen...
Welnee, een nieuw scharnier past nooit goed dus moet ik weer vet moeilijk gaan doen om alles te laten werken. Daarbij is het het onderste scharnier van een deur die ik amper gebruik, dus ik kan hem wel even missenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou sneller "gelukkig" zijn als ik gewoon en nieuw scharnier haal voor 5 euro dat er dezelfde dag nog opzit, dan twee weken moeten wachten
Ik ben ook meer van 'Spring maar in de auto en op naar de Praxis', zoals afgelopen week wel gebleken is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou sneller "gelukkig" zijn als ik gewoon en nieuw scharnier haal voor 5 euro dat er dezelfde dag nog opzit, dan twee weken moeten wachten
Ik normaal ook hoor, maar dus niet met scharnieren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van 'Spring maar in de auto en op naar de Praxis', zoals afgelopen week wel gebleken is.
Kind van de wegwerpmaatschappij...
De baas betaaltquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
En als dat niet werkt heb je 2x grondstoffen verbruikt voor 0 resultaat
Dan zou ik indirect nog steeds betalenquote:
Jouw vrouw heeft een eigen salaris, weet ik uit eerste hand.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou ik indirect nog steeds betalen.
Heeft ze ook, maar dat gaat helemaal op aan haar. Net als mijn salarisquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft een eigen salaris, weet ik uit eerste hand.
Oh vertel! Misschien weet ik het nog niet...quote:Zo weet ik sinds gisteren nog wel meer zaken, hou daar rekening mee...
Rondje rondom Campzone? In Oirschot barst het van de tanks natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone zijn er compo's, kun je aan meedoen. Ik doe daar nooit aan mee, win toch niet. Deze keer was er een 'compo' om een rijte in een pantser voertuig van defensie te winnen met 7 anderen. Enige actie: je inschrijven.
Ik heb gewonnen![]()
![]()
Ik heb een migraine van hier tot aan Tokyo, maar ik ga gewoon heen
Nu je het zegt, ik moest gisteren haar koffie ook al betalen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft ze ook, maar dat gaat helemaal op aan haar. Net als mijn salaris.
Dan zal dat met reden zijn en blijft het tussen Lein en mijn persoontje...quote:Oh vertel! Misschien weet ik het nog niet...
Nou weet je hoe ik me elke dag voel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik moest gisteren haar koffie ook al betalen...
Praatjesquote:[..]
Dan zal dat met reden zijn en blijft het tussen Lein en mijn persoontje...
Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft ze ook, maar dat gaat helemaal op aan haar. Net als mijn salaris.
[..]
Dat doe ik dagelijks, maar dat levert ook geen geld opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan dan
Ik heb geen idee, maar ik had de uitzending vandaag al afgezegd vanwege de migraine. En toen hoorde ik van de prijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondje rondom Campzone? In Oirschot barst het van de tanks natuurlijk...
Vanmiddag nog wel radio doen of laat je dat er bij zitten met je migraine?
Beterschap daarmee in ieder geval...
Blijf jij haar maar lekker sponsoren danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks, maar dat levert ook geen geld op.
Ik heb geen keuzequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijf jij haar maar lekker sponsoren dan
Geloof me, migraine is nooit welkom hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat klote van die hoofdpijn ets... slechte timing
QFT... (laat ik ook eens hip doen)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me, migraine is nooit welkom hoor
Niet doen, opa!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
QFT... (laat ik ook eens hip doen)
En die is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |