Je mag morgen in de Amsterdamse grachten op een boot in het leer...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan?
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.
Nee, ik wens het volgende topic ook meer succes...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een post of 60 in dit topic heb ik maar besloten om niet verder te lezen, ik gok dat ik niks gemist heb?
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik zou toch maar doorlezen. PS zit steeds te flirten met mij.
Dus ik moet dit zien als een soort van lange afstand stage?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomen
Ik schreef: 'Bart is met een hoodfletter'. Wil jij soms beweren dat dat niet waar is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schreef hem duidelijk met een kleine letter. Dus ik begrijp niet hoe je bij jouw constatering komt.
Je verwisseld de lidwoorden!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen in de Amsterdamse grachten op een boot in het leer...
Inderdaad. Zelfs ik ben er nog niet bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post hier. Het zou best nog even kunnen duren voor je er ook echt bij bent gekomen
Jij verwisselt d en t.quote:
Leer is goed, vooral bij vrouwen en op de motor.quote:Maar ik houd niet zo van leer. Lijkt me nogal ongemakkelijk.
Och hemel, weer zo ééntje die die illusie heeft...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
PS zit steeds te flirten met mij.
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
TM, hoe vordert de verbouwing? Ik zal zo eens kijken in je topic, als ik daar nog tijd voor heb.
Dan mag je op komen draven bij een meet en als je die doorstaat, mag je misschien ooit eens definitief blijven...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus ik moet dit zien als een soort van lange afstand stage?![]()
En als ik de stage voldoende afsluit mag ik blijven?
Ja he! Iedereen weet tenslotte dat ik de enige ben met wie ze flirt. Maar ja, ik ben al getrouwd, helaas voor PS...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och hemel, weer zo ééntje die die illusie heeft...
De bart die ik schreef is niet met een hoofdletter. Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik schreef: 'Bart is met een hoodfletter'. Wil jij soms beweren dat dat niet waar is?
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je verwisseld de lidwoorden!Oneerlijk. Maar ik houd niet zo van leer. Lijkt me nogal ongemakkelijk.
Ik heb het gezien...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddels
Verdomd gij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.
Als je dat doorstaat, heb je je ontgroening voor hier ook achter de rug (leuke woordspelingen, vind ik zelf)...
quote:
Wanneer verwacht je er in te kunnen wonen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste voorzetwand (het geraamte) staat inmiddels
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag morgen ook in je blote reet op de boot en dan mag je zelf van lid wisselen.
Als je dat doorstaat, heb je je ontgroening voor hier ook achter de rug (leuke woordspelingen, vind ik zelf)...
Je bent hier toch vrijwilligquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomd gij.Ik ervaar hier posten al als een heuze ontgroening.
Ergens in het voorjaar (2011 that isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je er in te kunnen wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |