Ca va bien, merci.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bonjour!!
Comment ça va? (gejat van the Shorts)
dat blijkt maarquote:
al twintig procent van mijn levenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim?
Pas een paar jaartjes maar en in de USA mag je in een hoop staten nog maar net een Shandy bestellen...
Nou ja, dan moet je nog maar een keertje daar op vakantie hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
@Bart, nee nog niet geweest....ik denk dat het ook niet meer gaat lukken. Er staan nog wat andere dingen op het programma.
Oei, volgens mij is dit een gevoelige snaar bij PSquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
al twintig procent van mijn leven
Schuilen in de bunkers, spannend en/of romantisch...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het weer is alleen erg wisselvallig..maar ja, daar is het Normandië voor.
20% van je leven? Dan denk ik aan hele andere dingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat blijkt maar
[..]
Dan heb je bij deze concurentie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Alle verhuur in dit topic gaat via mij. Ik heb alleen jouw zusje nog maar beschikbaar, dus helaas voor jou moet zij mee.
Met een kind van 1,5 en een kind van 8quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schuilen in de bunkers, spannend en/of romantisch...
Iedereen snapt me, broekie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat blijkt maar
[..]
Zo werkt dat niet, het blijkt maar weer dat je weinig ervaring hebt met dit soort zaken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze concurentie.![]()
![]()
ik ben misschien wel een broekie, mais ma Français est très bien.quote:
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan? Ik wil graag weten hoe ze het vroeger deden zodat ik mezelf naar boven kan werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het blijkt maar weer dat je weinig ervaring hebt met dit soort zaken.
frans, dat is mijn inlognaam op het werkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben misschien wel een broekie, mais ma Français est très bien.
Nou je werpt je gewoon op als topicpimp, en maakt iedereen af die denkt dat hij ook rechten heeft. Maar je kan beginnen door zelf een topic te openen en jezelf daar alleenrechten op verhuur te geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Mag ik bij jou in de leer dan? Ik wil graag weten hoe ze het vroeger deden zodat ik mezelf naar boven kan werken.
Dan mis je de tieten... Toch zonde, ik zou verder lezen als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een post of 60 in dit topic heb ik maar besloten om niet verder te lezen, ik gok dat ik niks gemist heb?
* The_Chosen_1maakt bart afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou je werpt je gewoon op als topicpimp, en maakt iedereen af die denkt dat hij ook rechten heeft. Maar je kan beginnen door zelf een topic te openen en jezelf daar alleenrechten op verhuur te geven.
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een post of 60 in dit topic heb ik maar besloten om niet verder te lezen, ik gok dat ik niks gemist heb?
Bart is met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
* The_Chosen_1maakt bart af
Zo ik heb nu rechten enzulks.
Vandaar dat ik dacht dat teruglezen niet de moeite waard wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen. Soort van, toch wel wereld nieuws of niet soms.
Nee hoor. Ik schreef hem duidelijk met een kleine letter. Dus ik begrijp niet hoe je bij jouw constatering komt.quote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht dat teruglezen niet de moeite waard was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |