mag niet van pappie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er nog geen helder beeld van. Als je wat close-up foto's stuurt dan kan ik het wat beter beoordelen.
Papa leest niet mee hoor. En mijn zegen heb je.quote:
Wat gebeurd er op vrijdag middag dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom jongens, rustig aan, we zijn weer veel te vroeg....
Over een half uur is het pas vrijdagmiddag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Denk ook niet dat ik vakantie wil als ik dit lees.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ja zo noemden ze dat daar. Kan ik ook niets aan doen. Ik zei van doe maar wat. Gaven ze me spul dat op pis leek. En het smaakte wat apart. En ze bleven maar grote glazen brengen. En na een half glas voelde ik me heel raar en (ik denk) na twee glazen raakte ik buiten bewust zijn.
Er stonden tenminste twee lege glazen op de foto... Kan ook zijn dat ze de rest zelf hebben opgedronken en dat ik maar anderhalf glas had.
Oh dus ik ga trouwen met PS? Want jouw zegen betekend veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Papa leest niet mee hoor. En mijn zegen heb je.
Jij komt uit het Noorden, of niet dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké jammer. Kan je dan de link geven waar je vader ze weg heeft?
Ik heb ook niet veel van vakantie meegemaakt. Als je wakker werd had je eerst een beste koppijn (waarvan weet ik niet, komt denk ik door de luchtdruk) en dan begin je meteen al met een ontbijt/lunch/brunch waar je bier bij drinkt. En na het ontbijt/lunch/brunch werd ik weer wakker en begon het ontbijt/lunch/brunch gedoe opnieuw. Op het laatst kon ik 2.5 glazen bier op zonder te bezwijken. Dus toen had ik ook een stukje meegemaakt van na het ontbijt/lunch/brunch. Er lopen namelijk ook andere mensen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Vreemd, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Denk ook niet dat ik vakantie wil als ik dit lees.
De SC koppelt me graag, om te voorkomen dat ik met meer geteisem thuiskom, waar ik gewoonlijk een handje van heb. Alleen dit lijkt me geen verbetering liefjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dus ik ga trouwen met PS? Want jouw zegen betekend veel.
Zolang je nog taalfouten maakt zal ik PS niet weggeven aan je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dus ik ga trouwen met PS? Want jouw zegen betekend veel.
Het is vandaan zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij komt uit het Noorden, of niet dan?
En verder:
http://www.medischcentrumscheveningen.nl/
Schoemacher, duh.
Het SPIJT MIJ!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang je nog taalfouten maakt zal ik PS niet weggeven aan je.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is vandaan zeker?En ja ik kom uit Drenthe.
Ik ben geen geteisem!!! Ik ben een correcte jongeman die soms taalfouten maakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De SC koppelt me graag, om te voorkomen dat ik met meer geteisem thuiskom, waar ik gewoonlijk een handje van heb. Alleen dit lijkt me geen verbetering liefjes.
en bier drinkt. en waarschijnlijk ben je nog lelijk ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben geen geteisem!!! Ik ben een correcte jongeman die soms taalfouten maakt.
Jij niet dan?quote:
Het innerlijk is toch veel belangrijk, lief meisje...quote:en waarschijnlijk ben je nog lelijk ook
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en bier drinkt. en waarschijnlijk ben je nog lelijk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Ken genoeg vrouwen die ook bier drinken hoor.
![]()
En ik ga niet van mezelf zeggen dat ik er uitermate goed uitzie.Dat ervaren mensen als arrogant ofzo, terwijl ik gewoon veel mooier ben dan rest.
Prove it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet heus wel dat er meisjes bier drinken, maar ik vind het pas classy. Geef mij maar druivensapJa maar als dat al niet veels soeps is kan het maar beter van buiten nog wat waard zijn...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
Het innerlijk is toch veel belangrijk, lief meisje...Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Niet eens een zoete witte wijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Prove it.
En ik weet heus wel dat er meisjes bier drinken, maar ik vind het pas classy. Geef mij maar druivensap
[..]
Ja maar als dat al niet veels soeps is kan het maar beter van buiten nog wat waard zijn...
Door internet is iedereen lelijk? Kom we slaan hem!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Het is internet!
IEDEREEN HIER IS LELIJK
behalve ik dan
Ik ben niet lelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Het is internet!
IEDEREEN HIER IS LELIJK
behalve ik dan
hihi hij komt uit Drentequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Door internet is iedereen lelijk? Kom we slaan hem!
Zoete witte wijn is zelden goed. Doe mij maar een ijskoude Chardonnay.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet eens een zoete witte wijn?
En mijn innerlijk is heel veel soeps hoor! Je moet me gewoon leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |