Niet van haar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh... als je vrouw zo ruig is dan sla ik dat cadeau over hoor.
Ach ja pubers, blijven pubers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster kijkt naar het geboortejaar van The_Chosen_1 en begrijpt het wel...
Oh dat is inderdaad een heulle mooie foto.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vond nog een leuke van d'r:
[ afbeelding ]
Topfotograaf he, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad een heulle mooie foto.
Ik schakel defensie in, heb ik nog wel contacten zitten.quote:
die is ver weg, en om nu onder mijn bureau te gaan liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waarom duik je niet weer je bed in dan?
Die bij defensie is dat dezelfde als die topfotograaf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Topfotograaf he, dan krijg je dat.
[..]
Ik schakel defensie in, heb ik nog wel contacten zitten.
Nee dan krijg je weer van die vragende blikken inderdaad. Hebben ze niet van die overleg banken bij het koffiezetapparaat staan? Kan je ook zo heeeerlijk op liggen luierenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
die is ver weg, en om nu onder mijn bureau te gaan liggen
Dankquote:
Nee, niet dezelfde... Die fotograaf ben ik, en ik zit niet meer bij defensie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die bij defensie is dat dezelfde als die topfotograaf?Want dan moet hij even before and after foto's maken van mij van de klappen.
Trustenquote:
Je bent ontslagen wegens geweldpleging en het maken van foto's daarvan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Nee, niet dezelfde... Die fotograaf ben ik, en ik zit niet meer bij defensie.
Nee, ik ben ontslagen omdat ik te hard werkte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je bent ontslagen wegens geweldpleging en het maken van foto's daarvan?
Ugh ja aan dat soort mensen heb ik ook een hekel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik ben ontslagen omdat ik te hard werkte.
Ah, je bent ook ambtenaar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh ja aan dat soort mensen heb ik ook een hekel.
Damn, hele korte beentjes zeker ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Het niveau van C4 en mij is gemiddeld zo'n 16cm. Als ie hangt natuurlijk, vanaf de grond gemeten.
Benen van ongeveer 20cm. Maar daarom staan we bij metingen ook altijd op de Eiffeltoren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, hele korte beentjes zeker ?
Ze hebben een serie over hem gemaakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, hele korte beentjes zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |