quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/ma(...)=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Units? Kratten bier bedoel jequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef neen het volgende:
Lolz, oude mini -< nieuwe mini. Waarom? Nieuwe mini is groter, kun je meer units meenemen.
Dan is het toch geen mini meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef neen het volgende:
Lolz, oude mini -< nieuwe mini. Waarom? Nieuwe mini is groter, kun je meer units meenemen.
Preciesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Units? Kratten bier bedoel je
Sinds de 45km auto's is een mini geen mini meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het toch geen mini meer
Bedankt man, one luvquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
iedereen welkom in dit nieuwe topic
GENOTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
Alsof iemand die OP leestAlleen een banner pleit ik voor
Sinds de smart?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef neen het volgende:
[..]
Sinds de 45km auto's is een mini geen mini meer
Vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook opperhoofd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
Hell no.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Ik stel voor dat DW voortaan vaste wiki bijwerker is en ons voorziet van koele units?
Thanks.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Paladijn het volgende:
Vrouwen en verstand van auto's
De oude Mini ziet er beter uit, de nieuwe is beter.
De nummering wel bijhouden tog.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
Alsof iemand die OP leestAlleen een banner pleit ik voor
de looks van vrouwen zijn overschat? Wat ben jij nou voor lollerhomo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef neen het volgende:
De looks zijn toch wel overschat, bij vrouwen ook. Het gaat om het rijgedrag.
De Smart roadster ook, en dat vind ik best een toffe autoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ;t toch over de looks. De nieuwe is net een duplo auto.
Biersletquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef neen het volgende:
Ik stel voor dat DW voortaan vaste wiki bijwerker is en ons voorziet van koele units?
Welke meerwaarde heeft hetquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de looks van vrouwen zijn overschat? Wat ben jij nou voor lollerhomo?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de looks van vrouwen zijn overschat? Wat ben jij nou voor lollerhomo?
Fiatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Smart roadster ook, en dat vind ik best een toffe auto
Als het alleen maar om looks en de mening van de vrouw ging reed iedereen nu in een witte of roze Fiat 500 rond
Ik ben geen biersletquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bierslet![]()
[..]
Welke meerwaarde heeft het
Ga eens ''units'' halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen biersletIk krijg bier van anderen. Sterker nog, Hansondude heeft me bier gegeven en toen had ik ;m een kusje beloofd. Dus kreeg hij die.
Ik ben echt een bierslet
Nee, alleen wijn.quote:
Mannen die wijn drinken zijn gayquote:
Ik ook. Rose. Heeft m;n moeder gehaald, maar ze vindt ;t niet lekkerquote:
Lollerhomoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef neen het volgende:
Gisteren heb ik wat wijntjes gehad toen ik ging eten![]()
droog wit, lekker
en toen units Perlenbacher van de lidl
Je moeder is niet de enige die Rose niet lekker vindquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Rose. Heeft m;n moeder gehaald, maar ze vindt ;t niet lekkerWat heb jij? Weer Sunkissed?
Ik heb de witte koud staan. De rosé is weer in de kast gegaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook. Rose. Heeft m;n moeder gehaald, maar ze vindt ;t niet lekkerWat heb jij? Weer Sunkissed?
GMTAquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moeder is niet de enige die Rose niet lekker vind
Sunkissed is lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de witte koud staan. De rosé is weer in de kast gegaan![]()
Sunkissed it is
+1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moeder is niet de enige die Rose niet lekker vind
HAHA!!quote:Ixxj zegt:
*OUDE MINI;S ZIJN TOFFER DAN DE NIEUWE
*het enige voordeel van de nieuwe
*is het bmw blok
*voor de rest
*duplo auto
*:')
*een smart is nog geiler
*:')
Bart a.k.a. Ezechiël ︻┳═一 Terug van de meest bazige vakantie ooit! zegt:
*True
Het gaat niet zo hard in mijn eentjequote:
hihihihihihiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat niet zo hard in mijn eentjeHeb nu 4 in de kast staan, morgen nog wel even wat bijhalen voor ze straks niet meer te krijgen zijn.....
Ik wil ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat niet zo hard in mijn eentjeHeb nu 4 in de kast staan, morgen nog wel even wat bijhalen voor ze straks niet meer te krijgen zijn.....
naar het lollerCOC-café?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef neen het volgende:
Gaan er nog meer mensen zo zum centrum?
Ik zag vandaag nog een samurai.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bart kan het weten, want die heeft een ECHT gave auto gehad
*fail* Er ligt geeneens een 'echt' BMW blok in, alleen joint ventures en bij de diesel zelfs Toyota en Peugeot blokjesquote:
Ik drink Palm. Met dat paard erop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef neen het volgende:
Ik drink nu Dommelsch :# dat heeft paarse streepjes op e achterkant
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik drink Palm. Met dat paard erop.
Morgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef neen het volgende:
Gaan er nog meer mensen zo zum centrum?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Palm/HJ/Kwak
En een _goed_ wijntje op zijn tijd is ook niet verkeerd :x
wat? wiet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*fail* Er ligt geeneens een 'echt' BMW blok in, alleen joint ventures en bij de diesel zelfs Toyota en Peugeot blokjes
Trouwen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef neen het volgende:
Ik heb nog palmpkes in m'n crib in de koelkast en een kratje HJ in de keuken
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bart kan het weten, want die heeft een ECHT gave auto gehad
In de keuken wordt het niet koudquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:52 schreef neen het volgende:
Ik heb nog palmpkes in m'n crib in de koelkast en een kratje HJ in de keuken
Die zit hier toch nietquote:
Ganger niet meer, ik heb nog wel vakantie.quote:
Klopt, maar ik was in het ongewis over of ik nadat ik van urlaub zegmaar terugkwam naar m'n crib te gaan of naar m'n ouwelui. Dus had ik een krat HJ laten halen door een huisgenoot (want de palmkes zijn zekers niet genoeg) en die kan dus niet op m'n kamer maar ik moest bier dus hij heeft het daar neer gezet. Dus ik heb een gedeelte koel bier en een gedeelte "reserve" bier. Dat is het slimste wat je kan doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
In de keuken wordt het niet koud
Ik heb op het friesland collollerlege gezeten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Alleen als je een lollerlekkere jongen bent
Ik heb je een slaapplek aangeboden jaquote:
O ik weet het dan niet, ik ga even met de keeper van agovv bellen hij weet meer over hulpmiddelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb op het friesland collollerlege gezeten?
Maar ik heb geen pielemuis
Vakantieginger.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ganger niet meer, ik heb nog wel vakantie.
Ik bied jou ook een slaapplek aan tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je een slaapplek aangeboden ja
En mijn stamkroeg heeft Palm koud staan.
quote:
Alexquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi Bart, hoe is het met je roze lollershirtjes? Moest dinsdag nog aan je denken!
Je zit nu in Arnhem toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef neen het volgende:
[..]
O ik weet het dan niet, ik ga even met de keeper van agovv bellen hij weet meer over hulpmiddelen.
Ik heb nog een baluwe maandag op de noordelijke hogeschol lollerleeuwarden gezeten
Ik denk dat dat mijn schuld was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alex
Die liggen in de kast te wachten tot het weer wat kouder wordt, momenteel te warm weer voor lange mouwen
En hoezo moest je aan me denken?
Gaan we weer eens koffie doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ganger niet meer, ik heb nog wel vakantie.
Oh ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik bied jou ook een slaapplek aan toch
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mijn schuld was.
ik was in Volollerendamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alex
Die liggen in de kast te wachten tot het weer wat kouder wordt, momenteel te warm weer voor lange mouwen
En hoezo moest je aan me denken?
ja, maar ze hadden geen spekkoek!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef neen het volgende:
ben je al eens bij de toko geweest Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Volgende week, Camminghaburen uitstappenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ja?
Wanneer kan ik komen?
MOet ik naar Camminghaburen of centraal?
Dat behoort tot de mogelijkheden inderdaad.quote:
Bij de groene bij hebben ze dat, achterin in de koelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was in Volollerendamafslag Purm noord
[..]
ja, maar ze hadden geen spekkoek!
zit die?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef neen het volgende:
[..]
Bij de groene bij hebben ze dat, achterin in de koeling
|Bij de AH hebben ze spekkoekquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
ja, maar ze hadden geen spekkoek!
Even je neus poederen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lees net dat ;t niet zo isquote:
Bij die winkel met modeltreintjes enzo, als je vanaf de bakker bart loopt richting het gouveneursplein, dichtbij die sneakerwinkel en k&k kappers?quote:
dan ben ik toch de hele week in Sneek aan ;t zuipen. En dan nog een x naar de bios met hansondude en vrijdag naar stavoren en daarna mn party in 058!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende week, Camminghaburen uitstappen
Doen we niet aan hierquote:
quote:
Deen hebben we hier nietquote:
JOUW party?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan ben ik toch de hele week in Sneek aan ;t zuipen. En dan nog een x naar de bios met hansondude en vrijdag naar stavoren en daarna mn party in 058!
nee, ik heb een sexshop gekochtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even je neus poederen?
En inderdaad, voor jullie de eerste afslag Purmerend
treinenpassagequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:06 schreef neen het volgende:
[..]
Bij die winkel met modeltreintjes enzo, als je vanaf de bakker bart loopt richting het gouveneursplein, dichtbij die sneakerwinkel en k&k kappers?
Dat verklaart heel wat over jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Mijn party. Afscheidsparty voor vriendjes, ik houd het bij een vriend thuis omdat die in Leeuwarden woont, en geen ouders, en slaapplekken, en binnen roken en blowen voor de mensen die ;t doen. En centraler aangezien ;t grootste deel van m;n vrienden kring in of nabij Leeuwarden woont.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deen hebben we hier niet![]()
[..]
JOUW party?
Toch niet in een klein appartementje met blauwe muren en roze kozijnen he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mn camera in purm noor dgekocht
jawel, bij een jongen die met 2 honden en een konijn bij zn moeder woondequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toch niet in een klein appartementje met blauwe muren en roze kozijnen he?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel, bij een jongen die met 2 honden en een konijn bij zn moeder woonde
http://www.nlstreets.nl/NL/winkel/toko-nona-lisa---leeuwarden/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb een sexshop gekocht
[..]
treinenpassageik ga ff checken!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt LollerlyLady aan het huilen gemaakt, dopvlegel!
Jij doet net alsof het speciaal isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
het alt ook gewoon niemand op dat ik een sexshop heb gekocht
we hebben zelfs nog ff overwogen bij je aan te stekenquote:
Vandaag?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
we hebben zelfs nog ff overwogen bij je aan te stekenmaar we wilden eigenlijk ook wel graag gewoon door naar Volendam
dinsdagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag?
Ik was vandaag bij de Dolfijntjes in Harderwijk
Volendamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben zelfs nog ff overwogen bij je aan te stekenmaar we wilden eigenlijk ook wel graag gewoon door naar Volendam
voor een spuitgat kon je ook gewoon een gigolo nemenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag?
Ik was vandaag bij de Dolfijntjes in Harderwijk
Volgende keer gewoon doen hoor![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dinsdag
hopelijk heb je een dolletjes-fijne dag gehad!
Dol-fijne dag was leuker geweest, hier faal je hard Alexxxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dinsdag
hopelijk heb je een dolletjes-fijne dag gehad!
Ik neuk alleen speciale mensenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Metalfrost het volgende:
voor een spuitgat kon je ook gewoon een gigolo nemen
Lampie is altijd gezellig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef neen het volgende:
Ik ga heel, heeeeel eventjes een kijkje nemen in de stad. Gewoon om te zien of het wat is of niet, niets bijzonders verder.
Ben ik speciaal?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dol-fijne dag was leuker geweest, hier faal je hard Alexxx![]()
[..]
Ik neuk alleen speciale mensen![]()
ze hadden saté!quote:
ik weet hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dol-fijne dag was leuker geweest, hier faal je hard Alexxx![]()
[..]
Ik neuk alleen speciale mensen![]()
Je bent toch niet allergisch voor pinda;s he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hadden saté!
[..]
ik weet het
en
nee, helegaar nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent toch niet allergisch voor pinda;s he?
Een beetje seks dan? :#quote:
Een beetje? Het is alles of niets hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
dus je wilt een beetje met DW neuken?
Alleen voorspel he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een beetje? Het is alles of niets hoor
Maagdelijk.quote:
ik ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:54 schreef Ensaf het volgende:
Nou dan ga ik wel weer een paar dagen fuort.
quote:
ik ga een heleboel mooie meiden iig meeten, foto's volgen ook welquote:
We zien de foto's wel, gaan aardig wat mensen heen las ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga een heleboel mooie meiden iig meeten, foto's volgen ook welde meeste zullen een corset aan hebben gok ik
Ja, die bruggen in Leeuwarden zijn een rampquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:02 schreef Socios het volgende:
Wat een drukte in de stad, zeg. Allemaal kraampjes enzo.Maar er helemaal omheen gefietst. Keertje brug die openstaat. Verkeersopstoppingen erbij.
Kan het ook; dichtmetselen die hap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Ja, voor iedere boot gaat alles gelijk open. Dat moet beter kunnen
De nacht begint hier pas.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:49 schreef LovelyLady het volgende:
slaapt de andere kant nou nog niet
Beekmans wordt iets? Vaste wissel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Vandaar dat't zo stervensdruk isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:58 schreef justmattie het volgende:
Goedemorgen
Zo meteen even naar de open dag van Cambuur
Sneekweekquote:
quote:
Doe eens even niet zoveel shit postenquote:
Regels binne er om te breken jwzquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef neen het volgende:
eerst mut disse vol he dat bin de regels juh
En diezelfde dronken Auke reed bij ons langs in zn karretje s'avondsquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef neen het volgende:
Ik zat op het dure West afgelopen vrijdag, ik zag een dronken Auke langs de lijn staan die nit weg wilde
Schultenbrau ken voor hetzelfde geld juh. Elke zaterdagavond een Ricky of Reina op laten treden tijden happy hour waarbij 1 rondsje gratis isquote:
At ik op google zoek naar Perlenbacher komt er een afbeelding welke ik maar even gaan spoileren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Perlenbacher het volgende:
Perlenbacher, halve liters, heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |