"Bij ons is de history niet bekend en dient u zelf voor apk te zorgen. Vandaar de extreem lage prijs. "quote:
Ik had hem op vrijdag door de APK, op zaterdag ging hij kapotquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:20 schreef neen het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een kapotte Lada ook niet door de APK komt![]()
Gelukkig is die Niva wel een fatsoenlijke wagen
Zoeen jaquote:
Iets wat al twintig jaar in de randstad rijdt, heeft eindelijk Leeuwarden bereiktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Ensaf het volgende:
Socios, ik heb je hulp nodig.
[ afbeelding ]
Een dubbeldekker in Leeuwarden? Hoe zit dat? Wordt dat permanent?
Gebeurt wel vaker hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je mij meenemen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
gewonnen!
[WIN] Win weekendkaarten voor Castlefest
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
gewonnen!
[WIN] Win weekendkaarten voor Castlefest
quote:
Hey, dat is wel vaker. Een aantal treinen wordt zelfs planmatig met een dubbeldekker (V-IRM) gereden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen verstand van auto's. Punt. .quote:
De nieuwe Mini is mooier en beter dan de oude.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef neen het volgende:
Oke wat is de kwestie, ik heb verstand van auto's en dan zeg ik even hoe het zit.
Juistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Ensaf het volgende:
En Mr. Bean was leuker in:
[ afbeelding ]
Ligt er nou een tweetyknuffel in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Ensaf het volgende:
En Mr. Bean was leuker in:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |