Naja ik weet niet.quote:
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaatsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand ooit hier via FOK iets gekocht? Ik vind het eng.Iemand tips?
Ik ook maar ik wil wel dansenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Ierse pub zie ik ook wel zitten
Nee, maar dit is een ronsel-topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heul niet weg
...nog niet tenminste
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaats
Wat heb je op het oog dan?
Whut?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan die kutbakkes van Wilders.
quote:
Dat kan toch ook, lekker headbanguuuuuuuuuuuquote:
Naakt op de bar!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Mag mijn stukje alsjeblieft uit de tt. als ze dat in onz zien gaan ze baggeren.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Hij zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te makenquote:Ophalen in Amersfoort, kan ook verzonden worden.
Omdat de aansluiting op mijn naam staat en ik dus ook een storing kan melden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bullshit. wat heeft het nou weer wet op jezelf wonen te maken.
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij zegt
[..]
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te maken
Met een banaan in je sjaan!quote:
God god, is het zo erg daar ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Jezusquote:
Ohw sorry...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ja schat haal het dan weg. Het werkt niet goed op mijn telefoon.
Ja schat meerdere zelfsquote:
Dan denk ik dat er vrij weinig aan de hand is en zou ik het gewoon doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.Nouja, hij heeft al deals gemaakt en die mensen waren tevreden.
quote:
Ik dans overalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat kan best in een pub
Vriendin en ik hebben 5 jaar geleden een pub in Engeland op zijn kop gezet
Ik denk dat je het wel kan vertrouwen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.Nouja, hij heeft al deals gemaakt en die mensen waren tevreden.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er vrij weinig aan de hand is en zou ik het gewoon doen
Thanksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kan vertrouwen.
Sorry myr...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zeggen wanneer ik ga slapen
Daar is een menuutje ook niet duurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
http://www.theguardian.nl/index.php
Engelse pub
WTF maar tot 01.00 uur open![]()
Ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Engelse pub
dan ga ik meestal pas richting de stad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Engelse pub
Gaan jullie mee dan?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
dan ga ik meestal pas richting de stad.
Als dat van ons mam magquote:
Dat mag ja, dus doe maarquote:
Vanwaar de "quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Konami heb ik goede herinneringen aan
Wat is een echte stad? Utrecht is lekker centraal, sommige komen uit het noordenquote:
Nou ja we kunnen erna nog wel een andere kroeg zoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
1 uur open in een stad als Utrecht_! Dan loop je ook veel inkomsten mis.
STRATUMquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is een echte stad? Utrecht is lekker centraal, sommige komen uit het noorden
Anders was Eindhoven ook
Dat zeg ik kroegentochtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen erna nog wel een andere kroeg zoeken
quote:
Dat gaan we echt een keer doen hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
STRATUMDaar kun je echt lekkere kroegentochten houden, eerst de Fabriek, dan de pottenbar, Costa en afsluiten in karaokebar.
Maar niet centraal.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
STRATUMDaar kun je echt lekkere kroegentochten houden, eerst de Fabriek, dan de pottenbar, Costa en afsluiten in karaokebar.
Maar niet centraal.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Laysa het volgende:
Ik kan lekker toch overal mn auto gratis neerzetten
Wat heeft ie daar nog een benepen stemmetje.quote:
Sportsequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga trachten wat te sporten (ondanks rugpijn) tot laters
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
Dan wil ik er ook wel bijzijn. Ik woon notabene in 040quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gaan we echt een keer doen hoor
Voor een vervolg misschien wel leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar niet centraal.
Afgesprokenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel bijzijn. Ik woon notabene in 040
Tot straksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
He Kweesiequote:
bennyquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel bijzijn. Ik woon notabene in 040
013 is beterquote:
quote:
Tilburg ook.quote:
ik bedoelde tilburg met 013quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tilburg ook.Ben nog nooit goed uitgeweest
En voor mij een stuk veiliger, mocht het niet gaan. Ik ben zo weer veilig thuisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Afgesprokeneen aparte Eindhoven meet
O haha ja daar dus ook niet.quote:
Eindhovuh de gekstequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou je niet iemand mee kunnen nemen zodat je toch naar de meet in Utrecht kan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En voor mij een stuk veiliger, mocht het niet gaan. Ik ben zo weer veilig thuis
Kliekjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind eten als het onaangebroken is inderdaad ook lekkerderquote:
Het moet nog leven of net dood zijn. Dat is nog lekkerder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind eten als het onaangebroken is inderdaad ook lekkerder
Open een eredivisie SC, zo kom ik ook de voorrondes van talentenshows door.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben van plan om de eredivisie te volgen nu ik met voetbalmanager mee doe maar de meeste wedstrijden zijn zo saai.
Die van Ajax zijn vaak wel leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben van plan om de eredivisie te volgen nu ik met voetbalmanager mee doe maar de meeste wedstrijden zijn zo saai.
Ik volg alleen de echt leuke wedstrijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, dat gaat helaas niet. Maar die meet is pas over 2 maanden. Ik vind het veel te vroeg om te zeggen of ik wel of niet kan komen. Maar stel de meet was dit weekend geweest was ik niet gegaan..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou je niet iemand mee kunnen nemen zodat je toch naar de meet in Utrecht kan?
Ja maar hoe weet je dat van te voren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik volg alleen de echt leuke wedstrijden
De derby's, de klassiekers en dat soort shitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je dat van te voren.
Oja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
De derby's, de klassiekers en dat soort shit
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zeggen wanneer ik ga slapen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Open een eredivisie SC, zo kom ik ook de voorrondes van talentenshows door.
Ik snap jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet. Maar die meet is pas over 2 maanden. Ik vind het veel te vroeg om te zeggen of ik wel of niet kan komen. Maar stel de meet was dit weekend geweest was ik niet gegaan..
Ik heb hetzelfde, ik kan gewoonweg niet zeggen of ik dat weekend vrij heb, voor hetzelfde geld zit ik in het buitenland, ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet. Maar die meet is pas over 2 maanden. Ik vind het veel te vroeg om te zeggen of ik wel of niet kan komen. Maar stel de meet was dit weekend geweest was ik niet gegaan..
Alleen bij mij is het de gezondheid bij jou het werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik kan gewoonweg niet zeggen of ik dat weekend vrij heb, voor hetzelfde geld zit ik in het buitenland, ik zou het niet weten
Tegen die tijd niet meer. Noem het een optimistisch voorgevoel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen bij mij is het de gezondheid bij jou het werk
depressiefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet was Bos81 mankeertMaar ik wil op zich wel naar de meet hoor
Is er al bepaald waar het is?
Doodeng? Er komen gewoon mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel zin in de meet. Vind het alleen dood eng.
Ik ook, ben bang dat iedereen denkt dat ik een gek wijf ben dat eruit ziet als Bellatrix en de hele tijd gek doe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Op een bepaalde manier vind ik het ook wel eng, maar daar staan volgens mij dan ook wel toffe dingen tegenoverquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.quote:
Ik kan er ook niet echt iets mee eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.
16 oktober, het lijkt erop dat het Utrecht wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet was Bos81 mankeertMaar ik wil op zich wel naar de meet hoor
Is er al bepaald waar het is?
Zou kunnen, er spelen ook een aantal andere dingen een rol in mijn ziekte. Zo ben ik snel gespannen enzo... Maar ik kan nog voldoende symptomen aanwijzen die wijzen op een depressie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doodeng? Er komen gewoon mensenJe weet wel, van die dingen met armen en benen en zo, waar je tegen kunt praten, en dat ze dan wat terug zeggen en dat jij dan hard moet lachen
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vinden
Ik nooit, want ik ben keistoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.
Jij bent zo'n jongen die zijn DS meeneemt.quote:
Oh jawelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vinden
Ik vind mensen niet zo snel raar, hoogstens een beetje gek en daar heb ik totaal geen problemen mee. Sterker nog, dat zijn misschien wel de mensen waar ik het beste mee om kan gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad al ingepaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent zo'n jongen die zijn DS meeneemt.
Jij lijkt me nou echt zo iemand die haar onzekerheid op zo'n meet camoufleert met een enorm grote bekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.
Haha misschien wel als defensie middel ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou echt zo iemand die haar onzekerheid op zo'n meet camoufleert met een enorm grote bek
Die server ligt er allang uit, GM of IT-er moet dat een keer handmatig op gaan lossen.quote:
Je wilt seks?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier vind ik het ook wel eng, maar daar staan volgens mij dan ook wel toffe dingen tegenover
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die server ligt er allang uit, GM of IT-er moet dat een keer handmatig op gaan lossen.
Geen idee. Ik kan nog niets invullen na de 31ste i.v.m school.quote:
Die search werkte perfect.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het
..en das best kut. Kan het wel met Google oplossen, maar vond de nieuwe toch makkelijker werken met bepaalde dingen.
Daar schijnen fok-meets ook goed voor te zijn jaquote:
Christus te Paard wat moet je dan ook op een PUB-meetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Als jullie mij niet herkennen ik ben het meisje dat na 5 minuten huilend weg rent. Die neiging had ik op de pubmeet wel.
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Als jullie mij niet herkennen ik ben het meisje dat na 5 minuten huilend weg rent. Die neiging had ik op de pubmeet wel.
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn allereerste fok!meet ooit was trouwens meteen een lang weekend op een kampeerboerderij met wat lui uit een SCGing best goed eigenlijk
En dat natuurlijkquote:
In zwembad gemikt toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?
Want? Waren ze zo ergquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
ik zat veel in pubquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus te Paard wat moet je dan ook op een PUB-meet![]()
Lijkt me stugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?
Ja, daar waren foto's vanquote:
Ik hoop het, want ik zou het serieus echt tof vinden als Myr er ook bij isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat natuurlijk![]()
Bovendien, zelfs op die PUBmeet bleef het bij "neiging". Dus dit gaat makkelijk
honderden foto's bedoel je. Er stond alleen al een stuk of 40 camera's langs die poolquote:
Neehoor uiteindelijk zaten er best leuke mensen tussen. Maar in het begin kende iedereen elkaar al en ik niet.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Ik.. ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Behalve mijn vriendin heb ik verder nog nooit iemand van internet IRL ontmoet
Ja, gewoon zeggen, is niets raars aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Ik welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Joa, daar zitten ook echt allang teveel dezelfde mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor uiteindelijk zaten er best leuke mensen tussen. Maar in het begin kende iedereen elkaar al en ik niet.
quote:
Tsjongequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Ik ook nietquote:
Baas over eigen huis toch? Dat zeg je dan gewoon!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Zeggen dat je geen asbak hebt en dat ze eventueel wel achter in de tuin kan roken o.i.d.?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Tuuk, wie zijn huis is het nou. Heb je geen balkon of zo waar ze ff kan gaan staan paffen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Nee. Die wil ik hier niet. Stuur maar een PB met je emailadresquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens pics van Flash in zwembad plz
Teveel moeite.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die wil ik hier niet. Stuur maar een PB met je emailadres
Ik heb een paar FOK-VBL meets achter de rug.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb best wel een aantal mensen via internet ontmoet.
Maar dat is ook ergens begonnen hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
TsjongeJa dan kan ik me enige drempelvrees wel voorstellen. Ik heb zeker meer dan 100 fok!kers gemeet, op allerlei soorten meets
GC, PTA, ONZ, Eerste wereldoorlog, van alles
Daar zit je wel een eind in de goeie richting jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is ook ergens begonnen he
Al zie ik jou siewosie als iemand die zoiets heeft van 'schijt aan de rest'
Nee je zegt gewoon dat er niet gerookt wordt in je huis. Duidelijkheid heeft iedereen het meest aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
Anders zeg je dat je een kat met astma hebt ofzo tombo
Nou nee, het is makkelijk je een baasje te voelen op het internet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit je wel een eind in de goeie richting jaMaar dat moet ook wel als je je op Fok staande wilt houden
Ik voel weinig op het internet, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, het is makkelijk je een baasje te voelen op het internet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit je wel een eind in de goeie richting jaMaar dat moet ook wel als je je op Fok staande wilt houden
Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, het is makkelijk je een baasje te voelen op het internet.
Ohw, je hebt Laysa ook via internet ontmoet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb als het goed is 21 augustus een meet met het F1 team waar ik aan meedoe op Fok, en met jullie de 2e, maar heb op andere fora's wel 1 op 1 meets gehad, onder andere met Laysa en dat is nu mijn beste vriendin
Ja al een jaar of 4, 5 geleden voor het eerst en dat klikte heel goed, dus msn, bellen en uiteindelijk meetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je hebt Laysa ook via internet ontmoet?
Dat wist ik ook niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou een vegetarische kok niet vertrouwen.
Hoezo?quote:
Lachequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja al een jaar of 4, 5 geleden voor het eerst en dat klikte heel goed, dus msn, bellen en uiteindelijk meeten
Ow emmquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel grappig hoe direct jij bent
Masterchef is nu op en daar heb je een man die een gerecht aan het bereiden is met pancetta maar hij eet zelf geen vlees en kan het dus niet proeven. Dat is al een vereiste voor een goede kok, veel proeven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hmm. Stemt tot nadenken inderdaad. Hoe kom je daar zo ineens bij?
Ik heb alleen loungemeets gedaan. En game-related.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Met de meeste mensen die ik gemeet heb heb ik 1 keer gezien en daarna bijna geen contact mee gehad.
Ik verder ook niet hoor, o wacht ik heb wel een meet gehad was het alweer vergeten,, dat was saaiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Met de meeste mensen die ik gemeet heb heb ik 1 keer gezien en daarna bijna geen contact mee gehad.
Ik vraag me dan wel weer af hoe dat in het echt isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel grappig hoe direct jij bent
Fles? Stil? Nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel weer af hoe dat in het echt is
Ik heb een keer een meet gehad waarbij degene met de grootste mond stil in een hoekje zat
Dat zal best vaker zijn gok ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel weer af hoe dat in het echt is
Ik heb een keer een meet gehad waarbij degene met de grootste mond stil in een hoekje zat
Ja, ik proef altijd zoveel tijdens het koken dat ik geen honger meer hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Masterchef is nu op en daar heb je een man die een gerecht aan het bereiden is met pancetta maar hij eet zelf geen vlees en kan het dus niet proeven. Dat is al een vereiste voor een goede kok, veel proeven.
Nee, dit was een ESF-erquote:
Oh, dan ben ik hetquote:
Ll.quote:
Het is heel makkelijk om je op internet te verschuilen achter anonimiteit, en van daaruit inderdaad de grote meneer uit te hangen. Lekker risicoloos ook.quote:
Nou ja, ik heb niet schijt aan alles, maar ik heb wel over veel dingen een mening jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Da is iig niet lullig bedoeld oid
Maar dat is IRL ook zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach wat, mensen oordelen toch wel over je hoe dan ook, je kan nooit iedereen tevreden houden, ik vind het knapper als je gewoon jezelf kan zijn, dan je voordoen als een ander.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om je op internet te verschuilen achter anonimiteit, en van daaruit inderdaad de grote meneer uit te hangen. Lekker risicoloos ook.
Ik heb er (ooit) voor gekozen om gewoon mezelf te zijn, en dat levert lang niet altijd even positieve reacties op. Daar zul je je dan tegen moeten wapenen, anders word je gewoon de pispaal. Wil niet zeggen dat ik achteraf geen spijt heb van bepaalde keuzes hoor, maar goed, dat is achteraf, te laat, jammerdepammer. Kont brandt, blaren zitten. Zoals bijvoorbeeld bij die meet met die zwembadfoto's. Dat had ik achteraf liever anders gedaan.
Oké. Maar je werd er in geflikkerd voor een geintje of?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om je op internet te verschuilen achter anonimiteit, en van daaruit inderdaad de grote meneer uit te hangen. Lekker risicoloos ook.
Ik heb er (ooit) voor gekozen om gewoon mezelf te zijn, en dat levert lang niet altijd even positieve reacties op. Daar zul je je dan tegen moeten wapenen, anders word je gewoon de pispaal. Wil niet zeggen dat ik achteraf geen spijt heb van bepaalde keuzes hoor, maar goed, dat is achteraf, te laat, jammerdepammer. Kont brandt, blaren zitten. Zoals bijvoorbeeld bij die meet met die zwembadfoto's. Dat had ik achteraf liever anders gedaan.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet schijt aan alles, maar ik heb wel over veel dingen een mening jaMaar zelf denk ik eigenlijk dat ik best meeval in de omgang hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Nou ja, ik heb niet schijt aan alles, maar ik heb wel over veel dingen een mening jaMaar zelf denk ik eigenlijk dat ik best meeval in de omgang hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Met ducttape wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Stil, in een hoekje. Valt toch niet op.quote:
Ik was straalbezopen na 6 bier en 2 limonadeglazen blauwe shizzle (??) en ik had anderhalf uur in de bakkende zon voor pampus gelegen. Iemand die zelf een medische achtergrond had, vond het een goed idee om mij te koelen (dat was het ook) en voor de uitvoering waren voldoende vrijwilligers te vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké. Maar je werd er in geflikkerd voor een geintje of?
Maar ben jij dan ook echt stil stil of kom je op een gegeven moment ook wel los?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stil, in een hoekje. Valt toch niet op.
ik ben echt een internet persoontje. Toen ik net op fok kwam werd ik een aandachtshoer genoemd. Toen heb ik besloten mij daar ook naar te gedragen. Soms raar als mense je dan leren kennen en zien dat je heel anders bent. Maar aan de andere kant ook wel fijn want ik heb hier een deprsssie uitgezeten zonder dat mensen het door hadden en door zo vrolijk en druk te baggeren voelde ik me ook beter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was straalbezopen na 6 bier en 2 limonadeglazen blauwe shizzle (??) en ik had anderhalf uur in de bakkende zon voor pampus gelegen. Iemand die zelf een medische achtergrond had, vond het een goed idee om mij te koelen (dat was het ook) en voor de uitvoering waren voldoende vrijwilligers te vinden
Nou hier, dan dient het onder de streep in ieder geval een doelquote:
Heul nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stil, in een hoekje. Valt toch niet op.
PM dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul nietDat was de landal-weekend-meet daar was jij niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben echt een internet persoontje. Toen ik net op fok kwam werd ik een aandachtshoer genoemd. Toen heb ik besloten mij daar ook naar te gedragen. Soms raar als mense je dan leren kennen en zien dat je heel anders bent. Maar aan de andere kant ook wel fijn want ik heb hier een deprsssie uitgezeten zonder dat mensen het door hadden en door zo vrolijk en druk te baggeren voelde ik me ook beter.
Neequote:
je zag die pinguin, met die lampenkap op zijn kop niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul nietDat was de landal-weekend-meet daar was jij niet
quote:
Erik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Die is wel niet zo rellerig als hier, maar ook niet stil
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zag die pinguin, met die lampenkap op zijn kop niet?
Een aandachtshoer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben echt een internet persoontje. Toen ik net op fok kwam werd ik een aandachtshoer genoemd. Toen heb ik besloten mij daar ook naar te gedragen. Soms raar als mense je dan leren kennen en zien dat je heel anders bent.
Serieus?quote:Maar aan de andere kant ook wel fijn want ik heb hier een deprsssie uitgezeten zonder dat mensen het door hadden en door zo vrolijk en druk te baggeren voelde ik me ook beter.
Zeilmeisje Laura?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Die is wel niet zo rellerig als hier, maar ook niet stil
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
Jij bent ook wel iemand die zich achter zijn computer 'verschuilt' voor het 'echte leven', toch?
Mijn leven is niet zo spannend hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ben jij dan ook echt stil stil of kom je op een gegeven moment ook wel los?
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het zal je gezegd worden
![]()
* Dr_Flash zich stilletjes afvraagt of hij ook zo is
Welnee, gewoon een beetje in jezelf murmelen in Linux command line opdrachtenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo spannend hoor.
Lulquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo spannend hoor.
Ik denk het ook wel hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.
Zelfs die gebruik ik nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een beetje in jezelf murmelen in Linux command line opdrachten
EIgenlijk proberen we allemaal indruk te maken op Shania Twain.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een aandachtshoer?
Zo 'ken' ik jou helemaal niet. En ik weet ook vrijwel zeker dat je dat IRL ook niet bent.
[..]
Serieus?![]()
Op zich wel tof dat dat kan.
Jij bent ook wel iemand die zich achter zijn computer 'verschuilt' voor het 'echte leven', toch? Al heb je daar zeker ook je redenen voor.
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoor
Fopquote:
Mja, maar die is meer onder de indruk van een innerlijk dan van een stel fokkers, als je die kerel van d'r zietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EIgenlijk proberen we allemaal indruk te maken op Shania Twain.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was straalbezopen na 6 bier en 2 limonadeglazen blauwe shizzle (??) en ik had anderhalf uur in de bakkende zon voor pampus gelegen. Iemand die zelf een medische achtergrond had, vond het een goed idee om mij te koelen (dat was het ook) en voor de uitvoering waren voldoende vrijwilligers te vinden
Blijkbaar wel... ik vind het best tof om zulke verhalen te horen en ik denk vele met mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoor
Oh, ik documenteer best veelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.
Okee, dan zeg ik het welquote:
Het is 6 jaar geleden en ik heb die strontkar al dubbel en dwars over me heen gehad destijds. Het dient geen enkel zinnig doel en het is ook wel behoorlijk retarded om daar nou nog effe lollig over te komen doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar de foto's staan toch gewoon in de GC?Waarom mogen ze dan niet hier?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzo
Ik snap precies wat je bedoeltquote:maar ja ik kan mezelf in het internet behoorlijk verstoppen en gewoon even in een andere wereld leven en iemand anders zijn dan normaal. Daarom kan ik er ook niet tegen als mijn internet het niet doet want dan kan ik zegmaar niets
Ik documenteer niet voor het huwelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Dirkh is een stuk minder stoer irl dan hier
Nou ja, daar staan toch gewoon de foto's van ongeveer alle meets?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is 6 jaar geleden en ik heb die strontkar al dubbel en dwars over me heen gehad destijds. Het dient geen enkel zinnig doel en het is ook wel behoorlijk retarded om daar nou nog effe lollig over te komen doen
Heb jij tieten!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzo
maar ja ik kan mezelf in het internet behoorlijk verstoppen en gewoon even in een andere wereld leven en iemand anders zijn dan normaal. Daarom kan ik er ook niet tegen als mijn internet het niet doet want dan kan ik zegmaar niets
Ken hem niet. Van naam maar van posts neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Ach, als mensen zo nodig zo droevig moeten doen, ik kan ze toch niet tegenhoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, daar staan toch gewoon de foto's van ongeveer alle meets?
Maar als jij het er niet over wilt hebben, prima.
ik weet van dirk alleen maar dat die een grote bek heeft en volgens mij een lekker kontjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Reageer eens niet zo heftigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, als mensen zo nodig zo droevig moeten doen, ik kan ze toch niet tegenhouden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Disclaimer, ik ben ook niet zo oversekst in het echt, en ik ga niet giechelen als iemand ''neem me niet kwalijk'' of ''neem dat niet te serieus'' zegt.
Dat betekent niet dat het allemaal niet in mijn hoofd speelt.quote:
Hier ben je maar een kukel soms.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben zowel hier als irl een dotje! En daarom vallen alle vrouwtjes op me!
* Opgelucht adem haaltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het allemaal niet in mijn hoofd speelt.
Hij zat de hele avond, geen reet gezien dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik weet van dirk alleen maar dat die een grote bek heeft en volgens mij een lekker kontjemaar wel tof om te weten dat het toch niet zo'n held is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Disclaimer, ik ben ook niet zo oversekst in het echt, en ik ga niet giechelen als iemand ''neem me niet kwalijk'' of ''neem dat niet te serieus'' zegt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben zowel hier als irl een dotje! En daarom vallen alle vrouwtjes op me!
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over ophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo heftig![]()
Sorry maar dan had je moeten zorgen dat je niet in die positie terecht kwam, dat had je van te voren kunnen bedenken, ze post toch geen foto's verder hier ofzo
nee, in RL heeft ze een staart tussen haar benen hangen met 2 balletjes eraanquote:
En geloof, me als ik los ben ben ik los.quote:
Denk het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel een beetje een bijdehand figuur. Iets van verlegen, maar toch een meeprater.
Veul beter dan pluiskonijn of die slet uit KPD.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over oophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een dotje in het echt
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over oophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijk
Hij is heul anders IRL?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een dotje in het echt
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En geloof, me als ik los ben ben ik los.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komt
Nee in us heb ik nooit veel gepost. Een paar foto's misschien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt een tijdje ook veel is US gepost toch?
Stationsbordjesobsessie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komt
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhhh, nou ja het komt wel uit zijn hoofd die uitspraken die die hier plaatst, maar hij is gewoon leuk en gezelligquote:
Over wie gaat dit nou eigenlijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veul beter dan pluiskonijn of die slet uit KPD.
Zo kort.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.
Hoi trouwens. Ik blijf hier tot half 9, ja echt. Ik ga het proberen.
Ik ook... En ik drink nooit maar toch krijg ik af en toe naar mn hoofd "wat ben/was jij lam!quote:
Ja dat is echt leukquote:
2 mensen wiens foto's op FOK! rondgingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over wie gaat dit nou eigenlijk?Over tombolafan? Of?
Zeg eh, gaat het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben wel mezelf hier jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij niet heel veel anders op internet dan IRL
Tombo in KPD?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:
Goed verhaal voor in het volgende topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.
Jaaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal voor in het volgende topic
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal voor in het volgende topic
Ik vind niemand hier een klootzakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je hem een klootzak op het forum vind?
Nee, iets of iemand was beter dan pluiskonijn of die KPD figuur (whoeverthatmaybe). Wie is die iets of iemand? Ik vol het niet helemaal meerquote:
Lange slungel met rood haar en volgens mij een heel guitig koppiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zien hoe Vaduz er in het echt uitziet. Heb totaal geen beeld bij hem. Komt ie eigenlijk?
Heb je vaduz nooit gezien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zien hoe Vaduz er in het echt uitziet. Heb totaal geen beeld bij hem. Komt ie eigenlijk?
Blond, toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Lange slungel met rood haar en volgens mij een heel guitig koppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |