Het is heel makkelijk om je op internet te verschuilen achter anonimiteit, en van daaruit inderdaad de grote meneer uit te hangen. Lekker risicoloos ook.quote:
Nou ja, ik heb niet schijt aan alles, maar ik heb wel over veel dingen een mening jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Da is iig niet lullig bedoeld oid
Maar dat is IRL ook zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach wat, mensen oordelen toch wel over je hoe dan ook, je kan nooit iedereen tevreden houden, ik vind het knapper als je gewoon jezelf kan zijn, dan je voordoen als een ander.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om je op internet te verschuilen achter anonimiteit, en van daaruit inderdaad de grote meneer uit te hangen. Lekker risicoloos ook.
Ik heb er (ooit) voor gekozen om gewoon mezelf te zijn, en dat levert lang niet altijd even positieve reacties op. Daar zul je je dan tegen moeten wapenen, anders word je gewoon de pispaal. Wil niet zeggen dat ik achteraf geen spijt heb van bepaalde keuzes hoor, maar goed, dat is achteraf, te laat, jammerdepammer. Kont brandt, blaren zitten. Zoals bijvoorbeeld bij die meet met die zwembadfoto's. Dat had ik achteraf liever anders gedaan.
Oké. Maar je werd er in geflikkerd voor een geintje of?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om je op internet te verschuilen achter anonimiteit, en van daaruit inderdaad de grote meneer uit te hangen. Lekker risicoloos ook.
Ik heb er (ooit) voor gekozen om gewoon mezelf te zijn, en dat levert lang niet altijd even positieve reacties op. Daar zul je je dan tegen moeten wapenen, anders word je gewoon de pispaal. Wil niet zeggen dat ik achteraf geen spijt heb van bepaalde keuzes hoor, maar goed, dat is achteraf, te laat, jammerdepammer. Kont brandt, blaren zitten. Zoals bijvoorbeeld bij die meet met die zwembadfoto's. Dat had ik achteraf liever anders gedaan.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet schijt aan alles, maar ik heb wel over veel dingen een mening jaMaar zelf denk ik eigenlijk dat ik best meeval in de omgang hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Nou ja, ik heb niet schijt aan alles, maar ik heb wel over veel dingen een mening jaMaar zelf denk ik eigenlijk dat ik best meeval in de omgang hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Met ducttape wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Stil, in een hoekje. Valt toch niet op.quote:
Ik was straalbezopen na 6 bier en 2 limonadeglazen blauwe shizzle (??) en ik had anderhalf uur in de bakkende zon voor pampus gelegen. Iemand die zelf een medische achtergrond had, vond het een goed idee om mij te koelen (dat was het ook) en voor de uitvoering waren voldoende vrijwilligers te vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké. Maar je werd er in geflikkerd voor een geintje of?
Maar ben jij dan ook echt stil stil of kom je op een gegeven moment ook wel los?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stil, in een hoekje. Valt toch niet op.
ik ben echt een internet persoontje. Toen ik net op fok kwam werd ik een aandachtshoer genoemd. Toen heb ik besloten mij daar ook naar te gedragen. Soms raar als mense je dan leren kennen en zien dat je heel anders bent. Maar aan de andere kant ook wel fijn want ik heb hier een deprsssie uitgezeten zonder dat mensen het door hadden en door zo vrolijk en druk te baggeren voelde ik me ook beter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was straalbezopen na 6 bier en 2 limonadeglazen blauwe shizzle (??) en ik had anderhalf uur in de bakkende zon voor pampus gelegen. Iemand die zelf een medische achtergrond had, vond het een goed idee om mij te koelen (dat was het ook) en voor de uitvoering waren voldoende vrijwilligers te vinden
Nou hier, dan dient het onder de streep in ieder geval een doelquote:
Heul nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stil, in een hoekje. Valt toch niet op.
PM dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul nietDat was de landal-weekend-meet daar was jij niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben echt een internet persoontje. Toen ik net op fok kwam werd ik een aandachtshoer genoemd. Toen heb ik besloten mij daar ook naar te gedragen. Soms raar als mense je dan leren kennen en zien dat je heel anders bent. Maar aan de andere kant ook wel fijn want ik heb hier een deprsssie uitgezeten zonder dat mensen het door hadden en door zo vrolijk en druk te baggeren voelde ik me ook beter.
Neequote:
je zag die pinguin, met die lampenkap op zijn kop niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul nietDat was de landal-weekend-meet daar was jij niet
quote:
Erik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Die is wel niet zo rellerig als hier, maar ook niet stil
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zag die pinguin, met die lampenkap op zijn kop niet?
Een aandachtshoer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben echt een internet persoontje. Toen ik net op fok kwam werd ik een aandachtshoer genoemd. Toen heb ik besloten mij daar ook naar te gedragen. Soms raar als mense je dan leren kennen en zien dat je heel anders bent.
Serieus?quote:Maar aan de andere kant ook wel fijn want ik heb hier een deprsssie uitgezeten zonder dat mensen het door hadden en door zo vrolijk en druk te baggeren voelde ik me ook beter.
Zeilmeisje Laura?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Die is wel niet zo rellerig als hier, maar ook niet stil
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
Jij bent ook wel iemand die zich achter zijn computer 'verschuilt' voor het 'echte leven', toch?
Mijn leven is niet zo spannend hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ben jij dan ook echt stil stil of kom je op een gegeven moment ook wel los?
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het zal je gezegd worden
![]()
* Dr_Flash zich stilletjes afvraagt of hij ook zo is
Welnee, gewoon een beetje in jezelf murmelen in Linux command line opdrachtenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo spannend hoor.
Lulquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo spannend hoor.
Ik denk het ook wel hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien komt dat lulliger over dan dat ik het bedoel. Ik hoop dat Myr snapt wat ik bedoel/waar ik op doel.
Zelfs die gebruik ik nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een beetje in jezelf murmelen in Linux command line opdrachten
EIgenlijk proberen we allemaal indruk te maken op Shania Twain.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet spannend te zijn. En jij was toch die persoon die uit vliegtuigen sprong, ed.?
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een aandachtshoer?
Zo 'ken' ik jou helemaal niet. En ik weet ook vrijwel zeker dat je dat IRL ook niet bent.
[..]
Serieus?![]()
Op zich wel tof dat dat kan.
Jij bent ook wel iemand die zich achter zijn computer 'verschuilt' voor het 'echte leven', toch? Al heb je daar zeker ook je redenen voor.
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoor
Fopquote:
Mja, maar die is meer onder de indruk van een innerlijk dan van een stel fokkers, als je die kerel van d'r zietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EIgenlijk proberen we allemaal indruk te maken op Shania Twain.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was straalbezopen na 6 bier en 2 limonadeglazen blauwe shizzle (??) en ik had anderhalf uur in de bakkende zon voor pampus gelegen. Iemand die zelf een medische achtergrond had, vond het een goed idee om mij te koelen (dat was het ook) en voor de uitvoering waren voldoende vrijwilligers te vinden
Blijkbaar wel... ik vind het best tof om zulke verhalen te horen en ik denk vele met mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
het doen is wat anders dan er over vertellen, geen hond die zich daar voor interesseert hoor
Oh, ik documenteer best veelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.
Okee, dan zeg ik het welquote:
Het is 6 jaar geleden en ik heb die strontkar al dubbel en dwars over me heen gehad destijds. Het dient geen enkel zinnig doel en het is ook wel behoorlijk retarded om daar nou nog effe lollig over te komen doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar de foto's staan toch gewoon in de GC?Waarom mogen ze dan niet hier?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzo
Ik snap precies wat je bedoeltquote:maar ja ik kan mezelf in het internet behoorlijk verstoppen en gewoon even in een andere wereld leven en iemand anders zijn dan normaal. Daarom kan ik er ook niet tegen als mijn internet het niet doet want dan kan ik zegmaar niets
Ik documenteer niet voor het huwelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als seks. Iedereen heeft het erover, niemand doet het.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Dirkh is een stuk minder stoer irl dan hier
Nou ja, daar staan toch gewoon de foto's van ongeveer alle meets?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is 6 jaar geleden en ik heb die strontkar al dubbel en dwars over me heen gehad destijds. Het dient geen enkel zinnig doel en het is ook wel behoorlijk retarded om daar nou nog effe lollig over te komen doen
Heb jij tieten!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzo
maar ja ik kan mezelf in het internet behoorlijk verstoppen en gewoon even in een andere wereld leven en iemand anders zijn dan normaal. Daarom kan ik er ook niet tegen als mijn internet het niet doet want dan kan ik zegmaar niets
Ken hem niet. Van naam maar van posts neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Ach, als mensen zo nodig zo droevig moeten doen, ik kan ze toch niet tegenhoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, daar staan toch gewoon de foto's van ongeveer alle meets?
Maar als jij het er niet over wilt hebben, prima.
ik weet van dirk alleen maar dat die een grote bek heeft en volgens mij een lekker kontjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Reageer eens niet zo heftigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, als mensen zo nodig zo droevig moeten doen, ik kan ze toch niet tegenhouden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Disclaimer, ik ben ook niet zo oversekst in het echt, en ik ga niet giechelen als iemand ''neem me niet kwalijk'' of ''neem dat niet te serieus'' zegt.
Dat betekent niet dat het allemaal niet in mijn hoofd speelt.quote:
Hier ben je maar een kukel soms.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben zowel hier als irl een dotje! En daarom vallen alle vrouwtjes op me!
* Opgelucht adem haaltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het allemaal niet in mijn hoofd speelt.
Hij zat de hele avond, geen reet gezien dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik weet van dirk alleen maar dat die een grote bek heeft en volgens mij een lekker kontjemaar wel tof om te weten dat het toch niet zo'n held is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Disclaimer, ik ben ook niet zo oversekst in het echt, en ik ga niet giechelen als iemand ''neem me niet kwalijk'' of ''neem dat niet te serieus'' zegt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben zowel hier als irl een dotje! En daarom vallen alle vrouwtjes op me!
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over ophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo heftig![]()
Sorry maar dan had je moeten zorgen dat je niet in die positie terecht kwam, dat had je van te voren kunnen bedenken, ze post toch geen foto's verder hier ofzo
nee, in RL heeft ze een staart tussen haar benen hangen met 2 balletjes eraanquote:
En geloof, me als ik los ben ben ik los.quote:
Denk het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel een beetje een bijdehand figuur. Iets van verlegen, maar toch een meeprater.
Veul beter dan pluiskonijn of die slet uit KPD.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over oophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een dotje in het echt
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over oophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijk
Hij is heul anders IRL?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een dotje in het echt
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En geloof, me als ik los ben ben ik los.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komt
Nee in us heb ik nooit veel gepost. Een paar foto's misschien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt een tijdje ook veel is US gepost toch?
Stationsbordjesobsessie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komt
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhhh, nou ja het komt wel uit zijn hoofd die uitspraken die die hier plaatst, maar hij is gewoon leuk en gezelligquote:
Over wie gaat dit nou eigenlijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veul beter dan pluiskonijn of die slet uit KPD.
Zo kort.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.
Hoi trouwens. Ik blijf hier tot half 9, ja echt. Ik ga het proberen.
Ik ook... En ik drink nooit maar toch krijg ik af en toe naar mn hoofd "wat ben/was jij lam!quote:
Ja dat is echt leukquote:
2 mensen wiens foto's op FOK! rondgingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over wie gaat dit nou eigenlijk?Over tombolafan? Of?
Zeg eh, gaat het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben wel mezelf hier jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij niet heel veel anders op internet dan IRL
Tombo in KPD?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:
Goed verhaal voor in het volgende topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.
Jaaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal voor in het volgende topic
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal voor in het volgende topic
Ik vind niemand hier een klootzakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je hem een klootzak op het forum vind?
Nee, iets of iemand was beter dan pluiskonijn of die KPD figuur (whoeverthatmaybe). Wie is die iets of iemand? Ik vol het niet helemaal meerquote:
Lange slungel met rood haar en volgens mij een heel guitig koppiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zien hoe Vaduz er in het echt uitziet. Heb totaal geen beeld bij hem. Komt ie eigenlijk?
Heb je vaduz nooit gezien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zien hoe Vaduz er in het echt uitziet. Heb totaal geen beeld bij hem. Komt ie eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |