Heb jij tieten!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan een behoorlijke aandachtshoer zijn hoor. Met naamtopics en de hele tijd roepen dat ik tieten heb ofzo
maar ja ik kan mezelf in het internet behoorlijk verstoppen en gewoon even in een andere wereld leven en iemand anders zijn dan normaal. Daarom kan ik er ook niet tegen als mijn internet het niet doet want dan kan ik zegmaar niets
Ken hem niet. Van naam maar van posts neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Dirkh is een stuk minder stoer irl dan hier
Ach, als mensen zo nodig zo droevig moeten doen, ik kan ze toch niet tegenhoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, daar staan toch gewoon de foto's van ongeveer alle meets?
Maar als jij het er niet over wilt hebben, prima.
ik weet van dirk alleen maar dat die een grote bek heeft en volgens mij een lekker kontjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan zeg ik het wel
Dirkh is een stuk minder stoer irl dan hier
Reageer eens niet zo heftigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, als mensen zo nodig zo droevig moeten doen, ik kan ze toch niet tegenhouden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Disclaimer, ik ben ook niet zo oversekst in het echt, en ik ga niet giechelen als iemand ''neem me niet kwalijk'' of ''neem dat niet te serieus'' zegt.
Dat betekent niet dat het allemaal niet in mijn hoofd speelt.quote:
Hier ben je maar een kukel soms.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben zowel hier als irl een dotje! En daarom vallen alle vrouwtjes op me!
* Opgelucht adem haaltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het allemaal niet in mijn hoofd speelt.
Hij zat de hele avond, geen reet gezien dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik weet van dirk alleen maar dat die een grote bek heeft en volgens mij een lekker kontjemaar wel tof om te weten dat het toch niet zo'n held is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Disclaimer, ik ben ook niet zo oversekst in het echt, en ik ga niet giechelen als iemand ''neem me niet kwalijk'' of ''neem dat niet te serieus'' zegt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben zowel hier als irl een dotje! En daarom vallen alle vrouwtjes op me!
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over ophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo heftig![]()
Sorry maar dan had je moeten zorgen dat je niet in die positie terecht kwam, dat had je van te voren kunnen bedenken, ze post toch geen foto's verder hier ofzo
nee, in RL heeft ze een staart tussen haar benen hangen met 2 balletjes eraanquote:
En geloof, me als ik los ben ben ik los.quote:
Denk het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel een beetje een bijdehand figuur. Iets van verlegen, maar toch een meeprater.
Veul beter dan pluiskonijn of die slet uit KPD.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over oophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een dotje in het echt
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, is ook zo. Ik vind het gewoon een beetje droevig dat je zoiets tot aan je dood achter je aan krijgt, maar idd, kan er beter mn schouders over oophalen. Verschil maakt het toch niet eigenlijk
Hij is heul anders IRL?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt een dotje in het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |