Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En geloof, me als ik los ben ben ik los.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komt
Nee in us heb ik nooit veel gepost. Een paar foto's misschien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt een tijdje ook veel is US gepost toch?
Stationsbordjesobsessie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat zwembad mij niet boeit, ik vraag me meer af hoe jij aan je stationsbordjes obsessie komt
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhhh, nou ja het komt wel uit zijn hoofd die uitspraken die die hier plaatst, maar hij is gewoon leuk en gezelligquote:
Over wie gaat dit nou eigenlijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veul beter dan pluiskonijn of die slet uit KPD.
Zo kort.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.
Hoi trouwens. Ik blijf hier tot half 9, ja echt. Ik ga het proberen.
Ik ook... En ik drink nooit maar toch krijg ik af en toe naar mn hoofd "wat ben/was jij lam!quote:
Ja dat is echt leukquote:
2 mensen wiens foto's op FOK! rondgingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over wie gaat dit nou eigenlijk?Over tombolafan? Of?
Zeg eh, gaat het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben wel mezelf hier jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij niet heel veel anders op internet dan IRL
Tombo in KPD?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:
Goed verhaal voor in het volgende topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
Dat wil ik ook weten! Ik vind het zo mooi. Is het echt een bijkomstigheid vanwege je trein-hobby of is het verzamelwoede geworden? Ik hoop dat mijn vragen niet lullig klinken. Ik ben echt nieuwsgierig.
Jaaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal voor in het volgende topic
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal voor in het volgende topic
Ik vind niemand hier een klootzakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je hem een klootzak op het forum vind?
Nee, iets of iemand was beter dan pluiskonijn of die KPD figuur (whoeverthatmaybe). Wie is die iets of iemand? Ik vol het niet helemaal meerquote:
Lange slungel met rood haar en volgens mij een heel guitig koppiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zien hoe Vaduz er in het echt uitziet. Heb totaal geen beeld bij hem. Komt ie eigenlijk?
Heb je vaduz nooit gezien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil zien hoe Vaduz er in het echt uitziet. Heb totaal geen beeld bij hem. Komt ie eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |