Naja ik weet niet.quote:
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaatsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand ooit hier via FOK iets gekocht? Ik vind het eng.Iemand tips?
Ik ook maar ik wil wel dansenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Ierse pub zie ik ook wel zitten
Nee, maar dit is een ronsel-topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heul niet weg
...nog niet tenminste
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaats
Wat heb je op het oog dan?
Whut?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan die kutbakkes van Wilders.
quote:
Dat kan toch ook, lekker headbanguuuuuuuuuuuquote:
Naakt op de bar!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Mag mijn stukje alsjeblieft uit de tt. als ze dat in onz zien gaan ze baggeren.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Hij zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te makenquote:Ophalen in Amersfoort, kan ook verzonden worden.
Omdat de aansluiting op mijn naam staat en ik dus ook een storing kan melden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bullshit. wat heeft het nou weer wet op jezelf wonen te maken.
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij zegt
[..]
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te maken
Met een banaan in je sjaan!quote:
God god, is het zo erg daar ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |