Naja ik weet niet.quote:
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaatsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand ooit hier via FOK iets gekocht? Ik vind het eng.Iemand tips?
Ik ook maar ik wil wel dansenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Ierse pub zie ik ook wel zitten
Nee, maar dit is een ronsel-topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heul niet weg
...nog niet tenminste
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaats
Wat heb je op het oog dan?
Whut?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan die kutbakkes van Wilders.
quote:
Dat kan toch ook, lekker headbanguuuuuuuuuuuquote:
Naakt op de bar!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Mag mijn stukje alsjeblieft uit de tt. als ze dat in onz zien gaan ze baggeren.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Hij zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te makenquote:Ophalen in Amersfoort, kan ook verzonden worden.
Omdat de aansluiting op mijn naam staat en ik dus ook een storing kan melden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bullshit. wat heeft het nou weer wet op jezelf wonen te maken.
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij zegt
[..]
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te maken
Met een banaan in je sjaan!quote:
God god, is het zo erg daar ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Jezusquote:
Ohw sorry...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ja schat haal het dan weg. Het werkt niet goed op mijn telefoon.
Ja schat meerdere zelfsquote:
Dan denk ik dat er vrij weinig aan de hand is en zou ik het gewoon doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.Nouja, hij heeft al deals gemaakt en die mensen waren tevreden.
quote:
Ik dans overalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat kan best in een pub
Vriendin en ik hebben 5 jaar geleden een pub in Engeland op zijn kop gezet
Ik denk dat je het wel kan vertrouwen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.Nouja, hij heeft al deals gemaakt en die mensen waren tevreden.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er vrij weinig aan de hand is en zou ik het gewoon doen
Thanksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kan vertrouwen.
Sorry myr...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zeggen wanneer ik ga slapen
Daar is een menuutje ook niet duurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
http://www.theguardian.nl/index.php
Engelse pub
WTF maar tot 01.00 uur open![]()
Ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Engelse pub
dan ga ik meestal pas richting de stad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Engelse pub
Gaan jullie mee dan?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
dan ga ik meestal pas richting de stad.
Als dat van ons mam magquote:
Dat mag ja, dus doe maarquote:
Vanwaar de "quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Konami heb ik goede herinneringen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |