Neehoor uiteindelijk zaten er best leuke mensen tussen. Maar in het begin kende iedereen elkaar al en ik niet.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Ik.. ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Behalve mijn vriendin heb ik verder nog nooit iemand van internet IRL ontmoet
Ja, gewoon zeggen, is niets raars aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Ik welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Joa, daar zitten ook echt allang teveel dezelfde mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor uiteindelijk zaten er best leuke mensen tussen. Maar in het begin kende iedereen elkaar al en ik niet.
quote:
Tsjongequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Ik ook nietquote:
Baas over eigen huis toch? Dat zeg je dan gewoon!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Zeggen dat je geen asbak hebt en dat ze eventueel wel achter in de tuin kan roken o.i.d.?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Tuuk, wie zijn huis is het nou. Heb je geen balkon of zo waar ze ff kan gaan staan paffen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Nee. Die wil ik hier niet. Stuur maar een PB met je emailadresquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens pics van Flash in zwembad plz
Teveel moeite.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die wil ik hier niet. Stuur maar een PB met je emailadres
Ik heb een paar FOK-VBL meets achter de rug.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb best wel een aantal mensen via internet ontmoet.
Maar dat is ook ergens begonnen hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
TsjongeJa dan kan ik me enige drempelvrees wel voorstellen. Ik heb zeker meer dan 100 fok!kers gemeet, op allerlei soorten meets
GC, PTA, ONZ, Eerste wereldoorlog, van alles
Daar zit je wel een eind in de goeie richting jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is ook ergens begonnen he
Al zie ik jou siewosie als iemand die zoiets heeft van 'schijt aan de rest'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |