Die server ligt er allang uit, GM of IT-er moet dat een keer handmatig op gaan lossen.quote:
Je wilt seks?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier vind ik het ook wel eng, maar daar staan volgens mij dan ook wel toffe dingen tegenover
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die server ligt er allang uit, GM of IT-er moet dat een keer handmatig op gaan lossen.
Geen idee. Ik kan nog niets invullen na de 31ste i.v.m school.quote:
Die search werkte perfect.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het
..en das best kut. Kan het wel met Google oplossen, maar vond de nieuwe toch makkelijker werken met bepaalde dingen.
Daar schijnen fok-meets ook goed voor te zijn jaquote:
Christus te Paard wat moet je dan ook op een PUB-meetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Als jullie mij niet herkennen ik ben het meisje dat na 5 minuten huilend weg rent. Die neiging had ik op de pubmeet wel.
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Als jullie mij niet herkennen ik ben het meisje dat na 5 minuten huilend weg rent. Die neiging had ik op de pubmeet wel.
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn allereerste fok!meet ooit was trouwens meteen een lang weekend op een kampeerboerderij met wat lui uit een SCGing best goed eigenlijk
En dat natuurlijkquote:
In zwembad gemikt toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?
Want? Waren ze zo ergquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
ik zat veel in pubquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus te Paard wat moet je dan ook op een PUB-meet![]()
Lijkt me stugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?
Ja, daar waren foto's vanquote:
Ik hoop het, want ik zou het serieus echt tof vinden als Myr er ook bij isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat natuurlijk![]()
Bovendien, zelfs op die PUBmeet bleef het bij "neiging". Dus dit gaat makkelijk
honderden foto's bedoel je. Er stond alleen al een stuk of 40 camera's langs die poolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |