Tegen die tijd niet meer. Noem het een optimistisch voorgevoel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen bij mij is het de gezondheid bij jou het werk
depressiefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet was Bos81 mankeertMaar ik wil op zich wel naar de meet hoor
Is er al bepaald waar het is?
Doodeng? Er komen gewoon mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel zin in de meet. Vind het alleen dood eng.
Ik ook, ben bang dat iedereen denkt dat ik een gek wijf ben dat eruit ziet als Bellatrix en de hele tijd gek doe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Op een bepaalde manier vind ik het ook wel eng, maar daar staan volgens mij dan ook wel toffe dingen tegenoverquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.quote:
Ik kan er ook niet echt iets mee eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.
16 oktober, het lijkt erop dat het Utrecht wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet was Bos81 mankeertMaar ik wil op zich wel naar de meet hoor
Is er al bepaald waar het is?
Zou kunnen, er spelen ook een aantal andere dingen een rol in mijn ziekte. Zo ben ik snel gespannen enzo... Maar ik kan nog voldoende symptomen aanwijzen die wijzen op een depressie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doodeng? Er komen gewoon mensenJe weet wel, van die dingen met armen en benen en zo, waar je tegen kunt praten, en dat ze dan wat terug zeggen en dat jij dan hard moet lachen
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vinden
Ik nooit, want ik ben keistoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.
Jij bent zo'n jongen die zijn DS meeneemt.quote:
Oh jawelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vinden
Ik vind mensen niet zo snel raar, hoogstens een beetje gek en daar heb ik totaal geen problemen mee. Sterker nog, dat zijn misschien wel de mensen waar ik het beste mee om kan gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad al ingepaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent zo'n jongen die zijn DS meeneemt.
Jij lijkt me nou echt zo iemand die haar onzekerheid op zo'n meet camoufleert met een enorm grote bekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.
Haha misschien wel als defensie middel ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou echt zo iemand die haar onzekerheid op zo'n meet camoufleert met een enorm grote bek
Die server ligt er allang uit, GM of IT-er moet dat een keer handmatig op gaan lossen.quote:
Je wilt seks?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier vind ik het ook wel eng, maar daar staan volgens mij dan ook wel toffe dingen tegenover
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die server ligt er allang uit, GM of IT-er moet dat een keer handmatig op gaan lossen.
Geen idee. Ik kan nog niets invullen na de 31ste i.v.m school.quote:
Die search werkte perfect.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het
..en das best kut. Kan het wel met Google oplossen, maar vond de nieuwe toch makkelijker werken met bepaalde dingen.
Daar schijnen fok-meets ook goed voor te zijn jaquote:
Christus te Paard wat moet je dan ook op een PUB-meetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Als jullie mij niet herkennen ik ben het meisje dat na 5 minuten huilend weg rent. Die neiging had ik op de pubmeet wel.
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Als jullie mij niet herkennen ik ben het meisje dat na 5 minuten huilend weg rent. Die neiging had ik op de pubmeet wel.
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn allereerste fok!meet ooit was trouwens meteen een lang weekend op een kampeerboerderij met wat lui uit een SCGing best goed eigenlijk
En dat natuurlijkquote:
In zwembad gemikt toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?
Want? Waren ze zo ergquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
ik zat veel in pubquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus te Paard wat moet je dan ook op een PUB-meet![]()
Lijkt me stugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarover had ik laatst nog iets gelezen over jou ik weet niet meer wat. Wat heb je daar voor raars gedaan?
Ja, daar waren foto's vanquote:
Ik hoop het, want ik zou het serieus echt tof vinden als Myr er ook bij isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat natuurlijk![]()
Bovendien, zelfs op die PUBmeet bleef het bij "neiging". Dus dit gaat makkelijk
honderden foto's bedoel je. Er stond alleen al een stuk of 40 camera's langs die poolquote:
Neehoor uiteindelijk zaten er best leuke mensen tussen. Maar in het begin kende iedereen elkaar al en ik niet.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Ik.. ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Behalve mijn vriendin heb ik verder nog nooit iemand van internet IRL ontmoet
Ja, gewoon zeggen, is niets raars aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
Mn vader komt zo met zijn vriendin. Zij rooktMaar ik wil eigenlijk niet dat er in huis gerookt wordt...
Dat kan ik toch gewoon zeggen als ze om een asbak vraagt? (Die heb ik niet eens, maar soit
)
Ik welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Joa, daar zitten ook echt allang teveel dezelfde mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor uiteindelijk zaten er best leuke mensen tussen. Maar in het begin kende iedereen elkaar al en ik niet.
quote:
Tsjongequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Ik ook nietquote:
Baas over eigen huis toch? Dat zeg je dan gewoon!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Zeggen dat je geen asbak hebt en dat ze eventueel wel achter in de tuin kan roken o.i.d.?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Tuuk, wie zijn huis is het nou. Heb je geen balkon of zo waar ze ff kan gaan staan paffen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
"Probleem"
)
Nee. Die wil ik hier niet. Stuur maar een PB met je emailadresquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens pics van Flash in zwembad plz
Teveel moeite.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die wil ik hier niet. Stuur maar een PB met je emailadres
Ik heb een paar FOK-VBL meets achter de rug.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb best wel een aantal mensen via internet ontmoet.
Maar dat is ook ergens begonnen hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
TsjongeJa dan kan ik me enige drempelvrees wel voorstellen. Ik heb zeker meer dan 100 fok!kers gemeet, op allerlei soorten meets
GC, PTA, ONZ, Eerste wereldoorlog, van alles
Daar zit je wel een eind in de goeie richting jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is ook ergens begonnen he
Al zie ik jou siewosie als iemand die zoiets heeft van 'schijt aan de rest'
Nee je zegt gewoon dat er niet gerookt wordt in je huis. Duidelijkheid heeft iedereen het meest aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
Anders zeg je dat je een kat met astma hebt ofzo tombo
Nou nee, het is makkelijk je een baasje te voelen op het internet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit je wel een eind in de goeie richting jaMaar dat moet ook wel als je je op Fok staande wilt houden
Ik voel weinig op het internet, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, het is makkelijk je een baasje te voelen op het internet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit je wel een eind in de goeie richting jaMaar dat moet ook wel als je je op Fok staande wilt houden
Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, het is makkelijk je een baasje te voelen op het internet.
Ohw, je hebt Laysa ook via internet ontmoet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb als het goed is 21 augustus een meet met het F1 team waar ik aan meedoe op Fok, en met jullie de 2e, maar heb op andere fora's wel 1 op 1 meets gehad, onder andere met Laysa en dat is nu mijn beste vriendin
Ja al een jaar of 4, 5 geleden voor het eerst en dat klikte heel goed, dus msn, bellen en uiteindelijk meetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je hebt Laysa ook via internet ontmoet?
Dat wist ik ook niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou een vegetarische kok niet vertrouwen.
Hoezo?quote:
Lachequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja al een jaar of 4, 5 geleden voor het eerst en dat klikte heel goed, dus msn, bellen en uiteindelijk meeten
Ow emmquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel grappig hoe direct jij bent
Masterchef is nu op en daar heb je een man die een gerecht aan het bereiden is met pancetta maar hij eet zelf geen vlees en kan het dus niet proeven. Dat is al een vereiste voor een goede kok, veel proeven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hmm. Stemt tot nadenken inderdaad. Hoe kom je daar zo ineens bij?
Ik heb alleen loungemeets gedaan. En game-related.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Met de meeste mensen die ik gemeet heb heb ik 1 keer gezien en daarna bijna geen contact mee gehad.
Ik verder ook niet hoor, o wacht ik heb wel een meet gehad was het alweer vergeten,, dat was saaiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Myraela het volgende:
Met de meeste mensen die ik gemeet heb heb ik 1 keer gezien en daarna bijna geen contact mee gehad.
Ik vraag me dan wel weer af hoe dat in het echt isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel grappig hoe direct jij bent
Fles? Stil? Nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel weer af hoe dat in het echt is
Ik heb een keer een meet gehad waarbij degene met de grootste mond stil in een hoekje zat
Dat zal best vaker zijn gok ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel weer af hoe dat in het echt is
Ik heb een keer een meet gehad waarbij degene met de grootste mond stil in een hoekje zat
Ja, ik proef altijd zoveel tijdens het koken dat ik geen honger meer hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Masterchef is nu op en daar heb je een man die een gerecht aan het bereiden is met pancetta maar hij eet zelf geen vlees en kan het dus niet proeven. Dat is al een vereiste voor een goede kok, veel proeven.
Nee, dit was een ESF-erquote:
Oh, dan ben ik hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |