Naja ik weet niet.quote:
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaatsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand ooit hier via FOK iets gekocht? Ik vind het eng.Iemand tips?
Ik ook maar ik wil wel dansenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Ierse pub zie ik ook wel zitten
Nee, maar dit is een ronsel-topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heul niet weg
...nog niet tenminste
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieuzer/veiliger is dan marktplaats
Wat heb je op het oog dan?
Whut?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heb ik de pest aan die kutbakkes van Wilders.
quote:
Dat kan toch ook, lekker headbanguuuuuuuuuuuquote:
Naakt op de bar!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Mag mijn stukje alsjeblieft uit de tt. als ze dat in onz zien gaan ze baggeren.
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Hij zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die gitaar, en ik heb gpmd en antwoord gekregen, geld overmaken op zijn rekening.
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te makenquote:Ophalen in Amersfoort, kan ook verzonden worden.
Omdat de aansluiting op mijn naam staat en ik dus ook een storing kan melden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bullshit. wat heeft het nou weer wet op jezelf wonen te maken.
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij zegt
[..]
Als je het nou ophaalt daarzo, dan kan je toch contant betalen? Dan hoef je ook niks over te maken
Met een banaan in je sjaan!quote:
God god, is het zo erg daar ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Jezusquote:
Ohw sorry...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ja schat haal het dan weg. Het werkt niet goed op mijn telefoon.
Ja schat meerdere zelfsquote:
Dan denk ik dat er vrij weinig aan de hand is en zou ik het gewoon doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.Nouja, hij heeft al deals gemaakt en die mensen waren tevreden.
quote:
Ik dans overalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat kan best in een pub
Vriendin en ik hebben 5 jaar geleden een pub in Engeland op zijn kop gezet
Ik denk dat je het wel kan vertrouwen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Treinkaartje kost duurder dan verzendkosten denk ik.Nouja, hij heeft al deals gemaakt en die mensen waren tevreden.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er vrij weinig aan de hand is en zou ik het gewoon doen
Thanksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kan vertrouwen.
Sorry myr...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zeggen wanneer ik ga slapen
Daar is een menuutje ook niet duurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
http://www.theguardian.nl/index.php
Engelse pub
WTF maar tot 01.00 uur open![]()
Ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Engelse pub
dan ga ik meestal pas richting de stad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Engelse pub
Gaan jullie mee dan?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
dan ga ik meestal pas richting de stad.
Als dat van ons mam magquote:
Dat mag ja, dus doe maarquote:
Vanwaar de "quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Konami heb ik goede herinneringen aan
Wat is een echte stad? Utrecht is lekker centraal, sommige komen uit het noordenquote:
Nou ja we kunnen erna nog wel een andere kroeg zoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
1 uur open in een stad als Utrecht_! Dan loop je ook veel inkomsten mis.
STRATUMquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is een echte stad? Utrecht is lekker centraal, sommige komen uit het noorden
Anders was Eindhoven ook
Dat zeg ik kroegentochtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen erna nog wel een andere kroeg zoeken
quote:
Dat gaan we echt een keer doen hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
STRATUMDaar kun je echt lekkere kroegentochten houden, eerst de Fabriek, dan de pottenbar, Costa en afsluiten in karaokebar.
Maar niet centraal.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
STRATUMDaar kun je echt lekkere kroegentochten houden, eerst de Fabriek, dan de pottenbar, Costa en afsluiten in karaokebar.
Maar niet centraal.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Laysa het volgende:
Ik kan lekker toch overal mn auto gratis neerzetten
Wat heeft ie daar nog een benepen stemmetje.quote:
Sportsequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga trachten wat te sporten (ondanks rugpijn) tot laters
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
Dan wil ik er ook wel bijzijn. Ik woon notabene in 040quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gaan we echt een keer doen hoor
Voor een vervolg misschien wel leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar niet centraal.
Afgesprokenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel bijzijn. Ik woon notabene in 040
Tot straksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
He Kweesiequote:
bennyquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel bijzijn. Ik woon notabene in 040
013 is beterquote:
quote:
Tilburg ook.quote:
ik bedoelde tilburg met 013quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tilburg ook.Ben nog nooit goed uitgeweest
En voor mij een stuk veiliger, mocht het niet gaan. Ik ben zo weer veilig thuisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Afgesprokeneen aparte Eindhoven meet
O haha ja daar dus ook niet.quote:
Eindhovuh de gekstequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou je niet iemand mee kunnen nemen zodat je toch naar de meet in Utrecht kan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En voor mij een stuk veiliger, mocht het niet gaan. Ik ben zo weer veilig thuis
Kliekjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind eten als het onaangebroken is inderdaad ook lekkerderquote:
Het moet nog leven of net dood zijn. Dat is nog lekkerder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind eten als het onaangebroken is inderdaad ook lekkerder
Open een eredivisie SC, zo kom ik ook de voorrondes van talentenshows door.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben van plan om de eredivisie te volgen nu ik met voetbalmanager mee doe maar de meeste wedstrijden zijn zo saai.
Die van Ajax zijn vaak wel leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben van plan om de eredivisie te volgen nu ik met voetbalmanager mee doe maar de meeste wedstrijden zijn zo saai.
Ik volg alleen de echt leuke wedstrijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, dat gaat helaas niet. Maar die meet is pas over 2 maanden. Ik vind het veel te vroeg om te zeggen of ik wel of niet kan komen. Maar stel de meet was dit weekend geweest was ik niet gegaan..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou je niet iemand mee kunnen nemen zodat je toch naar de meet in Utrecht kan?
Ja maar hoe weet je dat van te voren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik volg alleen de echt leuke wedstrijden
De derby's, de klassiekers en dat soort shitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je dat van te voren.
Oja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
De derby's, de klassiekers en dat soort shit
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zeggen wanneer ik ga slapen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Open een eredivisie SC, zo kom ik ook de voorrondes van talentenshows door.
Ik snap jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet. Maar die meet is pas over 2 maanden. Ik vind het veel te vroeg om te zeggen of ik wel of niet kan komen. Maar stel de meet was dit weekend geweest was ik niet gegaan..
Ik heb hetzelfde, ik kan gewoonweg niet zeggen of ik dat weekend vrij heb, voor hetzelfde geld zit ik in het buitenland, ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat helaas niet. Maar die meet is pas over 2 maanden. Ik vind het veel te vroeg om te zeggen of ik wel of niet kan komen. Maar stel de meet was dit weekend geweest was ik niet gegaan..
Alleen bij mij is het de gezondheid bij jou het werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik kan gewoonweg niet zeggen of ik dat weekend vrij heb, voor hetzelfde geld zit ik in het buitenland, ik zou het niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |