Dat is echt gemeen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ik had voor papa een witte linnen broek gekocht bij de h&m die wou hij al zolang. En ze gingen afgelopen weekend een weekendje naar Düsseldorf met wat familieleden en hij wou graag een nieuw shirt voor op de broek. Begon mama te huilen van ja we hebben het niet zo breed en dan wil je ook nog nieuwe kleren. Bel ik mama na het weekend op, zeg ik ja heb je nog wat gekocht? Zegt ze ja een nieuw shirt en nieuwe broek. Ik zo oh. En papa? Die heeft niks gekocht. Like wtf. Ik erger me er zo aan.
Snap je nu waarom ik niet meer thuis woon? En dat ging zo elke dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen.Wtf. Ik zou echt bijna shit voor je vader gaan kopen als ik dit lees.
En Holly die ook alcoholverslaafd is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Gaat nu al goed. Heidi met 6 operaties, en Stephany naar AA meetings en 2x in de jilla
Wat doen die skanks toch allemaal
.
Oke dit was wel een beetje te open. Maar ik moet gewoon even me frustratie kwijt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Misschien klinkt het heel bot maar ik snap niet dat mensen dit soort dingen hier posten. Ik ben heel open, té open wat mij betreft, maar zelfs ik doe dat niet. Je krijgt het altijd een keer te horen, en het is denk ik beter om het met wat trustees IRL daarover te hebben.
Zeg gewoon Tli, post al deze info niet op fok. Klaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Of op MSN ofzo. Hoop niet dat mensen dit verkeerd opvatten.
Ja maar die heb ik niet. Dus ik moet het wel over wat anders hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Enige serieuze struggles die je hier mag posten zijn LIEFDESSTRUGGLES =$
As if. Mensen haten meteenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Snap ik, je bent on the roll en dan ga je dat vanzelf vertellen. Maar ik wilde gewoon even vragen of het wel slim was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke dit was wel een beetje te open. Maar ik moet gewoon even me frustratie kwijt.
Ik zou mijn moeder eerlijk waar echt aanvliegen of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik niet meer thuis woon? En dat ging zo elke dag.
De kracht van het internet, je kan dingen zeggen zonder dat je daar IRL mee geconfronteerd word. En de kans dat iets op FOK je in de kont komt bijten is vrij klein, iig als je dingen post zoals Tliz post. Het is niet zo dat een metalhead haar ooit tegenkomt en dan gaat schreeuwen: "JE OUDERS HEBBEN HET NIET BREED HAHAHAHA"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Misschien klinkt het heel bot maar ik snap niet dat mensen dit soort dingen hier posten. Ik ben heel open, té open wat mij betreft, maar zelfs ik doe dat niet. Je krijgt het altijd een keer te horen, en het is denk ik beter om het met wat trustees IRL daarover te hebben.
Ass-struggles?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohhh shit ik zag het op voorstukje en ik dacht nog dat moet ik kijken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Gaat nu al goed. Heidi met 6 operaties, en Stephany naar AA meetings en 2x in de jilla
Wat doen die skanks toch allemaal
.
Nee maar ik heb het niet alleen over jou. Maar ik heb het de laatste tijd meerdere keren meegemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg gewoon Tli, post al deze info niet op fok. Klaar.
Als jij er mee komt mss.quote:
Nee dan wordt er ook gezegd dat ik dat maar met Mozy moet oplossen ipv hier te posten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
De kracht van het internet, je kan dingen zeggen zonder dat je daar IRL mee geconfronteerd word. En de kans dat iets op FOK je in de kont komt bijten is vrij klein, iig als je dingen post zoals Tliz post. Het is niet zo dat een metalhead haar ooit tegenkomt en dan gaat schreeuwen: "JE OUDERS HEBBEN HET NIET BREED HAHAHAHA"
Wacht totdat ze gaat huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Allure_ het volgende:
Heidi ziet er verdomme uit als een heks. Wat is dit.
Denk niet dat dat zijn punt is hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
De kracht van het internet, je kan dingen zeggen zonder dat je daar IRL mee geconfronteerd word. En de kans dat iets op FOK je in de kont komt bijten is vrij klein, iig als je dingen post zoals Tliz post. Het is niet zo dat een metalhead haar ooit tegenkomt en dan gaat schreeuwen: "JE OUDERS HEBBEN HET NIET BREED HAHAHAHA"
Serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
Madrid is trouwens wel echt goedkoop, ¤60 pp retour.
Waarom zouden je willen nakken, je geeft iedereen 2 ton per jaar en gratis tanken voor de rest van ons leven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht er laatst over na dat als ik eenmaal CEO van Shell ben en iemand van jullie wil me fucken en jullie brengen dit account aan het licht dat ik echt gefucked ben door m'n trollposts.
Mijn oom gaat 1 keer per maand naar een grote stad, retourtjes voor 10 euro. Vraag me niet waar hij die shit vandaan haalt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
Madrid is trouwens wel echt goedkoop, ¤60 pp retour.
CEO van DE KRABSHELL MISSCHIENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht er laatst over na dat als ik eenmaal CEO van Shell ben en iemand van jullie wil me fucken en jullie brengen dit account aan het licht dat ik echt gefucked ben door m'n trollposts.
De oom met de heksvrouw?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn oom gaat 1 keer per maand naar een grote stad, retourtjes voor 10 euro. Vraag me niet waar hij die shit vandaan haalt.Paar weken terug zat hij in milaan voor 15 euro voor twee personen.
Ja mijn oom en tante zijn ook weleens naar Finland gevlogen voor ¤0 (en dan betaal je alleen belasting enzo). Dat was geloof ik met een duits iets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn oom gaat 1 keer per maand naar een grote stad, retourtjes voor 10 euro. Vraag me niet waar hij die shit vandaan haalt.Paar weken terug zat hij in milaan voor 15 euro voor twee personen.
Is t nu bezig?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ZE KAN NIET EENS HUILEN ZO STRAK ZIT DR GEZICHT NAAR ACHTEREN. Die eyebrows omhoog ook
.
Nee hoor, ik heb wel ergere dingen gedaan op het internet waar ik niet meer voor word achtervolgd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Skylark. het volgende:
Internet is echt kut, deze shit die wij hier posten blijft echt ons hele leven lang hier staan.
Je snapt de essentie niet. Wat je nu post staat over 90 jaar nog online.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel ergere dingen gedaan op het internet waar ik niet meer voor word achtervolgd.
Wil niet zeggen dat het niet meer op internet staat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel ergere dingen gedaan op het internet waar ik niet meer voor word achtervolgd.
Bij mij wel, ja.quote:
Mijn posts op het hitkrantforum staan er niet meer, want die bestaat niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je snapt de essentie niet. Wat je nu post staat over 90 jaar nog online.
Inderdaad. Dat wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe ik zaterdag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe staat het met de crème brûlée, WD?
Schatje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij mij wel, ja.
http://www.tv-dome.net/the-hills-season-6-episode-1-2/
Beginnen met episode 1.
Ik heb nog steeds die printscreens bewaard hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan is fok failliet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heeft Danny kinderen? Nee he? Dan heeft hij niemand die het overneemt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoop serieus dat over 10 jaar FOK! niet meer bestaat.
hihi, ik heb jouw nudes ook bewaard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die printscreens bewaard hoor.
Ik hoop dat jij over 10 jaar niet meer bestaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoop serieus dat over 10 jaar FOK! niet meer bestaat.
Heeft ie wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft Danny kinderen? Nee he? Dan heeft hij niemand die het overneemt.
Shit is aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij over 10 jaar niet meer bestaat.
Over 10 jaar zijn wij 2 eigenaar van een heel bedrijven imperium.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij over 10 jaar niet meer bestaat.
Hm. Nja. Als mijn vader oprichter van zo een forum was, had ik het overgenomen en gewoon van de server in een zwart gat gegooid.quote:
Spencer is een kankerkop met z'n gouden sieradenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
Die Heidi is ook echt zo'n zeiktrut he. Ik heb wel medelijden met die Spencer.
Van het hitkrant forum niet. Heb net gezocht, kan echt niets meer vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
Je hebt een site waarbij je kunt terugkijken hoe Fok! 5 of 10 jaar geleden was bijv. Dus alles valt te traceren. En ook alles wat je hebt gepost kunt je terugvinden, ook al bestaat Fok! niet meer.
Archive.org, maar dat werkt voor geen shit, ik kon niet eens je ouwe fobo-pics terugtracen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
Je hebt een site waarbij je kunt terugkijken hoe Fok! 5 of 10 jaar geleden was bijv. Dus alles valt te traceren. En ook alles wat je hebt gepost kunt je terugvinden, ook al bestaat Fok! niet meer.
Nee, dat niet. Ik heb dat ooit bij een college gehad, dat je echt aaaaaaaaalles kunt terugvinden. Echt sick shit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Archive.org, maar dat werkt voor geen shit, ik kon niet eens je ouwe fobo-pics terugtracen.
Oja ik zie het nu. Kankerlelijk zeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Spencer is een kankerkop met z'n gouden sieraden.
Jij en Chai moeten gewoon trouwen. Dan weet je dat je partner shit heeft gepost op fok. En dat je niet ineens wilde seks fantasieën tegen kan komen op internet waar je nog nooit van gehoord had.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
Maar inderdaad, als het eenmaal op het internet staat kom je er onmogelijk van af. En als websitesarchives het niet meer kunnen terugvinden, is er altijd nog wel een nerd die in zijn kamer afwacht op het moment dat hij jouw gevoelig shit online kan zetten.
Alsnog, als je wilde seks fantasieen tegenkomt moet je ook rekening met houden waar, hoe, en wanneer het is gepost.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij en Chai moeten gewoon trouwen. Dan weet je dat je partner shit heeft gepost op fok. En dat je niet ineens wilde seks fantasieën tegen kan komen op internet waar je nog nooit van gehoord had.
Kan me er niet echt zorgen om maken. Zeg gewoon dat ik jong en naïef en wispelturig was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alsnog, als je wilde seks fantasieen tegenkomt moet je ook rekening met houden waar, hoe, en wanneer het is gepost.Op fok is nog niet eens de helft serieus.
En bovendien, voor een werkgever is het anders als hij een post van je vind waarin je iets zegt. Of een naaktfoto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan me er niet echt zorgen om maken. Zeg gewoon dat ik jong en naïef en wispelturig was.
Zo sick, jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
Die mond van die Heidi.Jezus ziet er toch niet uit.
Het ziet er echt niet uit hoor. Echt eeuwig zonde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo sick, ja. Ze zijn allemaal een beetje doorgedraaid
. Zelfs Kristin zit aan de coke.
Mijn werkgever zal schrikken van mijn gebektheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En bovendien, voor een werkgever is het anders als hij een post van je vind waarin je iets zegt. Of een naaktfoto.
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Skylark. het volgende:
De counters van Geraakt bleken dodelijk voor de tegenstander. Joep van Zijderveld kon op rechts doorbreken en de 0-1 maken.
Nee man, ik hou van de simpelheid maar toch de strategie die bij Hattrick is vereistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.
davilex competitiemanager '98quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.
daar kon je vroeger 10 kikkertjes voor krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, ik kreeg vandaag fooi van zo'n oud vrouwtje, zegt ze 'Kijk eens, hier heb je een gulden, mien jong'Wat een held is dat wijfie
HAHA, je bent opgelicht door die hoer want we betalen tegenwoordig met euro'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, ik kreeg vandaag fooi van zo'n oud vrouwtje, zegt ze 'Kijk eens, hier heb je een gulden, mien jong'Wat een held is dat wijfie
Kikkertjes kopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar kon je vroeger 10 kikkertjes voor krijgen
Zakje snoep van een gulden. Iedereen snapt het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kikkertjes, colaflesjes, zure matten, smurfen en perziken kopen van je zakgeld.
75 cent in de voetbalkantine.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zakje snoep van een gulden. Iedereen snapt het.
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
Mensen die de gulden bewust hebben meegemaakt.
De gulden heeft mij meegemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
mensen met aalbessen in hun tuinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
Mensen die niet minstens 12 jaar met de euro hebben gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
Mensen die guldens neukte, wtf is wrong people.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens 12 jaar met de euro hebben gedaan
10 jaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens 12 jaar met de euro hebben gedaan
wat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die guldens neukte, wtf is wrong people.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHA, je bent opgelicht door die hoer want we betalen tegenwoordig met euro's![]()
![]()
ik heb op mn werk door zitten bladeren met eenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (3)
Wat een fucking kneuzen zitten er op fok, allemaal van die eeuwige maagden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Je bent er 1 van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk topic is datquote:
Dat word je toch niet want dat word ik alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Haje laatst weer met je ex gejenstquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat word je toch niet want dat word ik al
Op zich spreekt het concept van een meet me aan, maar als ik dit zie heb ik echt zoiets van laat maar.quote:
De KLB SC-meet was baus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zich spreekt het concept van een meet me aan, maar als ik dit zie heb ik echt zoiets van laat maar.
klb-sc is uitzondering, wij cool, stoer, populair en baas.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zich spreekt het concept van een meet me aan, maar als ik dit zie heb ik echt zoiets van laat maar.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haje laatst weer met je ex gejenst?
Hai Mozy!quote:
quote:
Handige sites maar met uitstek de beste is:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.cucirca.com
Ik kijk hier series.
Er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klb-sc is uitzondering, wij cool, stoer, populair en baas.
Alles goed met BT?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]nee het is gewoon weer aan
maar jullie gaan me allemaal uitlachen dus dat wilde ik nog niet zeggen
![]()
[..]
Hai Mozy!
Is die derde Lamon?quote:
Ik wist überhaupt niet dat het ooit uit was.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klb-sc is uitzondering, wij cool, stoer, populair en baas.
Oke dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als NG het zegt is het echt waar.
Hem geloof ik altijd.
He is the motherfucking chaos-man.
Precies 3 dagen dus, wat win ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
ik ook niet maar het gerucht ging gisteren al rond dat ze met haar ex had liggen ketsen maar die ex is dus niet meer de ex blijkt nuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wist überhaupt niet dat het ooit uit was.
SUN OF A B..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
[..]
Hai Mozy!
Hehe, dat wist ik wel, lamonnekequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen.
Ik bedoelde trouwens dat je ook een FOK!ker bent, ineens zag ik de onbedachte dubbele bodem in mijn post.
quote:
wat een debielenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Die knul is 11 ofzo? En nu is hij mod op Tweakers
Whehe, sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
SUN OF A B..
Ik dacht goeie odds te hebben.
Nee grapje, goeie. Maar er mag wel een monteur komen kijken naar dat verkeerslicht.quote:
Wat een rotkop die vent. Yvonne is nicequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (2)
3 uurquote:
KANKER. Wat bezielt die gozerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Knorretje. Danny's vriendin. Volgens mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Knorretje, de vrouw van Danny.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Is dat de stairwayquote:
Ha-haquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee grapje, goeie. Maar er mag wel een monteur komen kijken naar dat verkeerslicht.
Preciesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Na 3 uur had je alweer behoefte aan goedmaakseks?
Wees godverdomme blij voor me.quote:
Als er maar alcohol in zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je euroshopper dronk
Iets met anorexia en uitdroging. En volgens mij is ze vampier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Zijn baan toentertijd als videotheekmanager verdiende niet zo geweldig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Salatrel op 04-08-2010 18:20:08 (PI geklikt) ]
Ik ben gewoon jaloersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wees godverdomme blij voor me.
Dat had Red_Cat gekocht, ik drink wat me geserveerd wordt, dat heet manieren hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat had Red_Cat gekocht, ik drink wat me geserveerd wordt, dat heet manieren hebben.
Ik zei het je.quote:
Ik moest lachen om die opmerkingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaha, die zou je verdomme toch nog niet eens met een stok willen aanraken
Juist wel met een stok. Kijken hoe het flubbert.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaha, die zou je verdomme toch nog niet eens met een stok willen aanraken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook goed. Ik dacht eindelijk kans bij je te hebben. maar nee.
Wacht, was dat die meet die op een enorme fight/gebitch tussen Red_Cat, jou en een ander was uitgelopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat had Red_Cat gekocht, ik drink wat me geserveerd wordt, dat heet manieren hebben.
hahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
banquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
holy mother of god, die chick die danny tapt. goeiemiddag
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wie wiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
holy mother of god, die chick die danny tapt. goeiemiddag
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Salatrel het volgende:
ik ben blij voor je BTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt je droommeisje welquote:hoe gaat het eigenlijk met die ene chica?
Het is nogal overbodig om haar hierbij te betrekken. Je had het ook gewoon buiten beschouwing kunnen laten en zeggen dat je het bij iemand anders thuis geserveerd kreeg en daarom aangenomen hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Nein, jij wel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grapje, nouja, ben je nog op vakantie geweest?
He got friendzoned.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij vindt je droommeisje welhoe gaat het eigenlijk met die ene chica?
F-R-I...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
[..]
Yup, ze was verslaafd aan WoW, en ik trok dat persoonlijk slecht dus toen had ik haar van mijn msn gegooid, en andere jongens waren kwaad op me.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wacht, was dat die meet die op een enorme fight/gebitch tussen Red_Cat, jou en een ander was uitgelopen?
Ik ben overtuigd, even een tent kopen. Tot straks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:46 schreef Oksel het volgende:
Hoop leuke foto's..Gellar, Semtex, Tara en yvonne pik je er meteen tussen uit..
![]()
Als alle mensen hier in dit topic nou ook gewoon eens gezellig komen BBQ'en de 11e.. dan hebben we tenminste ook weer nieuw foto materiaal voor de komende jaren..Dus; waarom komen jullie niet? Het is misschien ver weg, maar je kan dus gewoon gezellig komen kamperen..
Genoeg ruimte!
quote:
Serieus? Kankerziek.quote:
Niet vergeten een camera mee te nemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, even een tent kopen. Tot straks.
niet nodig. er komen mensen uit FOTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet vergeten een camera mee te nemen.
Ja maar het schiet nog niet op met haar tegenkomen. En met die ene is het niet echt opgeschotenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De echte FOK! meet is op mijn verjaardag geplandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, even een tent kopen. Tot straks.
Jonge alsof jij kan resisten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, laten we mensen belachelijk gaan maken op foto's. Dat is altijd een succesformule.
Een succesformule voor bansquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, laten we mensen belachelijk gaan maken op foto's. Dat is altijd een succesformule.
Jouw slowchat-vrienden clubje....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik durf echt niet naar zo'n meet. Bah allemaal oude viezerds. Misschien als ik oud en lelijk ben dat het dan veilig is om te gaan, maar als jong meisje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De echte FOK! meet is op mijn verjaardag gepland![]()
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
Houden hier nog mensen van the Chemical Brothers?
Wat zit je nu te jankzakken man, ik geef toch aan dat ik het daar niet mee eens ben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jouw slowchat-vrienden clubje....
Beetje raar om daar nu ineens lullig over te gaan doen...
En dan mij een PM geven over hoe ik me gedraag.
Ik durf nog weleens naar een PUB/KLB meet te gaan. Mits er leuke mensen komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik durf echt niet naar zo'n meet. Bah allemaal oude viezerds. Misschien als ik oud en lelijk ben dat het dan veilig is om te gaan, maar als jong meisje.
Hoe moet moeite doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge alsof jij kan resisten.
Wel goede drop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef reetveter het volgende:
jawel toch. zeggen we gewoon tegen lamon dat de meet in friesland isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik durf nog weleens naar een PUB/KLB meet te gaan. Mits er leuke mensen komen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik durf nog weleens naar een PUB/KLB meet te gaan. Mits er leuke mensen komen.
Bij mij thuis?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawel toch. zeggen we gewoon tegen lamon dat de meet in friesland is
* Japsnars likesquote:
Hehequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawel toch. zeggen we gewoon tegen lamon dat de meet in friesland is
Standaard als je op een terrasje zit mensen gaan kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Da's toch mooi man, beetje mensen uitlachen die er niet uit zien
dan hoop ik niet dat je nog bij je moeder woont.... want als lamon je moeder meet terwijl jij er niet bent....quote:
Dat durf ik alleen online. Op een terras kijk ik alleen maar naar de grond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Da's toch mooi man, beetje mensen uitlachen die er niet uit zien
Er zitten ook wel chille users.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Standaard als je op een terrasje zit mensen gaan kijken
GMTA. Soort van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat durf ik alleen online. Op een terras kijk ik alleen maar naar de grond.
Je moet zelf wel wat kunnen regelen wil je mensen gaan uitlachen he.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Standaard als je op een terrasje zit mensen gaan kijken
Burn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet zelf wel wat kunnen regelen wil je mensen gaan uitlachen he.
Ik heb Chai geregeld, telt dat ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Just pulling your leg. Hihi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zit je nu te jankzakken man, ik geef toch aan dat ik het daar niet mee eens ben?
Hé, het feit dat ik niet regel betekend niet dat ik mensen niet mag uitlachenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, e-hossels tellen niet mee voor de behaalde resultaten.quote:
Zie hem ineens terugdeinzen dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Just pulling your leg. Hihi!
Niet zo opgeFOK!ked raken.
Ja bij ons ook. Wie der wat en wat geflikt heeft in Raaltequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hé, het feit dat ik niet regel betekend niet dat ik mensen niet mag uitlachen
En ik ben het gewend van zowat mijn hele familie om over andere mensen te roddelen
Het mag wel, want jij lacht die mensen niet uit omdat ze niet regelen. Regelen is ook moeilijk, dat begrijp jij best.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hé, het feit dat ik niet regel betekend niet dat ik mensen niet mag uitlachen
En ik ben het gewend van zowat mijn hele familie om over andere mensen te roddelen
e-hosselen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, e-hossels tellen niet mee voor de behaalde resultaten.
Met vriendelijke groet,
De beurskoerier
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het mag wel, want jij lacht die mensen niet uit omdat ze niet regelen. Regelen is ook moeilijk, dat begrijp je best.
Ja, dat is wel weer kut.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
Maar jap ik bedoel meer, die lelijke mensen die jij uitlacht hebben hoogstwaarschijnlijk wel geketst.
Ik ben net zo groot als jou, dus noem me geen jochie, meneertje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jochie.
Dankjewel.
Ze moeten ook enigszins toonbaar zijn aan de buitenwereld, NG.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die regelen moeilijk vinden
Doe het per PM dan als dat niet mag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jochie.
Dankjewel.
was ze lekker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
'Jos, ga nou naar die hoer man, wij betalen'
Hij deed het bijna
En waarom ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
'Jos, ga nou naar die hoer man, wij betalen'
Hij deed het bijna
Gewoon niemand zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik kan nooit van zijn leven mijn grens zo verlagen dat ik een lelijk dik zwijn bats
Stap 1 om je waardigheid te behouden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik kan nooit van zijn leven mijn grens zo verlagen dat ik een lelijk dik zwijn bats
Die was wel hard ja. Daar wilde ik wel bijzijn. Maar toen was ik niet actief in de sc.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Gewoon Amsterdam afbreken, net als Jos RV NG D_A enzo toen.
Je ken beter je eerste keer 'verneuken' bij een sletje dan bij de liefde van je leven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Hoe weet je dan dat het hard was?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die was wel hard ja. Daar wilde ik wel bijzijn. Maar toen was ik niet actief in de sc.
Ja same. Maar waarom niet. Otis gaat wel, jij, NG, RV, ik. Jos krijgen we ook wel mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die was wel hard ja. Daar wilde ik wel bijzijn. Maar toen was ik niet actief in de sc.
Bied je nu jezelf aan offeh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ken beter je eerste keer veneuken bij een sletje dan bij de liefde van je leven.
Dat zeker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ken beter je eerste keer 'verneuken' bij een sletje dan bij de liefde van je leven.
Boh, gaat er nieuwe klb-sc bazenmeet komen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja same. Maar waarom niet. Otis gaat wel, jij, NG, RV, ik. Jos krijgen we ook wel mee.
sommigen daarvan kun je vuisten, goed voor je armspierenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Daarom zei ik ook gelukkig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben geen sletje.
Iedereen weet dat die hard was!quote:
Als mensen eens niet moeilijk denken, maar gewoon dag pakken en dan trein heen en eerste trein terug. Gewoon easy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boh, gaat er nieuwe klb-sc bazenmeet komen?
Zoveel coolheid kan amsterdam niet aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja same. Maar waarom niet. Otis gaat wel, jij, NG, RV, ik. Jos krijgen we ook wel mee.
Met d'r geile snollenbrilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kaolo sowieso vriend. Die moet ik ook niet dronken zien
Sky heeft toch de hele vakantie niets te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als mensen eens niet moeilijk denken, maar gewoon dag pakken en dan trein heen en eerste trein terug. Gewoon easy.
Ik ben netzo druk vriendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als mensen eens niet moeilijk denken, maar gewoon dag pakken en dan trein heen en eerste trein terug. Gewoon easy.
huhquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sky heeft toch de hele vakantie niets te doen.
Deze postquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
sommigen daarvan kun je vuisten, goed voor je armspieren
en je doet gynaecologische ervaring op
Ik vind alles best, ik pas me wel aan aan de datumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vorige meet was wel chill =$quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boh, gaat er nieuwe klb-sc bazenmeet komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |