Dat is echt gemeen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ik had voor papa een witte linnen broek gekocht bij de h&m die wou hij al zolang. En ze gingen afgelopen weekend een weekendje naar Düsseldorf met wat familieleden en hij wou graag een nieuw shirt voor op de broek. Begon mama te huilen van ja we hebben het niet zo breed en dan wil je ook nog nieuwe kleren. Bel ik mama na het weekend op, zeg ik ja heb je nog wat gekocht? Zegt ze ja een nieuw shirt en nieuwe broek. Ik zo oh. En papa? Die heeft niks gekocht. Like wtf. Ik erger me er zo aan.
Snap je nu waarom ik niet meer thuis woon? En dat ging zo elke dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen.Wtf. Ik zou echt bijna shit voor je vader gaan kopen als ik dit lees.
En Holly die ook alcoholverslaafd is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Gaat nu al goed. Heidi met 6 operaties, en Stephany naar AA meetings en 2x in de jilla
Wat doen die skanks toch allemaal
.
Oke dit was wel een beetje te open. Maar ik moet gewoon even me frustratie kwijt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Misschien klinkt het heel bot maar ik snap niet dat mensen dit soort dingen hier posten. Ik ben heel open, té open wat mij betreft, maar zelfs ik doe dat niet. Je krijgt het altijd een keer te horen, en het is denk ik beter om het met wat trustees IRL daarover te hebben.
Zeg gewoon Tli, post al deze info niet op fok. Klaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Of op MSN ofzo. Hoop niet dat mensen dit verkeerd opvatten.
Ja maar die heb ik niet. Dus ik moet het wel over wat anders hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Enige serieuze struggles die je hier mag posten zijn LIEFDESSTRUGGLES =$
As if. Mensen haten meteenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Snap ik, je bent on the roll en dan ga je dat vanzelf vertellen. Maar ik wilde gewoon even vragen of het wel slim was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke dit was wel een beetje te open. Maar ik moet gewoon even me frustratie kwijt.
Ik zou mijn moeder eerlijk waar echt aanvliegen of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik niet meer thuis woon? En dat ging zo elke dag.
De kracht van het internet, je kan dingen zeggen zonder dat je daar IRL mee geconfronteerd word. En de kans dat iets op FOK je in de kont komt bijten is vrij klein, iig als je dingen post zoals Tliz post. Het is niet zo dat een metalhead haar ooit tegenkomt en dan gaat schreeuwen: "JE OUDERS HEBBEN HET NIET BREED HAHAHAHA"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Misschien klinkt het heel bot maar ik snap niet dat mensen dit soort dingen hier posten. Ik ben heel open, té open wat mij betreft, maar zelfs ik doe dat niet. Je krijgt het altijd een keer te horen, en het is denk ik beter om het met wat trustees IRL daarover te hebben.
Ass-struggles?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohhh shit ik zag het op voorstukje en ik dacht nog dat moet ik kijken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Gaat nu al goed. Heidi met 6 operaties, en Stephany naar AA meetings en 2x in de jilla
Wat doen die skanks toch allemaal
.
Nee maar ik heb het niet alleen over jou. Maar ik heb het de laatste tijd meerdere keren meegemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg gewoon Tli, post al deze info niet op fok. Klaar.
Als jij er mee komt mss.quote:
Nee dan wordt er ook gezegd dat ik dat maar met Mozy moet oplossen ipv hier te posten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
De kracht van het internet, je kan dingen zeggen zonder dat je daar IRL mee geconfronteerd word. En de kans dat iets op FOK je in de kont komt bijten is vrij klein, iig als je dingen post zoals Tliz post. Het is niet zo dat een metalhead haar ooit tegenkomt en dan gaat schreeuwen: "JE OUDERS HEBBEN HET NIET BREED HAHAHAHA"
Wacht totdat ze gaat huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Allure_ het volgende:
Heidi ziet er verdomme uit als een heks. Wat is dit.
Denk niet dat dat zijn punt is hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
De kracht van het internet, je kan dingen zeggen zonder dat je daar IRL mee geconfronteerd word. En de kans dat iets op FOK je in de kont komt bijten is vrij klein, iig als je dingen post zoals Tliz post. Het is niet zo dat een metalhead haar ooit tegenkomt en dan gaat schreeuwen: "JE OUDERS HEBBEN HET NIET BREED HAHAHAHA"
Serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
Madrid is trouwens wel echt goedkoop, ¤60 pp retour.
Waarom zouden je willen nakken, je geeft iedereen 2 ton per jaar en gratis tanken voor de rest van ons leven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht er laatst over na dat als ik eenmaal CEO van Shell ben en iemand van jullie wil me fucken en jullie brengen dit account aan het licht dat ik echt gefucked ben door m'n trollposts.
Mijn oom gaat 1 keer per maand naar een grote stad, retourtjes voor 10 euro. Vraag me niet waar hij die shit vandaan haalt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
Madrid is trouwens wel echt goedkoop, ¤60 pp retour.
CEO van DE KRABSHELL MISSCHIENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht er laatst over na dat als ik eenmaal CEO van Shell ben en iemand van jullie wil me fucken en jullie brengen dit account aan het licht dat ik echt gefucked ben door m'n trollposts.
De oom met de heksvrouw?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn oom gaat 1 keer per maand naar een grote stad, retourtjes voor 10 euro. Vraag me niet waar hij die shit vandaan haalt.Paar weken terug zat hij in milaan voor 15 euro voor twee personen.
Ja mijn oom en tante zijn ook weleens naar Finland gevlogen voor ¤0 (en dan betaal je alleen belasting enzo). Dat was geloof ik met een duits iets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn oom gaat 1 keer per maand naar een grote stad, retourtjes voor 10 euro. Vraag me niet waar hij die shit vandaan haalt.Paar weken terug zat hij in milaan voor 15 euro voor twee personen.
Is t nu bezig?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ZE KAN NIET EENS HUILEN ZO STRAK ZIT DR GEZICHT NAAR ACHTEREN. Die eyebrows omhoog ook
.
Nee hoor, ik heb wel ergere dingen gedaan op het internet waar ik niet meer voor word achtervolgd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Skylark. het volgende:
Internet is echt kut, deze shit die wij hier posten blijft echt ons hele leven lang hier staan.
Je snapt de essentie niet. Wat je nu post staat over 90 jaar nog online.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel ergere dingen gedaan op het internet waar ik niet meer voor word achtervolgd.
Wil niet zeggen dat het niet meer op internet staat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel ergere dingen gedaan op het internet waar ik niet meer voor word achtervolgd.
Bij mij wel, ja.quote:
Mijn posts op het hitkrantforum staan er niet meer, want die bestaat niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je snapt de essentie niet. Wat je nu post staat over 90 jaar nog online.
Inderdaad. Dat wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je snapt de essentie niet. Wat je nu post staat over 90 jaar nog online.
Doe ik zaterdag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe staat het met de crème brûlée, WD?
Schatje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij mij wel, ja.
http://www.tv-dome.net/the-hills-season-6-episode-1-2/
Beginnen met episode 1.
Ik heb nog steeds die printscreens bewaard hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |