Nein, jij wel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grapje, nouja, ben je nog op vakantie geweest?
He got friendzoned.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij vindt je droommeisje welhoe gaat het eigenlijk met die ene chica?
F-R-I...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
[..]
Yup, ze was verslaafd aan WoW, en ik trok dat persoonlijk slecht dus toen had ik haar van mijn msn gegooid, en andere jongens waren kwaad op me.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wacht, was dat die meet die op een enorme fight/gebitch tussen Red_Cat, jou en een ander was uitgelopen?
Ik ben overtuigd, even een tent kopen. Tot straks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:46 schreef Oksel het volgende:
Hoop leuke foto's..Gellar, Semtex, Tara en yvonne pik je er meteen tussen uit..
![]()
Als alle mensen hier in dit topic nou ook gewoon eens gezellig komen BBQ'en de 11e.. dan hebben we tenminste ook weer nieuw foto materiaal voor de komende jaren..Dus; waarom komen jullie niet? Het is misschien ver weg, maar je kan dus gewoon gezellig komen kamperen..
Genoeg ruimte!
quote:
Serieus? Kankerziek.quote:
Niet vergeten een camera mee te nemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, even een tent kopen. Tot straks.
niet nodig. er komen mensen uit FOTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet vergeten een camera mee te nemen.
Ja maar het schiet nog niet op met haar tegenkomen. En met die ene is het niet echt opgeschotenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De echte FOK! meet is op mijn verjaardag geplandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, even een tent kopen. Tot straks.
Jonge alsof jij kan resisten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, laten we mensen belachelijk gaan maken op foto's. Dat is altijd een succesformule.
Een succesformule voor bansquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, laten we mensen belachelijk gaan maken op foto's. Dat is altijd een succesformule.
Jouw slowchat-vrienden clubje....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik durf echt niet naar zo'n meet. Bah allemaal oude viezerds. Misschien als ik oud en lelijk ben dat het dan veilig is om te gaan, maar als jong meisje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De echte FOK! meet is op mijn verjaardag gepland![]()
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
Houden hier nog mensen van the Chemical Brothers?
Wat zit je nu te jankzakken man, ik geef toch aan dat ik het daar niet mee eens ben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jouw slowchat-vrienden clubje....
Beetje raar om daar nu ineens lullig over te gaan doen...
En dan mij een PM geven over hoe ik me gedraag.
Ik durf nog weleens naar een PUB/KLB meet te gaan. Mits er leuke mensen komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik durf echt niet naar zo'n meet. Bah allemaal oude viezerds. Misschien als ik oud en lelijk ben dat het dan veilig is om te gaan, maar als jong meisje.
Hoe moet moeite doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge alsof jij kan resisten.
Wel goede drop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:26 schreef reetveter het volgende:
jawel toch. zeggen we gewoon tegen lamon dat de meet in friesland isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik durf nog weleens naar een PUB/KLB meet te gaan. Mits er leuke mensen komen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik durf nog weleens naar een PUB/KLB meet te gaan. Mits er leuke mensen komen.
Bij mij thuis?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawel toch. zeggen we gewoon tegen lamon dat de meet in friesland is
* Japsnars likesquote:
Hehequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawel toch. zeggen we gewoon tegen lamon dat de meet in friesland is
Standaard als je op een terrasje zit mensen gaan kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Da's toch mooi man, beetje mensen uitlachen die er niet uit zien
dan hoop ik niet dat je nog bij je moeder woont.... want als lamon je moeder meet terwijl jij er niet bent....quote:
Dat durf ik alleen online. Op een terras kijk ik alleen maar naar de grond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Da's toch mooi man, beetje mensen uitlachen die er niet uit zien
Er zitten ook wel chille users.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Standaard als je op een terrasje zit mensen gaan kijken
GMTA. Soort van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat durf ik alleen online. Op een terras kijk ik alleen maar naar de grond.
Je moet zelf wel wat kunnen regelen wil je mensen gaan uitlachen he.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Standaard als je op een terrasje zit mensen gaan kijken
Burn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet zelf wel wat kunnen regelen wil je mensen gaan uitlachen he.
Ik heb Chai geregeld, telt dat ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet zelf wel wat kunnen regelen wil je mensen gaan uitlachen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |