Hehe, dat wist ik wel, lamonnekequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen.
Ik bedoelde trouwens dat je ook een FOK!ker bent, ineens zag ik de onbedachte dubbele bodem in mijn post.
quote:
wat een debielenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Die knul is 11 ofzo? En nu is hij mod op Tweakers
Whehe, sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
SUN OF A B..
Ik dacht goeie odds te hebben.
Nee grapje, goeie. Maar er mag wel een monteur komen kijken naar dat verkeerslicht.quote:
Wat een rotkop die vent. Yvonne is nicequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (2)
3 uurquote:
KANKER. Wat bezielt die gozerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Knorretje. Danny's vriendin. Volgens mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Knorretje, de vrouw van Danny.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Is dat de stairwayquote:
Ha-haquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee grapje, goeie. Maar er mag wel een monteur komen kijken naar dat verkeerslicht.
Preciesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Na 3 uur had je alweer behoefte aan goedmaakseks?
Wees godverdomme blij voor me.quote:
Als er maar alcohol in zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je euroshopper dronk
Iets met anorexia en uitdroging. En volgens mij is ze vampier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Zijn baan toentertijd als videotheekmanager verdiende niet zo geweldig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Salatrel op 04-08-2010 18:20:08 (PI geklikt) ]
Ik ben gewoon jaloersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wees godverdomme blij voor me.
Dat had Red_Cat gekocht, ik drink wat me geserveerd wordt, dat heet manieren hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat had Red_Cat gekocht, ik drink wat me geserveerd wordt, dat heet manieren hebben.
Ik zei het je.quote:
Ik moest lachen om die opmerkingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaha, die zou je verdomme toch nog niet eens met een stok willen aanraken
Juist wel met een stok. Kijken hoe het flubbert.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahaha, die zou je verdomme toch nog niet eens met een stok willen aanraken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook goed. Ik dacht eindelijk kans bij je te hebben. maar nee.
Wacht, was dat die meet die op een enorme fight/gebitch tussen Red_Cat, jou en een ander was uitgelopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat had Red_Cat gekocht, ik drink wat me geserveerd wordt, dat heet manieren hebben.
hahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
banquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
holy mother of god, die chick die danny tapt. goeiemiddag
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wie wiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
holy mother of god, die chick die danny tapt. goeiemiddag
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Salatrel het volgende:
ik ben blij voor je BTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt je droommeisje welquote:hoe gaat het eigenlijk met die ene chica?
Het is nogal overbodig om haar hierbij te betrekken. Je had het ook gewoon buiten beschouwing kunnen laten en zeggen dat je het bij iemand anders thuis geserveerd kreeg en daarom aangenomen hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |