Mensen die niet minstens 12 jaar met de euro hebben gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
Mensen die de gulden bewust hebben meegemaakt.
Mensen die guldens neukte, wtf is wrong people.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens 12 jaar met de euro hebben gedaan
10 jaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens 12 jaar met de euro hebben gedaan
wat?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die guldens neukte, wtf is wrong people.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHA, je bent opgelicht door die hoer want we betalen tegenwoordig met euro's![]()
![]()
ik heb op mn werk door zitten bladeren met eenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (3)
Wat een fucking kneuzen zitten er op fok, allemaal van die eeuwige maagden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Je bent er 1 van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk topic is datquote:
Dat word je toch niet want dat word ik alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht er laatst over na dat als ik eenmaal CEO van Shell ben en iemand van jullie wil me fucken en jullie brengen dit account aan het licht dat ik echt gefucked ben door m'n trollposts.
Haje laatst weer met je ex gejenstquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat word je toch niet want dat word ik al
Op zich spreekt het concept van een meet me aan, maar als ik dit zie heb ik echt zoiets van laat maar.quote:
De KLB SC-meet was baus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zich spreekt het concept van een meet me aan, maar als ik dit zie heb ik echt zoiets van laat maar.
klb-sc is uitzondering, wij cool, stoer, populair en baas.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zich spreekt het concept van een meet me aan, maar als ik dit zie heb ik echt zoiets van laat maar.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haje laatst weer met je ex gejenst?
Hai Mozy!quote:
quote:
Handige sites maar met uitstek de beste is:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.cucirca.com
Ik kijk hier series.
Er zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klb-sc is uitzondering, wij cool, stoer, populair en baas.
Alles goed met BT?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]nee het is gewoon weer aan
maar jullie gaan me allemaal uitlachen dus dat wilde ik nog niet zeggen
![]()
[..]
Hai Mozy!
Is die derde Lamon?quote:
Ik wist überhaupt niet dat het ooit uit was.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klb-sc is uitzondering, wij cool, stoer, populair en baas.
Oke dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als NG het zegt is het echt waar.
Hem geloof ik altijd.
He is the motherfucking chaos-man.
Precies 3 dagen dus, wat win ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
ik ook niet maar het gerucht ging gisteren al rond dat ze met haar ex had liggen ketsen maar die ex is dus niet meer de ex blijkt nuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wist überhaupt niet dat het ooit uit was.
SUN OF A B..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
[..]
Hai Mozy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |