Mensen die inderdaad niet lezen zijn gewoon frustrerend. Kijk, als je het niet kan, kan je het niet. Maar probeer dan om te beginnen gewoon de tekst en de opdracht eens te lezen. Daar staat bijna alles in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, echt hè. Ik zie zoveel mensen falen met lees- en luistertoetsen en dan heb ik echt zoiets van hoe de fuck kun je hier nou problemen mee hebben. Zo moeilijk is het echt niet wat er daar op je blaadje staat
Niet in de brugklas hoor, eerste op het MBO. Ik ben pas echt goed in Engels geworden sinds de 3de van het VMBO.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf bij mijn eerdere standpunt dat jij nooit van zijn leven een niveau van vaardiggebruiker had in de brugklas. Vast wel ten opzichte van je klasgenoten maar niet ten opzichte van volwassen mensen die Engelse als nativelanguage hebben. Dat gaat er gewoon niet bij mij in.
Maar dat vind ik leuk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Mozy, als basisschool leraar moet je wel veel thuis doen hé? Dingen nakijken, lessen voorbereiden, etc etc
Ik ging altijd toen ik jong was en nog inbelverbinding had op Engelse websites kijken en als ik een woord niet snapte, vroeg ik het aan mijn moeder (gecertificeerd Engelstolk)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd. Expres dingen kijken zonder ondertiteling, leer je het vanzelf.
Ik weet waarom Moos leraar wilt worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Mozy, als basisschool leraar moet je wel veel thuis doen hé? Dingen nakijken, lessen voorbereiden, etc etc
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet in de brugklas hoor, eerste op het MBO. Ik ben pas echt goed in Engels geworden sinds de 3de van het VMBO.
Mijn moeder kan alleen het standaard engels. Ze kan wel goed Duits en papa ook. Maar papa kan niet schrijven, vind dat altijd zo sneu als ik hem dan moet helpen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ging altijd toen ik jong was en nog inbelverbinding had op Engelse websites kijken en als ik een woord niet snapte, vroeg ik het aan mijn moeder (gecertificeerd Engelstolk)
Lets talk in English then.quote:
Mijn moeder vraagt me nog steeds dingen die ze niet weet, terwijl ik chill met cola in mn hand naar Discovery HD zonder ondertiteling kijk omdat die het voor de zoveelste keer weer niet doet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.Toen ik 9 was en 9/11 gebeurde, kon ik zo onderhand nog meer begrijpen van wat er allemaal gezegd werd op CNN dan mijn vader
Ja, films vooral, en series kijk ik ook altijd zonder ondertiteling. Omdat ik te lui ben om te zoeken naar een ondertitelde versie.. en sommige ondertitelingen worden zo verneukt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd. Expres dingen kijken zonder ondertiteling, leer je het vanzelf.
Kan hij wel Nederlands schrijven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn moeder kan alleen het standaard engels. Ze kan wel goed Duits en papa ook. Maar papa kan niet schrijven, vind dat altijd zo sneu als ik hem dan moet helpen.![]()
WROM NIETquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn moeder kan alleen het standaard engels. Ze kan wel goed Duits en papa ook. Maar papa kan niet schrijven, vind dat altijd zo sneu als ik hem dan moet helpen.![]()
Ja maar het is wel kut als je een Britse serie kijkt en er komt opeens een Schot voorbij. Oké, meestal is het nog wel verstaanbaar maar somsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt me nog steeds dingen die ze niet weet, terwijl ik chill met cola in mn hand naar Discovery HD zonder ondertiteling kijk omdat die het voor de zoveelste keer weer niet doet.![]()
[..]
Ja, films vooral, en series kijk ik ook altijd zonder ondertiteling. Omdat ik te lui ben om te zoeken naar een ondertitelde versie.. en sommige ondertitelingen worden zo verneukt.
Ik kijk ook alles zonder ondertiteling. Dat vind ik veel fijner.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt me nog steeds dingen die ze niet weet, terwijl ik chill met cola in mn hand naar Discovery HD zonder ondertiteling kijk omdat die het voor de zoveelste keer weer niet doet.![]()
[..]
Ja, films vooral, en series kijk ik ook altijd zonder ondertiteling. Omdat ik te lui ben om te zoeken naar een ondertitelde versie.. en sommige ondertitelingen worden zo verneukt.
Hij kan helemaal niet schrijven, geen Nederlands en geen Duits.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan hij wel Nederlands schrijven?![]()
Oh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet schrijven, geen Nederlands en geen Duits.
Last van zijn handen of gewoon iets mentaals? En kan hij wel lezen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet schrijven, geen Nederlands en geen Duits.
Ik zal het even uitleggen voor jullie denken wtf.quote:
Dus hij is analfabeet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor jullie denken wtf.Papa komt uit een gezin van 15 en hij was de oudste. Vroeger was het normaal om als oudste mee te gaan werken aangezien bijna elk gezien het niet breed had. Papa is vanaf zijn 12e niet meer naar school gegaan maar ipv naar school te gaan stond hij dagen lang in de steenfabriek te werken.
Versta je dat niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het is wel kut als je een Britse serie kijkt en er komt opeens een Schot voorbij. Oké, meestal is het nog wel verstaanbaar maar soms![]()
Een gezin van 15, holy shit jij hebt een grote familiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen voor jullie denken wtf.Papa komt uit een gezin van 15 en hij was de oudste. Vroeger was het normaal om als oudste mee te gaan werken aangezien bijna elk gezien het niet breed had. Papa is vanaf zijn 12e niet meer naar school gegaan maar ipv naar school te gaan stond hij dagen lang in de steenfabriek te werken.
15, dat is wel huge! Heeft ie nu niet zoiets van dat ie het toch wel wil lerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wel als ze gewoon Brits praten. Maar een Schot die zijn eigen taaltje brabbelt versta jij echt niet hoor.quote:
Lezen kan hij wel gelukkig. Alleen schrijven, echt alleen de simpele dingen zoals hoi hoe is het, soms liet hij een briefje achter voor mama of voor mij achter als hij ging werken en als je dan keek wat er precies stond. Ik vond het soms zo zieligquote:
Drop niet zo plotseling in een topic, het is nu niet mijn schuld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
Hier hou ik van. Nog een heel laatste seizoen van The Hills voor de boeg.
Ik schreef de S verkeerd om tot mijn 7e of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik kon trouwens allang schrijven op mijn 12e
De aller laatste aflevering is een wtf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
Hier hou ik van. Nog een heel laatste seizoen van The Hills voor de boeg.
Die man is bijna 60 en lichamelijk helemaal uitgeput, daar geeft hij niets meer om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een gezin van 15, holy shit jij hebt een grote familie
Maar waarom neemt hij nu dan niet alsnog een cursus om zijn analfabetisme te overwinnen?
Toch wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wel als ze gewoon Brits praten. Maar een Schot die zijn eigen taaltje brabbelt versta jij echt niet hoor.
hmm dunno, moeilykquote:
Wow dat is wel zielig ja! En niet zo leuk van je moeder tbh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lezen kan hij wel gelukkig. Alleen schrijven, echt alleen de simpele dingen zoals hoi hoe is het, soms liet hij een briefje achter voor mama of voor mij achter als hij ging werken en als je dan keek wat er precies stond. Ik vond het soms zo zieligDaarom ligt het tussen mama en mij op dit moment ook niet zo lekker omdat ze te lui is om werk te zoeken en profiteert van papa terwijl papa zich de hele dag lang kapot werkt in de fabriek terwijl hij vanaf zijn 12e al werkt, en hij is nu bijna 60. Dan denk ik ook bij mezelf van mam gun pap ook eens zijn rust en verdien ook wat bij.
Echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De aller laatste aflevering is een wtf.
http://www.tv-dome.net/quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
WAT. FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
DAAR WORD IK ALTIJD ZO KANKERLIJP VAN HE.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
WAT. FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
En ik had voor papa een witte linnen broek gekocht bij de h&m die wou hij al zolang. En ze gingen afgelopen weekend een weekendje naar Düsseldorf met wat familieleden en hij wou graag een nieuw shirt voor op de broek. Begon mama te huilen van ja we hebben het niet zo breed en dan wil je ook nog nieuwe kleren. Bel ik mama na het weekend op, zeg ik ja heb je nog wat gekocht? Zegt ze ja een nieuw shirt en nieuwe broek. Ik zo oh. En papa? Die heeft niks gekocht. Like wtf. Ik erger me er zo aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow dat is wel zielig ja! En niet zo leuk van je moeder tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |