logisch 1 van de primaire behoeftes, naast de andere voor de hand liggendenquote:
Moet dit een grap van niveau voorstellen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Werkboek is workbook in het Engels, niet answer book.
Het is een van de moeilijkste opleidingen van het MBO heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsjadat is dan het niveau he
En over wat Mozy zei, niemand vind het leuk om uren te leren en huiswerk te makendat heeft niks met denkvermogen maar alles met ambitie en doorzettingsvermogen te maken. En je hebt bij bijna alle opleidingen sowieso zelf in de hand hoe uitgebreid je erover leert.
Maar als je iets kiest wat je echt boeit, dan maakt dat uurtje extra per dag echt niet uit.
Hoe kan je nou in de eerste al C1/C2 voor Engels hebben wanneer je dat pas echt krijgt wanneer het je moedertaal is of je op zjin minst het al jaren foutloos spreekt en complex sentences kan maken en een zeer uitgebreide vocabulary hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is geen Avi. http://www.nederlandsalstweedetaal.nl/niveaus.htm
De niveau's staan voor hoe goed je de taal beheerst.
Leraar in welk vakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar houd ik ook niet van, maar toen ik de keuze moest maken was ik nog dom en jong. Nu weet ik wel beter, en duurt het 3 jaar langer voordat ik Leraar kan worden.
Inderdaad, Nu doe ik iets wat me boeit en ik vind het leuk. Toen deed ik iets wat me geen reet kon schelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsjadat is dan het niveau he
En over wat Mozy zei, niemand vind het leuk om uren te leren en huiswerk te makendat heeft niks met denkvermogen maar alles met ambitie en doorzettingsvermogen te maken. En je hebt bij bijna alle opleidingen sowieso zelf in de hand hoe uitgebreid je erover leert.
Maar als je iets kiest wat je echt boeit, dan maakt dat uurtje extra per dag echt niet uit.
Nee, ondermaats niveau, derhalve die PI.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet dit een grap van niveau voorstellen?
Basisschool.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leraar in welk vakof op de basisschool
Het had geen niveau, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ondermaats niveau, derhalve die PI.
Ik ben autodidact. Ik heb mijzelf Engels aangeleerd toen ik 6 was. In groep 7 wist ik al de dingen die ik later in mijn examen op het VMBO zou krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in de eerste al C1/C2 voor Engels hebben wanneer je dat pas echt krijgt wanneer het je moedertaal is of je op zjin minst het al jaren foutloos spreekt en complex sentences kan maken en een zeer uitgebreide vocabulary hebt.
Ik heb altijd op mijn klasgenoten voorgelopen wat betreft mijn kennis van de Engelse taal maar als ik kijk wat en hoe ik in de onderbouw schreef, faalde ik vroeger nog best hard.
Welke groep?quote:
Wacht, je moet eerst een 3-jarige opleiding tot onderwijsassistent gaan doen voordat je naar het pabo kan? Damn, kon je dan niet beter 2 jaar nog naar het havo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar houd ik ook niet van, maar toen ik de keuze moest maken was ik nog dom en jong. Nu weet ik wel beter, en duurt het 3 jaar langer voordat ik Leraar kan worden.
Moet je eigenlijk ook samenwerken bij projecten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook het geluk dat ik bij mn studie geen tentamens heb of echt veel huiswerk, nouja misschien zie ik het dan niet als huiswerk
Maar dus wel dat je de ene week niks te doen hebt en de andere tot diep in de nacht door moet werken
Dat kan je beter doen ja Damn, alleen vind ik havo kankersaai en nu doe ik alvast wat praktijk ervaring op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wacht, je moet eerst een 3-jarige opleiding tot onderwijsassistent gaan doen voordat je naar het pabo kan? Damn, kon je dan niet beter 2 jaar nog naar het havo?
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben autodidact. Ik heb mijzelf Engels aangeleerd toen ik 6 was. In groep 7 wist ik al de dingen die ik later in mijn examen op het VMBO zou krijgen.
Ja, precies hetzelfde bij mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben autodidact. Ik heb mijzelf Engels aangeleerd toen ik 6 was. In groep 7 wist ik al de dingen die ik later in mijn examen op het VMBO zou krijgen.
Ik ben een near-native speaker. Ik praat het foutloos, schrijven is een ander verhaal. Maar dat komt omdat ik keihard penis zuig in spelling.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde bij mij.
Betekend nog steeds niet dat je goede complex sentences kan maken en een extended vocabulary hebt. Ik geloof best dat je bovengemiddeld goed was/bent in Engels maar ik geloof nooit van zijn leven dat jij het niveau had wat er op die website besproken wordt. Ik geloof namelijk dat een flink deel van de tweetalig opgevoede kinderen dat niveau nog niet eens heeft op 12-jarige leeftijd (gekeken naar het Nederlandsniveau van de gemiddelde brugklasser).
Ja, echt hè. Ik zie zoveel mensen falen met lees- en luistertoetsen en dan heb ik echt zoiets van hoe de fuck kun je hier nou problemen mee hebben. Zo moeilijk is het echt niet wat er daar op je blaadje staatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd.Zweeds leerde ik van mams en paps en Frans alleen van papa.
![]()
En ik vind mensen die een drie voor een Engels toets weten te halen echt sneu.Je kijkt toch ook films en zo, dan lees je de ondertiteling en hoor je wat er wordt gezegd, dan kan je het ook wel leren naar mijn inziens.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd.Zweeds leerde ik van mams en paps en Frans alleen van papa.
![]()
En ik vind mensen die een drie voor een Engels toets weten te halen echt sneu.Je kijkt toch ook films en zo, dan lees je de ondertiteling en hoor je wat er wordt gezegd, dan kan je het ook wel leren naar mijn inziens.
Ik heb mezelf ook Engels aangeleerd. Expres dingen kijken zonder ondertiteling, leer je het vanzelf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ja maar ik blijf bij mijn eerdere standpunt dat jij nooit van zijn leven een niveau van vaardiggebruiker had in de brugklas. Vast wel ten opzichte van je klasgenoten maar niet ten opzichte van volwassen mensen die Engelse als nativelanguage hebben. Dat gaat er gewoon niet bij mij in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben een near-native speaker. Ik praat het foutloos, schrijven is een ander verhaal. Maar dat komt omdat ik keihard penis zuig in spelling.
Hey boy hey girlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou helemaal niet van the Chemical Brothers maar toch is het megachill en luister ik het altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |