Dit is deel 3 al eigenlijkquote:
Ben lui.quote:
Dat hij een GoT mod is??quote:
Ik zie een groot gedeelte niet omdat ze geblocked worden door de proxy hier op m'n werk. Thuis, okay?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:25 schreef SEMTEX het volgende:
De rest van de pics zijn niet gepost in de OP. Doe's een fatsoenlijke OP maken
Ergens in maart/april van 2003.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer was "die" Coco's meet nou, waar ik dus als eerste keer bij was, Yvonne, GB, iteejer, brechtje, ripley, bol waren er ook.
Geen idee of het de eerste Coco's meet was ook.
Ligt aan jou. Hij post nog geregeld en we zien hem ook nog wel eens op mini-meets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Oksel het volgende:
Vork.. die zie ik ook nooit meer, of ligt dat aan mij?
Zoveel later dan hun kwam ik toch niet op FOK!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zie alleen Symhonic en Armageddon in de komerslijst staan en heatwave misschien. Waar is de rest van de olbies?
Volgens mij was dat degene waar ik van de trap flikkerde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer was "die" Coco's meet nou, waar ik dus als eerste keer bij was, Yvonne, GB, iteejer, brechtje, ripley, bol waren er ook.
Geen idee of het de eerste Coco's meet was ook.
dat klopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:53 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij was dat degene waar ik van de trap flikkerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |