Dit is deel 3 al eigenlijkquote:
Ben lui.quote:
Dat hij een GoT mod is??quote:
Ik zie een groot gedeelte niet omdat ze geblocked worden door de proxy hier op m'n werk. Thuis, okay?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:25 schreef SEMTEX het volgende:
De rest van de pics zijn niet gepost in de OP. Doe's een fatsoenlijke OP maken
Ergens in maart/april van 2003.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer was "die" Coco's meet nou, waar ik dus als eerste keer bij was, Yvonne, GB, iteejer, brechtje, ripley, bol waren er ook.
Geen idee of het de eerste Coco's meet was ook.
Ligt aan jou. Hij post nog geregeld en we zien hem ook nog wel eens op mini-meets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Oksel het volgende:
Vork.. die zie ik ook nooit meer, of ligt dat aan mij?
Zoveel later dan hun kwam ik toch niet op FOK!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zie alleen Symhonic en Armageddon in de komerslijst staan en heatwave misschien. Waar is de rest van de olbies?
Volgens mij was dat degene waar ik van de trap flikkerde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer was "die" Coco's meet nou, waar ik dus als eerste keer bij was, Yvonne, GB, iteejer, brechtje, ripley, bol waren er ook.
Geen idee of het de eerste Coco's meet was ook.
dat klopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:53 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij was dat degene waar ik van de trap flikkerde.
deze foto is mooiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb nu zo'n beetje alles maar gewoon geupload -> http://s258.photobucket.com/albums/hh280/Vixjuh/meetzooi/ have fun!
Heb wel voornamelijk bewaard waar ik zelf op stond, maar ok
Deze:quote:
En Twello nog op de kaart werd gezetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef scarefreak het volgende:
Vroeger, toen waren alle internetters nog lelijk.
Zou je degene moeten vragen die die foto gemaakt heeft... ik weet het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Wat was hier aan de hand?
[ afbeelding ]
Als je dat een decennium later nog weet: "mission accomplished"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En Twello nog op de kaart werd gezet
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man, die vogelverschrikker is Taraboemtjiee of zoiets.
Die meloenen zijn nog niet rijp genoeg voor Bolletje lijkt me.quote:
Mja op mn eerste meets was ik 13. Vraag me dat ook wel eens afquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef just me het volgende:
Gaaf die foto's !!!
Jeetje Vixen hoe heb je ooit toestemming gekregen van je ouders, je was 14
Kan me het nog wel herinneren op het station.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:10 schreef just me het volgende:
Gaaf die foto's !!!
Jeetje Vixen hoe heb je ooit toestemming gekregen van je ouders, je was 14
dat was bolletje wel, ik herken haar luipaardprintquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Die meloenen zijn nog niet rijp genoeg voor Bolletje lijkt me.
[ afbeelding ]
links is toch tessje?quote:
Walgelijk dat soort typesquote:
En Sexeloniaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef VixenFromHell het volgende:
Oja ik heb al even in de neuklijst gekeken.. Faithy dus. Dat was ik alweer vergeten
Nee, die hebben al een stel kidsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En Sexeloniaoh nee, da's geen ex.
Wat doe je vanavond?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Zonder fok ex relaties/neukertjes hoor je er eigenlijk toch ook niet helemaal bij he
Zijn die nogsteeds tot elkaar veroordeeld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nee, die hebben al een stel kids. Wel leuk voor ze
Sinds ik die neuklijst heb gezien doe ik niet meer aan sex met FOK!kers. Dan kun je nog beter een darkroom in afrika binnenstappenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Zonder fok ex relaties/neukertjes hoor je er eigenlijk toch ook niet helemaal bij he
We're all black when the lights go outquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sinds ik die neuklijst heb gezien doe ik niet meer aan sex met FOK!kers. Dan kun je nog beter een darkroom in afrika binnenstappen.
Ai, val ik toch weer door de mand als Fok-kennerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man, die vogelverschrikker is Taraboemtjiee of zoiets.
Ik ontgenees je wel weer danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben voorlopig wel even genezen van fokkers
Goed hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Als je dat een decennium later nog weet: "mission accomplished"
Ugjerke toen nog met haarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijnbrein, RealZeus, Lamon, TimKuik en Ugjerke
De Detlev, als in zoon van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Detlev het volgende:
Eeeej Detlev!quote:
Als ik zo'n Dethleffs caravan zie moet ik altijd aan hem denkenquote:
What she said!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Stefan het volgende:
Leuke foto's Vixen, ik mis alleen de serie uit US Sexy en Gewaagd uit 2004
Dat was op die bloedhete augustus Laffer & Static meet toch?quote:
De tandjes wat was het warm daarbinnen manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was op die bloedhete augustus Laffer & Static meet toch?
En daar hebben we Tessje weer op links![]()
Leeft Fok!kie nog stet?
Daar was ik met Jane geloof ik. En K_i_m was er ook, die zat nog op schoot bij mij en Tijn. Daar zijn pics van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tandjes wat was het warm daarbinnen man.
Alsof iemand naar je truitje keekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:03 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ow ja, hoe zie je dat? Whahaha wat een lelijk truitje had ik!!
Eg wel dat t mijn tieten zijn!ehm..waren!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Die meloenen zijn nog niet rijp genoeg voor Bolletje lijkt me.
[ afbeelding ]
Om het te bewijzen verwacht ik nu een foto waarop de gehele tatoeage duidelijk te zien is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Eg wel dat t mijn tieten zijn!ehm..waren!
Gregory House!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik ging ook wel eens naar meets.
een tietenupdatefoto is wel op zijn plaats lijkt mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Eg wel dat t mijn tieten zijn!ehm..waren!
Ik heb nog wel de foto's van PPL, Marsterretje en ik aan de Breezers in die tentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar was ik met Jane geloof ik. En K_i_m was er ook, die zat nog op schoot bij mij en Tijn. Daar zijn pics van.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een tietenupdatefoto is wel op zijn plaats lijkt me
Altijd goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel de foto's van PPL, Marsterretje en ik aan de Breezers in die tent.
Ik heb nog geen stok nodig. Er waren trouwens meer foto's van die meet, maar Red_Cat heeft ze allemaal weggehaald en is spoorloos verdwenen daarna.quote:
Die naam komt me wel bekend voor idd.quote:
Oja, daar sta ik mee in de BBD Neuklijst geloof ikquote:
Het was haar Alterego? ;-)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja, daar sta ik mee in de BBD Neuklijst geloof ikOnterecht overigens.
Die heb ik ergens op de foto met Vork of Harrie geloof ik. Geen zin om te zoeken nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar was ik met Jane geloof ik. En K_i_m was er ook, die zat nog op schoot bij mij en Tijn. Daar zijn pics van.
Truitje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:03 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ow ja, hoe zie je dat? Whahaha wat een lelijk truitje had ik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |