Ook lekkere wijven hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Gadverdamme, ranzige wijven komen er altijd op FOK!meets.
Als ik die foto's zie dan hou ik het wel voortaan gewoon op een meet met de mensen van de inteeltkliek. Die foto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er alleen van iemand die ons een blik in zijn broek gunt en een berg schaamhaar. En iemand die in zijn blote reet op de foto ging.
nee, fauve heb ik dan weer net niet. misschien nog op een andere harddisk thuis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Stefan het volgende:
Ook lekkere wijven hoor.
@Maanvis, heb je Fauve nog ergens?
Ik wist niet eens dat het Rip was. Maar zal de foto voor de zekerheid wel even weghalen.quote:
mietjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het Rip was. Maar zal de foto voor de zekerheid wel even weghalen.
Geweldige foto, Yvonne die zich niet laat afleiden door een paar tietenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
tering. ik zie alleen maar mongolen op die foto's (op het blonde meisje na dan.)
wtf. ik heb misschien ooit wel is wat gezegd tegen dit monster:
[ afbeelding ]
Ripley is niet ranzig. Verre van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Gadverdamme, ranzige wijven komen er altijd op FOK!meets.
Ik zou mijn eetlust kwijt zijn als dit gebeurde bij mij aan tafel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
tering. ik zie alleen maar mongolen op die foto's (op het blonde meisje na dan.)
wtf. ik heb misschien ooit wel is wat gezegd tegen dit monster:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |