Ook lekkere wijven hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Gadverdamme, ranzige wijven komen er altijd op FOK!meets.
Als ik die foto's zie dan hou ik het wel voortaan gewoon op een meet met de mensen van de inteeltkliek. Die foto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er alleen van iemand die ons een blik in zijn broek gunt en een berg schaamhaar. En iemand die in zijn blote reet op de foto ging.
nee, fauve heb ik dan weer net niet. misschien nog op een andere harddisk thuis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Stefan het volgende:
Ook lekkere wijven hoor.
@Maanvis, heb je Fauve nog ergens?
Ik wist niet eens dat het Rip was. Maar zal de foto voor de zekerheid wel even weghalen.quote:
mietjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het Rip was. Maar zal de foto voor de zekerheid wel even weghalen.
Geweldige foto, Yvonne die zich niet laat afleiden door een paar tietenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
tering. ik zie alleen maar mongolen op die foto's (op het blonde meisje na dan.)
wtf. ik heb misschien ooit wel is wat gezegd tegen dit monster:
[ afbeelding ]
Ripley is niet ranzig. Verre van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Gadverdamme, ranzige wijven komen er altijd op FOK!meets.
Ik zou mijn eetlust kwijt zijn als dit gebeurde bij mij aan tafel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
tering. ik zie alleen maar mongolen op die foto's (op het blonde meisje na dan.)
wtf. ik heb misschien ooit wel is wat gezegd tegen dit monster:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het wel Boebiedoe.quote:
Ripley is super mooiquote:
- weg -quote:
Yep. Was erbij en keek ernaar. En flikkerde van de trap. Letterlijk.quote:
Sommige mensen lezen ook geen waarschuwingen die in meettopiques geplaatst worden:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef just me het volgende:
doe nou niet joh! sommige mensenwillen gewoon niet met een foto op een forum staan!
stefan haal je die foto nog even uit dat andere topic!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:04 schreef yvonne het volgende:
fipo
[..]
p donderdag 17 maart 2005 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, dit is een Yvonne meet he,
dit is geen feestje van de Fancy
O, en er worden foto's gemaakt en die worden allemaal geplaatst.
Yuk. En wie hangt er aan z'n bovenlip dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef static het volgende:
[..]
Yep. Was erbij en keek ernaar. En flikkerde van de trap. Letterlijk.
Dit is Heraldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, denk het eigenlijk ook. Da's dubbel-.
Da's inmiddels toch wel duidelijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Yuk. En wie hangt er aan z'n bovenlip dan?
Het zijn foto's gemaak op meets die al eerder op FOK! hebben gestaan hoor. Ik kom mijn foto van de 2 jaar meet waarbij ik met jou midden in de nacht zwem ook nog steeds tegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef just me het volgende:
doe nou niet joh! sommige mensenwillen gewoon niet met een foto op een forum staan!
stefan haal je die foto nog even uit dat andere topic!!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's inmiddels toch wel duidelijk?.
Daar is niks mis mee met die foto, er schijnt gelukkig niets door !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Stefan het volgende:
.
Het zijn foto's gemaak op meets die al eerder op FOK! hebben gestaan hoor. Ik kom mijn foto van de 2 jaar meet waarbij ik met jou midden in de nacht zwem ook nog steeds tegen.
dat valt wel mee...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, verreweg de meest schokkende foto is natuurlijk die van Dr Flash (?) die in het zwembadje werd gegooid op de 5 jaar meet. Die hoeft uiteraard niet geplaatst te worden.
kan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee met die foto, er schijnt gelukkig niets door !
Maar.. situaties van mensen kunnen toch veranderen waardoor ze niet met foto's van "vroeger" geconfronteerd willen worden ?
En Barb daar links?quote:
Ja die van mij. Pas op wat je zegt he, ik zet zo je rar onlinequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:31 schreef Anne het volgende:
Nee, Maanvis, er is toch nog een ergere? Waar je een blote vadsige buik ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |