Zo sick, jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
Die mond van die Heidi.Jezus ziet er toch niet uit.
Het ziet er echt niet uit hoor. Echt eeuwig zonde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo sick, ja. Ze zijn allemaal een beetje doorgedraaid
. Zelfs Kristin zit aan de coke.
Mijn werkgever zal schrikken van mijn gebektheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En bovendien, voor een werkgever is het anders als hij een post van je vind waarin je iets zegt. Of een naaktfoto.
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Skylark. het volgende:
De counters van Geraakt bleken dodelijk voor de tegenstander. Joep van Zijderveld kon op rechts doorbreken en de 0-1 maken.
Nee man, ik hou van de simpelheid maar toch de strategie die bij Hattrick is vereistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.
davilex competitiemanager '98quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.
daar kon je vroeger 10 kikkertjes voor krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, ik kreeg vandaag fooi van zo'n oud vrouwtje, zegt ze 'Kijk eens, hier heb je een gulden, mien jong'Wat een held is dat wijfie
HAHA, je bent opgelicht door die hoer want we betalen tegenwoordig met euro'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, ik kreeg vandaag fooi van zo'n oud vrouwtje, zegt ze 'Kijk eens, hier heb je een gulden, mien jong'Wat een held is dat wijfie
Kikkertjes kopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar kon je vroeger 10 kikkertjes voor krijgen
Zakje snoep van een gulden. Iedereen snapt het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kikkertjes, colaflesjes, zure matten, smurfen en perziken kopen van je zakgeld.
75 cent in de voetbalkantine.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zakje snoep van een gulden. Iedereen snapt het.
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
Mensen die de gulden bewust hebben meegemaakt.
De gulden heeft mij meegemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
mensen met aalbessen in hun tuinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |