Dan is fok failliet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je snapt de essentie niet. Wat je nu post staat over 90 jaar nog online.
Heeft Danny kinderen? Nee he? Dan heeft hij niemand die het overneemt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoop serieus dat over 10 jaar FOK! niet meer bestaat.
hihi, ik heb jouw nudes ook bewaard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die printscreens bewaard hoor.
Ik hoop dat jij over 10 jaar niet meer bestaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoop serieus dat over 10 jaar FOK! niet meer bestaat.
Heeft ie wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft Danny kinderen? Nee he? Dan heeft hij niemand die het overneemt.
Shit is aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij over 10 jaar niet meer bestaat.
Over 10 jaar zijn wij 2 eigenaar van een heel bedrijven imperium.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij over 10 jaar niet meer bestaat.
Hm. Nja. Als mijn vader oprichter van zo een forum was, had ik het overgenomen en gewoon van de server in een zwart gat gegooid.quote:
Spencer is een kankerkop met z'n gouden sieradenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
Die Heidi is ook echt zo'n zeiktrut he. Ik heb wel medelijden met die Spencer.
Van het hitkrant forum niet. Heb net gezocht, kan echt niets meer vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
Je hebt een site waarbij je kunt terugkijken hoe Fok! 5 of 10 jaar geleden was bijv. Dus alles valt te traceren. En ook alles wat je hebt gepost kunt je terugvinden, ook al bestaat Fok! niet meer.
Archive.org, maar dat werkt voor geen shit, ik kon niet eens je ouwe fobo-pics terugtracen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
Je hebt een site waarbij je kunt terugkijken hoe Fok! 5 of 10 jaar geleden was bijv. Dus alles valt te traceren. En ook alles wat je hebt gepost kunt je terugvinden, ook al bestaat Fok! niet meer.
Nee, dat niet. Ik heb dat ooit bij een college gehad, dat je echt aaaaaaaaalles kunt terugvinden. Echt sick shit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Archive.org, maar dat werkt voor geen shit, ik kon niet eens je ouwe fobo-pics terugtracen.
Oja ik zie het nu. Kankerlelijk zeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Spencer is een kankerkop met z'n gouden sieraden.
Jij en Chai moeten gewoon trouwen. Dan weet je dat je partner shit heeft gepost op fok. En dat je niet ineens wilde seks fantasieën tegen kan komen op internet waar je nog nooit van gehoord had.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
Maar inderdaad, als het eenmaal op het internet staat kom je er onmogelijk van af. En als websitesarchives het niet meer kunnen terugvinden, is er altijd nog wel een nerd die in zijn kamer afwacht op het moment dat hij jouw gevoelig shit online kan zetten.
Alsnog, als je wilde seks fantasieen tegenkomt moet je ook rekening met houden waar, hoe, en wanneer het is gepost.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij en Chai moeten gewoon trouwen. Dan weet je dat je partner shit heeft gepost op fok. En dat je niet ineens wilde seks fantasieën tegen kan komen op internet waar je nog nooit van gehoord had.
Kan me er niet echt zorgen om maken. Zeg gewoon dat ik jong en naïef en wispelturig was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alsnog, als je wilde seks fantasieen tegenkomt moet je ook rekening met houden waar, hoe, en wanneer het is gepost.Op fok is nog niet eens de helft serieus.
En bovendien, voor een werkgever is het anders als hij een post van je vind waarin je iets zegt. Of een naaktfoto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan me er niet echt zorgen om maken. Zeg gewoon dat ik jong en naïef en wispelturig was.
Zo sick, jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
Die mond van die Heidi.Jezus ziet er toch niet uit.
Het ziet er echt niet uit hoor. Echt eeuwig zonde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo sick, ja. Ze zijn allemaal een beetje doorgedraaid
. Zelfs Kristin zit aan de coke.
Mijn werkgever zal schrikken van mijn gebektheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En bovendien, voor een werkgever is het anders als hij een post van je vind waarin je iets zegt. Of een naaktfoto.
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Skylark. het volgende:
De counters van Geraakt bleken dodelijk voor de tegenstander. Joep van Zijderveld kon op rechts doorbreken en de 0-1 maken.
Nee man, ik hou van de simpelheid maar toch de strategie die bij Hattrick is vereistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.
davilex competitiemanager '98quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga een echt spel spelen man, FM of zo.
daar kon je vroeger 10 kikkertjes voor krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, ik kreeg vandaag fooi van zo'n oud vrouwtje, zegt ze 'Kijk eens, hier heb je een gulden, mien jong'Wat een held is dat wijfie
HAHA, je bent opgelicht door die hoer want we betalen tegenwoordig met euro'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, ik kreeg vandaag fooi van zo'n oud vrouwtje, zegt ze 'Kijk eens, hier heb je een gulden, mien jong'Wat een held is dat wijfie
Kikkertjes kopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar kon je vroeger 10 kikkertjes voor krijgen
Zakje snoep van een gulden. Iedereen snapt het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kikkertjes, colaflesjes, zure matten, smurfen en perziken kopen van je zakgeld.
75 cent in de voetbalkantine.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zakje snoep van een gulden. Iedereen snapt het.
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
Mensen die de gulden bewust hebben meegemaakt.
De gulden heeft mij meegemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
mensen met aalbessen in hun tuinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |