Hehe, dat wist ik wel, lamonnekequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen.
Ik bedoelde trouwens dat je ook een FOK!ker bent, ineens zag ik de onbedachte dubbele bodem in mijn post.
quote:
wat een debielenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Die knul is 11 ofzo? En nu is hij mod op Tweakers
Whehe, sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
SUN OF A B..
Ik dacht goeie odds te hebben.
Nee grapje, goeie. Maar er mag wel een monteur komen kijken naar dat verkeerslicht.quote:
Wat een rotkop die vent. Yvonne is nicequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (2)
3 uurquote:
KANKER. Wat bezielt die gozerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (2)
Knorretje. Danny's vriendin. Volgens mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Knorretje, de vrouw van Danny.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Is dat de stairwayquote:
Ha-haquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee grapje, goeie. Maar er mag wel een monteur komen kijken naar dat verkeerslicht.
Preciesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Na 3 uur had je alweer behoefte aan goedmaakseks?
Wees godverdomme blij voor me.quote:
Als er maar alcohol in zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je euroshopper dronk
Iets met anorexia en uitdroging. En volgens mij is ze vampier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die 2e van links
Zijn baan toentertijd als videotheekmanager verdiende niet zo geweldig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je euroshopper dronk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |