Monopoliegeldquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja, dat weet ik nog wel ja. Dat was nadat ze me had gepijpt.
Nah, dat is geen FOK!meeting, dat is een gestolen foto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mag mrs_ballbricker.jpg ook ff online in dit topique?
gestolen? Dacht dat die ook gewoon op een meeting genomen was en dat je dronken was, ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nah, dat is geen FOK!meeting, dat is een gestolen foto.
Nope.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gestolen?
Nope.[quote]Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gestolen? Dacht dat die ook gewoon op een meeting genomen was en dat je dronken was, ofzo.
Wie is die man wiens piemel afgeplakt is? Golfer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Stefan het volgende:
Wat was die SunChaser toch een aandachtshoer
[ afbeelding ]
hmm naja heb 'm al heel lang en je kunt wel raden van wie die afkomtquote:
Da's de man die dames als Yvonne, Bolletje en Just Me van hun kruk liet glijden en waarvan ik weet dat ie niet met zn porum op het forum wil.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie is die man wiens piemel afgeplakt is? Golfer?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:10 schreef Stefan het volgende:
Da's de man die dames als Yvonne, Bolletje en Just Me van hun kruk liet glijden en waarvan ik weet dat ie niet met zn porum op het forum wil.
Uhuh!quote:
Die vond ik altijd tof.quote:
Zo denk ik er ook over, soms is het nog wel leuk om even langs te gaan op een meeting, maar het is allang niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef just me het volgende:
Ik vind het te ver weg om even langs te komenEn ik heb niets meer met de "jonge" fokkers
Vergeet niet dat ik niet een van de jongste fokkers ben
Ik heb nog wel eens contact met wat oldbies en dat is eigenlijk wel goed! Ik denk niet dat je moet proberen iets terug te krijgen wat 6 jaar geleden gespeeld heeft.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef Merel het volgende:
Ik weet echt van de helft van de mensen op de foto's niet meer wie het zijnIs dat een teken dat ik oud word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |