Hoe weet je dan dat het hard was?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die was wel hard ja. Daar wilde ik wel bijzijn. Maar toen was ik niet actief in de sc.
Ja same. Maar waarom niet. Otis gaat wel, jij, NG, RV, ik. Jos krijgen we ook wel mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die was wel hard ja. Daar wilde ik wel bijzijn. Maar toen was ik niet actief in de sc.
Bied je nu jezelf aan offeh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ken beter je eerste keer veneuken bij een sletje dan bij de liefde van je leven.
Dat zeker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ken beter je eerste keer 'verneuken' bij een sletje dan bij de liefde van je leven.
Boh, gaat er nieuwe klb-sc bazenmeet komen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja same. Maar waarom niet. Otis gaat wel, jij, NG, RV, ik. Jos krijgen we ook wel mee.
sommigen daarvan kun je vuisten, goed voor je armspierenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik kan nooit van zijn leven mijn grens zo verlagen dat ik een lelijk dik zwijn bats
Daarom zei ik ook gelukkig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben geen sletje.
Iedereen weet dat die hard was!quote:
Als mensen eens niet moeilijk denken, maar gewoon dag pakken en dan trein heen en eerste trein terug. Gewoon easy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boh, gaat er nieuwe klb-sc bazenmeet komen?
Zoveel coolheid kan amsterdam niet aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja same. Maar waarom niet. Otis gaat wel, jij, NG, RV, ik. Jos krijgen we ook wel mee.
Met d'r geile snollenbrilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kaolo sowieso vriend. Die moet ik ook niet dronken zien
Sky heeft toch de hele vakantie niets te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als mensen eens niet moeilijk denken, maar gewoon dag pakken en dan trein heen en eerste trein terug. Gewoon easy.
Ik ben netzo druk vriendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als mensen eens niet moeilijk denken, maar gewoon dag pakken en dan trein heen en eerste trein terug. Gewoon easy.
huhquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sky heeft toch de hele vakantie niets te doen.
Deze postquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
sommigen daarvan kun je vuisten, goed voor je armspieren
en je doet gynaecologische ervaring op
Ik vind alles best, ik pas me wel aan aan de datumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vorige meet was wel chill =$quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boh, gaat er nieuwe klb-sc bazenmeet komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |