Just pulling your leg. Hihi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zit je nu te jankzakken man, ik geef toch aan dat ik het daar niet mee eens ben?
Hé, het feit dat ik niet regel betekend niet dat ik mensen niet mag uitlachenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet zelf wel wat kunnen regelen wil je mensen gaan uitlachen he.
Nee, e-hossels tellen niet mee voor de behaalde resultaten.quote:
Zie hem ineens terugdeinzen dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Just pulling your leg. Hihi!
Niet zo opgeFOK!ked raken.
Ja bij ons ook. Wie der wat en wat geflikt heeft in Raaltequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hé, het feit dat ik niet regel betekend niet dat ik mensen niet mag uitlachen
En ik ben het gewend van zowat mijn hele familie om over andere mensen te roddelen
Het mag wel, want jij lacht die mensen niet uit omdat ze niet regelen. Regelen is ook moeilijk, dat begrijp jij best.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hé, het feit dat ik niet regel betekend niet dat ik mensen niet mag uitlachen
En ik ben het gewend van zowat mijn hele familie om over andere mensen te roddelen
e-hosselen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, e-hossels tellen niet mee voor de behaalde resultaten.
Met vriendelijke groet,
De beurskoerier
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het mag wel, want jij lacht die mensen niet uit omdat ze niet regelen. Regelen is ook moeilijk, dat begrijp je best.
Ja, dat is wel weer kut.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef reetveter het volgende:
Maar jap ik bedoel meer, die lelijke mensen die jij uitlacht hebben hoogstwaarschijnlijk wel geketst.
Ik ben net zo groot als jou, dus noem me geen jochie, meneertje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jochie.
Dankjewel.
Ze moeten ook enigszins toonbaar zijn aan de buitenwereld, NG.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die regelen moeilijk vinden
Doe het per PM dan als dat niet mag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jochie.
Dankjewel.
was ze lekker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
'Jos, ga nou naar die hoer man, wij betalen'
Hij deed het bijna
En waarom ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
'Jos, ga nou naar die hoer man, wij betalen'
Hij deed het bijna
Gewoon niemand zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik kan nooit van zijn leven mijn grens zo verlagen dat ik een lelijk dik zwijn bats
Stap 1 om je waardigheid te behouden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik kan nooit van zijn leven mijn grens zo verlagen dat ik een lelijk dik zwijn bats
Die was wel hard ja. Daar wilde ik wel bijzijn. Maar toen was ik niet actief in de sc.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Gewoon Amsterdam afbreken, net als Jos RV NG D_A enzo toen.
Je ken beter je eerste keer 'verneuken' bij een sletje dan bij de liefde van je leven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |