ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde evenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
De gokkast. Als 'ie na 10 keer geld ingooien niet uitbetaalt, issie kapot en zoek je een andere gokkast. Maar er komt zo nu en dan een beetje uit, hij doetut! Dus je blijft bij deze kast hangen, want er zit al zoveel geld van je in, daar moet een keer de jackpot tegenover staan...
QFT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde evendoen voor deze geweldige vergelijking!
Hij is niet van mij, maar ik gebruik 'em graag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ikheb niet alles bijgelezen, maar wilde evendoen voor deze geweldige vergelijking!
Ok, nokken met de peperkoek/evergreen zooi dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Evergreens/sultana's/ontbijtkoekvarianten staan op mijn zwarte lijst. Er zitten veel snelle koolhydraten in, die niet lang vullen en je suikerspiegel plagen, voornamelijk loze kcals. Daardoor krijg je meer trek in tussendoortjes (de roze koek die weer niet vult).
Probeer een paar van je sultana/evergreen/peperkoek-momenten te vervangen door voedsel waar je meer aan hebt, een eitje, havermout of muesli, stukje kipfilet, kwark, noten.
Vetvrij is niet per se goed. Gewoon lekker dingen met gezonde vetten eten, zoals vette vis, avocado, olijfolie is ook goed. Veel groente is wel goed, dus vooral doorgaan.
dan kun je beter boterhammen nemen. volkorenbrood! geen donkerbruin caramelgekleurd nepmeergranenbrood...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef Siral het volgende:
tvp
En nog even uit het vorige topic:
[..]
Ok, nokken met de peperkoek/evergreen zooi dus.
Maar dan zit ik dus met een probleem, ik ga naar school! Hoe wil ik al die vervangers die je nu opnoemt makkelijk meenemen? Ik moet iets hebben wat makkelijk mee te nemen is, zonder bereiding of whatever..
Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan kun je beter boterhammen nemen. volkorenbrood! geen donkerbruin caramelgekleurd nepmeergranenbrood...
op je brood doe je dan vullende eiwitjes zoals kipfilet, met rauwkost en sla voor de variatie, of 20+/30+kaas met komkommer en sambal, of je maakt een lekkere snelle tonijnsalade (blikje tonijn, stukjes augurk, lepeltje (yoghurt)mayo, een gebakken eitje/koude omelet is ook heel gezond op of bij je boterhammen.
de les is: snelle suikers (voorverpakte troep) vullen niet en veroorzaken snel weer trek. hoogwqaardige onbewerkte granen (volkorenbrood etc), groentes en magere eiwitten en gezonde vetten vullen je goed en zijn ook nog eens gezond!
meenemen kan ook: bakje pastasalade (volkoren)pasta, tomaatjes, beetje olie of dressing, groentetjes, kip of tonijn of mais ofzo erdoor.
andere maaltijdsalade achtige dingen kun je ook goed meenemen. het klaarmaken kost alleen iets meer tijd.
yoghurt kun je ook mee naar school nemen, kan best eventjes buiten de koelkast.
vraag of je moeder voor je wil investeren in wat goed afsluitbare bakjes
ik bedoel dat het ook heel goed kan om boterhammen te eten als tussendoortjequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur.Maar ik kan inderdaad wel gewoon wat yoghurt in een bakje doen en meenemen (als er uberhaupt yoghurt op dat moment is
).
Maar om mijn pa nu speciaal compleet andere boodschappen alleen voor MIJ te laten doen gaat niet echt werken..
Als je iets anders wilt gaan eten dan je nu al doet, zal dat toch echt moeten. Kun je ook niet zelf naar de supermarkt anders, of meegaan en je eigen dingen uitzoeken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Boterhammen eet ik sowieso tussen de middag. Het gaat erom wat ik kan eten als tussendoortje. om 10 uur/3 uur.Maar ik kan inderdaad wel gewoon wat yoghurt in een bakje doen en meenemen (als er uberhaupt yoghurt op dat moment is
).
Maar om mijn pa nu speciaal compleet andere boodschappen alleen voor MIJ te laten doen gaat niet echt werken..
Thuis niet nee, in de trein kan ik wel rustig er voor zitten als ik dat zou willen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Oh en trouwens, Siral, je kan 's ochtends niet echt veel ontbijten zei je toch? Eet dan een bakje yoghurt of kwark ofzo, het liefst met muesli (geen cruesli!) en eventueel wat lijnzaad. Gezond, vullend en niet te zwaar op de maag.
Dus ik kan dan beter 5 boterhammen eten over de dag heen, ipv 3 boterhammen en Evergreen/Sultana?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoel dat het ook heel goed kan om boterhammen te eten als tussendoortje
ik eet ook mijn 4-5 boterhammen in 2 of 3 eetmomenten, 2 met de lunch, 2 tussendoor en als ik met brood ontbijt nog 1 's ochtends.
er is niks mis met een boterham met ei of een boterham met kipfilet en sambal als 11-uurtje.
enneh, je kunt toch best met je ouders bespreken dat je graag gezonder wilt eten, dat ze die suikerrijke troep niet hoeven te halen voor jou, maar of ze dan wat blikjes tonijn, eieren en extra kipfilet en rauwkost willen kopen voor je?
Groente is inderdaad ook erg lekker ja. Wortels vind ik lekker, en die vullen ook wel goed. Ga ik doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en siral w.b.t. meenemen: ik nam naar mijn werk graag "gewoon" rauwe groenten mee. Sommige mensen vinden het echt vies, ik erg lekker! Het liefst stukken komkommer, worteltjes en paprika (geel!) in een bakje.
Wat ook lekker is, gewoon een gekookt eitje meenemen (kan makkelijk!) of een stukje gebakken kipfilet. Of eet appels of ander fruit ipv koekjes, het is ook wel suiker, maar wel al gezonder!
Er zijn trouwens ook gewoon kleine bakjes kwark (bij de lidl enzo), die kan je ook meenemen
En wat al gezegd is: kaas & vlees op je brood, of vis, of pindakaas, geen jam/hagelslag e.d.
Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je iets anders wilt gaan eten dan je nu al doet, zal dat toch echt moeten. Kun je ook niet zelf naar de supermarkt anders, of meegaan en je eigen dingen uitzoeken?
Welkom en succes nog trouwens!
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef Siral het volgende:
Ik ben niet graag een "last" op die manier.., maar ik kan het wel aankaarten, samen boodschappen zit er niet in op normale dagen, want dat gebeurd altijd op tijdstippen dat ik op school zit.
Eens! Is lastig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Wel een beetje stom vind ik om er zo blij mee te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Nice Brownie! Altijd fijn om te merken
Ik merk dat ik daar veeeel minder moeite mee heb dan ik had verwacht. Ik eet ook altijd wel iets, maar dan pak ik nu een handje nootjes, ipv 4 handjes. Of 2 toastjes ipv 6.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de lastigste dingen aan lijnen, niks eten op momenten dat het wel van je verwacht wordt (zoals feestjes) en niet gewoon hetzelfde kunnen eten als de mensen om je heen. Maar goed, als je in elke situatie waarin het een beetje raar of lastig is om iets anders te nemen maar weer daaraan toegeeft, schiet het echt niet op met afvallen. Daar moet je een balans in vinden.
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Is lastig.
Ik ben ook wel een beetje opgegroeid in een eetcultuurtje, en dan is eten afslaan bijna onbeleefdIk vind het heel erg, maar als ik iets heb gebakken voor gasten ben ik ook altijd lichtelijk beteuterd als ze nee zeggen
Ondanks dat ze misschien goeie redenen hebben.
Gelukkig woon ik nu op mezelf, dat helpt al een boel. Alleen traktaties op werk enzo vind ik best moeilijk. Of als mensen iets zelf gemaakt hebben enzo.
Ja dat ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef neen het volgende:
[..]
Eten is misschien nog wel gezelliger dan lekker.
Eh ja, alleen de stangquote:
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuurquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet![]()
Vriend van me heeft zo'n ding in de garage staan bij z'n oudersquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben jij lid van een sportschool dan? Zo nee, dan is het ook wel erg lastig bankdrukken zonder de apparatuur![]()
Morgen ga ik zwemmen, aangezien dat ook onder mijn sportschool abonnement valt. Maar eigenlijk kan ik helemaal niet goed zwemmen
Wat is daarquote:
Ikquote:
Halterstang kopen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef neen het volgende:
Boeiend, je doet het tenminste. Ik ken wel iemand die het niet doet![]()
Ik dacht dus altijd dat ik beter evergreen kon eten ipv NOG een boterham!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
@siral: inderdaad, als je je boterhammen gezond belegt wel. het vult beter, minder kans op snoepen, en de aanbevolen hoeveelheid boterhammen voor een volwassen vrouw is 5-7, jij bent vrij klein dus 5 zou prima moeten kunnen.
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Blurred86 het volgende:
wat voor praatje is het Grote Praatje dan Puff?
en Anna: brintabrood, interesting.. is het lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 02-08-2010 22:11:39 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n enorm groot iets, maar ik mag me nog weleens druk maken om zoiets
Volgens mij is het heel normaal om nerveus te zijn voor dat soort dingen hoor! Ik zou het ook wel zijn in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder sluit ik me volledig aan bij wat Cali zegt en onthoud dat dit soort dingen achteraf altijd blijken mee te vallen.. heel veel succes morgen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Cali ik heb net als the old days naar je zitten kijken vaochtend met een back yoghurt (zij zijn groot en ik ben kleeeeein). Was alleen vergeten hoe irritant dat stemmetje was
Nou ik vertrek dit weekend naar Spain en kom t weekend van de 15e weer terug, dus daarna ergens?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Merel het volgende:
Ja dat gingen we nog doen hè! Mijn socialie leven is non-existent op dit moment, dus pick a date
Ja ik dacht al ik hoop dat je het snapt, anders klinkt het best freaky haha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hahahaha ik dacht "naar mij zitten kijken??
![]()
![]()
Maar nu snap ik 'm![]()
Ach mjin stem is ook irritant volgens mij, dus dat past wel bij elkaar
Nee, hij wil naar een ander land, maar hij vindt het heir gewoon echt niet leuk. En ik vind dat naar, want ik vind het wel leuk! Niet erg om een paar jaartjes ergens anders te wonen, maar uiteindelijk zie ik mezelf wel in de buurt van NL wonen. Belgie, eventueel (kom uit Brabant dus ben een halve belgquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef anna82 het volgende:
Perruche, wat sneu van je meneer! Wil hij terug naar Spanje? Of is het nog niet zo concreet? Lastig zeg!
Ik heb net nog een chocokoekje in mijn mond gepropt, maar daartegenover staat het Brinta-brood, jawel, dat ik vandaag gekocht heb. Plus worteltjes en komkommers voor overdag
oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Noukjee het volgende:
zit met vriendje op msn. Ben benieuwd of onze relatie nog stand houdt na vanavond..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peptalk! Voor de ene helft is het ter lering en vermaak, voor de andere helft alleen ter vermaak.
![]()
Ik twijfel of ik op netjes moet gaan. Met een normaal praatje let je daar toch wel op, maar het heeft toch geen effect bij de rest van m'n witte jas outfit![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
oeps.. wil je er wat over kwijt? Wat is er gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Noukjee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Perruche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Noukjee het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Perruche het volgende:
Ja, ga dit jaar beginnen met studie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nouk, Je gaat dit jaar een andere opleiding doen toch? Je bent bij elkaar sinds puber, je noemt eigenlijk niets positiefs... Zijn jullie elkaar niet ontgroeid?
Wat perruche zegt, maak een lijstje waarom wel/niet.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ja, ga dit jaar beginnen met studie.
Een van de vorige berichtjes staan positieve dingen in.
Je hebt idd wel gelijk, maar het gevoel is zegmaar niet helemaal weg.
Ik ben ook echt nog wel gek op 'm,
en hoop gewoon zo dat het een keer verandert. Dat hij het in gaat zien. Hij word in september 20.
Hopen dat dan de MAN en niet het jongetje in hem loskomt!
Ga je ook fietsen in Spanje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou ik vertrek dit weekend naar Spain en kom t weekend van de 15e weer terug, dus daarna ergens?
Het valt me wel op dat je wil dat hij verandert. Meer opruimen, volwassener doen. Ik geloof daar niet zo in en ik weet niet of klagen daarbij helpt. Je wil toch een relatie met hèm!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Ja, ga dit jaar beginnen met studie.
Een van de vorige berichtjes staan positieve dingen in.
Je hebt idd wel gelijk, maar het gevoel is zegmaar niet helemaal weg.
Ik ben ook echt nog wel gek op 'm,
en hoop gewoon zo dat het een keer verandert. Dat hij het in gaat zien. Hij word in september 20.
Hopen dat dan de MAN en niet het jongetje in hem loskomt!
Ja klopt, heb je wel gelijk in. Nouja hij weet nu iig waar ik me een beetje aan erger enzo, en dan kan hij daar rekening mee houden. Hij hoeft niet gelijk te veranderen, maar dan doet ie maar gewoon lekker irritant als hij thuis bij z'n ouders zonder mij is. Hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat je wil dat hij verandert. Meer opruimen, volwassener doen. Ik geloof daar niet zo in en ik weet niet of klagen daarbij helpt. Je wil toch een relatie met hèm!
nooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:
[..]
@ Vik neen, is een relatie met een vrouw niet veel, euhm, makkelijker, dan met een jongen/man?
QFTquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan toerist zijn. Maar je kan er zo moeilijk onderuit he... Zeker als ik mijn camera meeneem. Meestal wissel ik het af: dagje camera mee en de echte toerist uithangen en dan weer een dagje rondstruinen met alleen een handtasje. Ik ben dan altijd sort of trots als mensen (toeristen dus) mij de weg gaan vragen enzo!
nee niet fietsen, wel surfenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef neen het volgende:
O ik heb er al helemaal geen verstand van maar goed, het is toch altijd een beetje geven en nemen? Iedereen heeft wel positieve en negatieve eigenschappen. Maarja ik weet het eigenlijk nietsucces er maar mee ofzo.
[..]
Ga je ook fietsen in Spanje?
Ik heb net even heel kort met vrienden bijgekletst, degene met de meest vrouwonvriendelijkestoere mannenpraat jeweets opmerkingen heeft een vriendin hoorde ik. Dat moet ik sowieso meemaken, hij zal wel poeslief zijn
sucky indeed, succes vandaag!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel moe zijn, maar niet kunnen slapen is echt heel erg sucky.
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:
@ Vik, is een relatie met een vrouw niet veel, euhm, makkelijker, dan met een jongen/man?
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef neen het volgende:
Mensen die geen toerist willen zijn moeten eigenlijk gewoon in hun eigen woonplaats blijven
Ja dat! Toen ik in de UK woonde had ik dus na 2 maanden nog niet het Buckinhham Palace gezien en al die andere dingen. ik wil niet snobberig overkomen maar ik was daar gewoon aan het leven zeg maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan.
Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe.
Eens. Ook met je laatste zinquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan.
sziget ligt toch gewoon midden in Boedapest? eilandje in de rivier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:28 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!![]()
@ Neen, de eerste 3 dagen zitten we in een hostel en gaan we gewoon Boedapest zelf in. En de dag voordat Sziget begint gaan we daar ons tentje neerzetten en dan 7 dagen Sziget, en als het afgelopen is, zitten we nog 1 nacht in ee hostel, en vliegen we weer terug. Dus het is Sziget, met daarvoor nog een paar daagjes Boedapest!![]()
Zo op naar werk en werken tot (hopelijk) 12uur!
Fijne dag!
Dat zou ik idd ook niet denken. Mannen zitten nou eenmaal wat meer "recht door zee" in elkaar dan vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teveel ergeren in een relatie is niet goed btw. Er zal altijd wel iets zijn waar je moeite mee hebt, de vraag is of je het de boventoon laat voeren of niet (als dat zo s, is het volgens mij geen goed teken)
Ik heb rugpijn, werd ermee wakker en nu is het nog niet over
compact en kleverig.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het zit erop! Bij het lichamelijk onderzoek, toen iedereen eromheen ging staan kreeg ik even een lange stilte. Maar men vond het een leuk en interessant praatje
Achteraf vind ik het jammer dat ik niet alles verteld heb zoals ik het eigenlijk gepland heb en dat ik vergat op mn blaadje te kijken. Maar waarschijnlijk hebben dat wel meer mensen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Viel het mee achteraf?
Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vind ik toch anders hoor. Ik weet in bijvoorbeeld Den Haag ook geen straat of gebouw te vinden, maar ik voel me geen toerist. En als ik in het buitenland ergens al vaker ben geweest en de taal een beetje spreek, voel ik me ook geen toerist. Locals benaderen je anders op één of andere manier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:19 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.
Ja dat is natuurlijk zo. Maar toerist heeft zo'n negatieve bijklank. Ik heb in Amsterdam ook een hekel aan toeristen, maar dat zijn natuurlijk alleen de toeristen die je er als zodanig direct uitpikt. Er zullen zat toeristen zijn die ik in het voorbijgaan niet zou 'herkennen' zeg maar. En zo'n toerist wil ik zelf ook zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Ik kan het volgens mij niet goed uitleggennou ja, boeiend. Ik snap alleen niet echt dat iedere toerist gezien wordt als een malloot die door de stad jaagt naar foto's die een miljoen keer per dag worden genomen. Een toerist ben je toch gewoon als je reist voor je plezier en dat kan op verschillende manieren.
Huh? enquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Gisteren hadden we het nog over Amsterdam omdat een gedeelte nu op de werelderfgoedlijst staan, de conclusie was dat Amsterdam het Frankrijk van Nederland is.
Het was niet een positieve opmerking over Amsterdammersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Huh? enwant ik heb altijd al in Frankrijk willen wonen.
Nee dat begreep je goed! Maar het is neurologie, dus zn kleren bleven aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Sts het volgende:
Puff, had je echt een live lichamelijk onderzoek op een patiënt of begreep ik het verkeerd?
Whoo! Dit is volgens mij jouw beste lijstje in tijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:41 schreef Merel het volgende:
Fijn dat het oké ging Puff!
Mijn lijstje voor voor vandaag:
O - 125 gram kwark met een handje bramen erdoor (meer kreeg ik echt niet op!)
S - uur fietsen
L - kop mosterdsoep, bruine boterham met Old Amsterdam, bruine boterham met lever, bruine boterham met filet americain, melk
T - 2 pruimen, 1 banaan, beker vivit
S - uur fietsen
D - coucous met tuinerwten en feta
Lijkt me primaEn dat mag ook wel na een baggerweekend qua eten!
Jah ik hoop dat ik met dat fietsen naar m'n werk echt de knop heb kunnen omzetten. Het beviel zoooo goed vanochtend! Ik voel me helemaal fitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff!Netjes heur! En iets vergeten of even stil vallen doet BIJNA iedereen geloof ik
![]()
[..]
Whoo! Dit is volgens mij jouw beste lijstje in tijden![]()
Wat goed!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
O!
En mijn broeken passen weer bijna
Doodnormaal (dat je dingen vergeet te zeggen). En het leuke is dat je publiek dat over het algemeen toch niet doorheeft. Dus wees maar gewoon trots dat het zo goed ging!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Achteraf vind ik het jammer dat ik niet alles verteld heb zoals ik het eigenlijk gepland heb en dat ik vergat op mn blaadje te kijken. Maar waarschijnlijk hebben dat wel meer mensen.
Oeh! Hoe was het (los van de spierpijn...)?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gister 1,5 uur gebokst met alleen maar mannen dus nu heb ik spierpijn!
Haha, oh dat scheelt. Ik vroeg me al af hoe je zo'n patiënt zo ver kreeg dat ie even lichamelijk onderzocht wilde worden tijdens een presentatiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee dat begreep je goed! Maar het is neurologie, dus zn kleren bleven aan
Het was meer omdat ik zo aan het zeuren was, wilde niet meteen de sfeer verpestenquote:
Ik ook. Alleen kocht ik de kiloverpakkingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het was meer omdat ik zo aan het zeuren was, wilde niet meteen de sfeer verpesten![]()
Maar yeh, je hebt wel gelijk hoor. Ik zal mezelf eens flink onder mijn kont schoppen en vragen of mijn man hetzelfde doet. Misschien helpt dat.
Guylian, da's toch zeebanketchocolade?![]()
Daar eet ik zo een doos van leeg, daarom mag ik die niet meer van mezelf kopen ^^
In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxequote:
Wauw... Ik wist niet eens dat ze die haddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen kocht ik de kiloverpakking
Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twee dagen niet online geweest en ik lig meteen hopeloos achter, haha![]()
@Vik: beetje late reactie, maar ik ben het wel met de meeste mensen eens. Maar (haar) loslaten is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop in ieder geval dat je de voor jou beste keuze kunt maken![]()
[..]
Wat goed!![]()
Bij mij is het juist andersom, hehehe... ^^
@ Mevrouw Puff: wat fijn dat het zo goed is gegaan
[..]
Doodnormaal (dat je dingen vergeet te zeggen). En het leuke is dat je publiek dat over het algemeen toch niet doorheeft. Dus wees maar gewoon trots dat het zo goed ging!![]()
[..]
Oeh! Hoe was het (los van de spierpijn...)?
Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxe)
Ha, klinkt goed! Ik was ook altijd zo kapot na de training, lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!
Grappig, ik blijf juist bubbelig omdat ik niet sportquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
...als ik gewoon met regelmaat (ongeveer 3 keer per week) ga, dan blijf ik bubbelig en gemotiveerd
Ik heb even gegoogled, en blijkbaar heet het Friture Royale. Volgens W. is het zo populair dat je -zelfs op een doordeweekse avond- moet reserveren. Ben zelf ook benieuwdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierig![]()
Je woont niet toevallig in Zuid-Limburg, in de buurt van Heerlen he? Ik moet nl ook in beweging komen; dan ga ik met je meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef neen het volgende:
Boerenkool
Zal ik vanavond een rondje lopen of niet? Omdat het nu toch over sporten gaat
Smaken verschillen kennelijk, ik was vooral geshockeerd door de volledige afwezigheid van groentegerechten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Edit: net het menu bekeken, en ziet er goed uitIk denk dat ik voor de kabeljauw ga. Of de dagvis, maar dat ligt aan welke vis het is.
![]()
Oh, ja, dat kan kloppen. Ik moet altijd mijn best doen om iets van groente naar binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Smaken verschillen kennelijk, ik was vooral geshockeerd door de volledige afwezigheid van groentegerechten.
Hihi die muziek!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, en blijkbaar heet het Friture Royale. Volgens W. is het zo populair dat je -zelfs op een doordeweekse avond- moet reserveren. Ben zelf ook benieuwd
Edit: net het menu bekeken, en ziet er goed uitIk denk dat ik voor de kabeljauw ga. Of de dagvis, maar dat ligt aan welke vis het is.
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens lol @: "Le waterzooi gantois avec les diverses espèces de poisson"![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vermoed echter dat ik vanavond gewoon achter de pc eindig. Ik ben een echte geekNog meer gamers hier btw?
Je hebt geluk, ik woon niet in het zuiden van Nederlandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je woont niet toevallig in Zuid-Limburg, in de buurt van Heerlen he? Ik moet nl ook in beweging komen; dan ga ik met je mee![]()
Ik vermoed echter dat ik vanavond gewoon achter de pc eindig. Ik ben een echte geekNog meer gamers hier btw?
Ik denk dat ik gewoon hard op zoek moet naar een sportmaatje. Of mezelf echt een hele flinke trap onder mijn eigen kont moet leren geven. Ik ben gewoon al een paar jaar (!) minder gemotiveerd. Geloof dat ik een beetje in een vicieuze cirkel zit die ik moet zien te doorbreken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Merk ook dat ik even minder gemotiveerd ben voor het sporten, stel het vaak uit, maar ga toch wel minstens 2x per week. Ik heb het gewoon even te druk op het moment en ben 's avonds blij dat mijn derrière de bank kan raken..
He, wat jammer nou!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:59 schreef neen het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik woon niet in het zuiden van Nederland
Ik ben een nerdmet voetbalspelletjes en mario.. oh en donkey kong!, voor schietspelletjes en racen heb ik geen geduld
Oh ja, bij mij is het net 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon hard op zoek moet naar een sportmaatje. Of mezelf echt een hele flinke trap onder mijn eigen kont moet leren geven. Ik ben gewoon al een paar jaar (!) minder gemotiveerd. Geloof dat ik een beetje in een vicieuze cirkel zit die ik moet zien te doorbreken.
Ha, klinkt bekend! Hier een PS2, PS3, Wii, laptop en idem twee pc's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ik heb een tijd WoW gespeeld, nu ben ik er weer even uit, af en toe start ik het weer een maandje ofzo op en dan game ik samen met het vriendje![]()
Mn vriend is een echte gamert, die doet idd ook SC2, Red Dead Redemption, etc. Ik ben meer van de funky graphics, fantasy games en gouwe ouwes (Mario, Donkey Kong!). We hebben een SNES, Wii, PS1, PS3 en twee PCsIk wil graag nog FF13 verder spelen en kijk erg uit naar Diablo III
Haha, dat doe ik dus ook! Incl. "ftw"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik zeg ook hardop 'lol' en 'omg'![]()
Ik heb een sportmaatje op afstand, als hij zegt dat hij heeft gelopen dat heeft hij dat ook gedaan. Ik kan hem helaas niet toestaan meer te lopen dan ik dus moet ik dan ook welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, wat jammer nou!![]()
Voetbalspelletjes zijn het voor mij dan weer niet niet. Maar ik haal mijn nerdgehalte aardig omhoog met mijn verdere liefde voor comics (Spawn, anyone?), sommige anime's (Elfenlied <3) en het feit dat ik hardop "lol" zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Mee eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk zo. Maar toerist heeft zo'n negatieve bijklank. Ik heb in Amsterdam ook een hekel aan toeristen, maar dat zijn natuurlijk alleen de toeristen die je er als zodanig direct uitpikt. Er zullen zat toeristen zijn die ik in het voorbijgaan niet zou 'herkennen' zeg maar. En zo'n toerist wil ik zelf ook zijn.
En kwak omschrijft het nog beter!
*group hug!
Elfenlied is toch maar 12 afleveringen ofzo? Dat vond ik wel jammer, serie was in 1 zaterdag al afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He, wat jammer nou!![]()
Voetbalspelletjes zijn het voor mij dan weer niet niet. Maar ik haal mijn nerdgehalte aardig omhoog met mijn verdere liefde voor comics (Spawn, anyone?), sommige anime's (Elfenlied <3) en het feit dat ik hardop "lol" zeg![]()
Volgende week ga ik een kamer verbouwen. Dat zie ik dan wel als een vervanging voor sporten. Maar ik doe gewoon niet genoeg aan vervanging, anders zou dat sporten mij helemaal niet zoveel interesseren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook al een paar weken (3 ofzo) niet gesport... kwam ook door de scriptie. Eventueel ga ik vanavond weer hardlopen. Maar ik vind spot met als doe sporen zo suf! Ik wil me best in het zweet werken met schoonmaken, fietsen naar plaatsen, wandelen, de muren schilderen of de boot schilderen en andere dngen, maar ik vind sporten echt sufstom he
Elfenlied is inderdaad veel te kort. Wat ik persoonlijk ook erg leuk vond, is Van Helsing. Mocht je eens een keer wat anders willen zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:16 schreef Chicolate het volgende:
Elfenlied is toch maar 12 afleveringen ofzo? Dat vond ik wel jammer, serie was in 1 zaterdag al af. Anime kijker hier. Gamen al jaar ofzo niet meer gedaan, geen tijd voor. Vriendje is wel gamer (en vindt het jammer dat ik er nooit tijd voor maak).
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:13 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb een sportmaatje op afstand, als hij zegt dat hij heeft gelopen dat heeft hij dat ook gedaan. Ik kan hem helaas niet toestaan meer te lopen dan ik dus moet ik dan ook welit works for me
Nou, mijn schoonzusje wil wel. Maar die is nog erger dan ik (wat uitstelgedrag betreft, dus dat schiet niet echt opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Death note ken ik jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Elfenlied is inderdaad veel te kort. Wat ik persoonlijk ook erg leuk vond, is Van Helsing. Mocht je eens een keer wat anders willen zien
Oh, en nog veel gaver!!! -->
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: beker melk (had echt geen honger)
L: 2 boterhammen met pasta, 1 boterham met banaan.
T: bakje met chips
D: uit eten met mijn ex-collegaatjes![]()
T: nog geen ideezeggen dat je een zwakke persoonlijkheid hebt helpt in elk geval níets. het ís heel moeilijk om nee te zeggen tegen chocola, en het is jezelf voor de gek houden als je denkt dat je het gewoon maar moet kunnen. daarmee ontken je dat het moeilijk is, en bevestig je je eigen idee dat je dom en zwak bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet doen.
houd de chocolade uit je buurt, verleid jezelf niet, bevestig je negatieve gedachten niet
Kwak
*jaloers*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
snelle groetjes uit Cardiff![]()
Het is hier geweldig! Nou ja, in heel de UK dus. Accomodatie is prima en we doen lekker rustig aan met vanalles! Vandaag even vanuit Brecon een dagje Cardiff dus, en we blijven waarschijnlijk ook nog wel een tijdje weg. Vrijdag 't huisje uit, maar daarna nog even kijken waar 't lekker weer is
bijlezen kan even niet, en lijstjes posten gelukkig ook niet![]()
tot snel!
Red Dead Redemption ben ik nu aan het spelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik vergeet de PS3. Met o.a. Red Dead Redemption en Devil's Soul![]()
Ja, en dan speelde ik nog wel viva piñataquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:09 schreef Chicolate het volgende:
PF, jij wordt ook misselijk als je te lang aan het spelen was?Dat was een jaar geleden de reden dat ik stopte met gamen, het was altijd leuk even gamen bij vriendje en dan minstens een halfuur vreselijk misselijk en beroerd op bed/bank liggen (slapen)
.
hoe stoer!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrijdag gaan we op de fiets naar vliegveld Eelde, als we naar Kos gaan dan willen we gewoon op de fiets
Scheelt toch weer 60E! En het is maar 18 km fietsen
Met je wieltjestas achter je aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrijdag gaan we op de fiets naar vliegveld Eelde, als we naar Kos gaan dan willen we gewoon op de fiets
Scheelt toch weer 60E! En het is maar 18 km fietsen
Gewoon de sporttas onder de snelbindersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Met je wieltjestas achter je aan![]()
* loveli is jaloers
Dunnoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
En wat doe je met je fiets dan, uniek? Pleur je die ergens in de wei?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik duim ook!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef _Calimero_ het volgende:
*valt binnen*
morgen mag ik weer een woning bezichtigen, ongeveer gelijk aan de andere (2 kamers, benedenwoning met tuin!) maar een véél centralere betere locatieik hoop dat het wat is!!
*valt weer naar buiten en plakt pleisters op knieen*
Ik moet me nog mentaal voorbereiden op de herfst!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef neen het volgende:
Heb je al een mooi regenpak gekocht?
Nu Cali bij een huis gaat kijken... ben jij nog druk bezig met de huizenjacht of niet?
Wut? Het is hier al de hele dag het mooiste weer van de wereld! Zonnig en warmquote:
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.
O: banaan
T: biscuitje (appel was melig, bah!)
L: 500 gr magere kwark met handje rozijnen
T: 2 boterhammen pindakaas
T: paar dropjes
T: split-ijsje
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus, paar slokken bier.
T: speculaasje
Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.
Hier heb je nog een boterham en een banaan. Dat kan je wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerkt![]()
Niet doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken.
Daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken.
dat komt omdat je onzin eet en te weinig, en dan ga je erbij lopen knagen op nog meer niet-vulloende zooi en dan voel je je vet, en kun je mooi voor jezelf weer goedpraten om de volgende dag nóg minder normaal eten in te plannen. en raad eens: dan loop je weer de hele dag te snaaien, want...JE HEBT HONGER en TERECHT.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
je planning was BELACHELIJK weinig. misshcien net 1000 kcal... en dan ben ik ruim met inschatten.quote:O: banaan
T: boterham pindakaas
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus.
je hebt dus wel een hele boterhamquote:O: banaan
T: 2 boterhammen pindakaas
T: paar dropjes
T: split-ijsje
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus, paar slokken bier.
T: speculaasje
Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
XM! Je kan dit niet menen! Dit is echt geen 'ik voel me een vet varken' hoeveelheid, eerder normaal tot mager! Eet eens toch gewoon mens!
[/herhaalmodus]
jij kunt je gevoel niet vertrouwen. dat weet je, maar je wilt het niet weten, want je bent bang om meer te eten, en als je loopt te snaaien omdat je honger hebt heb je des te meer reden om jezelf daarna nog strenger toe te spreken. zeker nu je lijf te uitgeput is om je comensatiegdrag in de vorm van sport vol te houden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.
Eet dan tenminste de boterham en de banaan. Die heb ik toch niet voor niets gemaaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.
anorexia heb je op 80% van de objectieve criteria al. en het is niet leuk dat ik dat zeg, en je wordt er vast boos van, maar het is wel waar. er zijn ook obese mensen met anorexia, het gaat om de complexen en de angsten, meer dan om het uitgehongerd zijn (dat is een symptoom).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga écht geen boulimia of anorexia krijgen. Vreetbuien doe ik niet aan en laxeertroep en overgeven evenmin. Dat valt allemaal wel mee. Zit op dit moment gewoon niet lekker in m'n vel, zit onder de pukkels, voel me opgeblazen en heb het te druk.
Morgen weer opnieuw beginnenquote:
Nee, dat was echt heel duidelijk een scam. Ach ja, het komt vast allemaal goed. Ik word er alleen flink zenuwachtig van..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
voor nynke! Heb je nog iets gehoord van de western-union meneer die je het contract zou sturen? Of ga je het toch maar niet doen?
Ik had quiche geprobeerd te maken maar die was echt kei-erg mislukt en toen werd ik sjaggotwee broodjes (kaas en hagelslag) gegeten want ik heb niets in huis. Morgen ga ik weer nuttige zaken doen met m'n leven, heb ik besloten!
Volgens mij zit het gewoon in de lucht ofzo..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Pesthumeur gewoon mee...
Gisteren een can opgetild waarvan ik dacht dat er 20 kg vloeistof in zat maar die was leeg.. mijn arm brand al een hele dag bij mijn elleboog en nu ben ik de hele dag chagrijnig en huilerig
maarikvinjenogwelliefhoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent niet de enige kwak die een pesthumeur heeft.
Jij moet mij nog terugPMen over de film!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb ook een prima humeur, met mij mag je hem delen
Ik kan alleen nog op mijn telefoon inloggen met dit account, wil je je laatste PM nog eens sturen naar farfallus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij moet mij nog terugPMen over de film!
kijk uit hoor! straks hou ik je eraan!quote:
dan zit ik als t goed is nog op kantoor... ander keertje dus...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben in Gouda en 's middags ff in R'dam voor de fysio. Maar voor half 4 heb ik best tijd.
jammer alleen dat het meestal maar 1 of 2 dagen duurtquote:
Zijn er niet 10 miljoen miljard betere alternatieven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik word gek van blogspot! Grrrr
Met al dat gesport van jou wordt het volgens mij eerder minder goed dan slechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
jammer alleen dat het meestal maar 1 of 2 dagen duurtOhwell, i'll just enjoy myself for as long as it lasts
![]()
jij had gister ook gelopen, las ik?ook goed bezig dus
16 Oktober pas, in Paradisoquote:
Dat van die enters kan je uitzetten! Of in HTML gaan werken! (Rich text uitzetten) Dan verkloot ie je layout niet zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik word gek van blogspot! Grrrr
Mijn vati heeft al geholpen! Ik had het via excel gedaan en die verpestte allesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat van die enters kan je uitzetten! Of in HTML gaan werken! (Rich text uitzetten) Dan verkloot ie je layout niet zo.
Per onderwerp en dan met van die uitklapbare kopjes?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn vati heeft al geholpen! Ik had het via excel gedaan en die verpestte allesNu nog uitvogelen hoe ik het zo krijg als bij jou! Want 101 berichtjes wordt natuurlijk niet overzichtelijk?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooo ik wil naar WTTF maar niemand wil mee!
ik wil ook chocolaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef conleche het volgende:
O: 3 crackers met filet américain, ui én een zacht gekookt eitje erop, dat is zo'n lekkere combi .
S: stepshape/interval
L: volkoren broodje met sla, ham en augurk
T: halve mango met beetje yoghurt/vla
T: wodka, beetje chips
D: kliekje bami met kroepoekjes. Toe: citroendropijsje Was uit eten. Couscous met als dessert de helft van een stuk chocoladetaart.Was wel vroeg, om 6 uur al, want de vriendin met wie ik was heeft net een babietje en die moeten blijkbaar vroeg naar bed. Ik dacht dat ze sws alleen maar sliepen, maar daar zit nog wel een soort tijdschema in dus.
Nu heb ik alweer een beetje trek. Misschien nog een citroenijsje!!
Eerder te weinig dan te veel... Waar zijn je tussendoortjes?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef Siral het volgende:
ik voel me een koe vandaag![]()
![]()
O: 2 plakken turks brood, ene helft 30+ kaas, andere helft jam
L: 3 plakken oude wijven koek met becel light (lol, had niet echt zin in een echte lunch)
T: 4 dropjes![]()
D: witvis uit de oven met broccoli, daarbij rijst, en sla met tomaat, komkommer, paprika en ei.
S: 1 uur cardio
T: 2 schijvjes stokbrood met kruidenboter (lastig te weerstaan als je thuiskomt en de oven staat aan), vruchtenyoghurt.
Ik doe aan verdringing. Want ik dacht toen jij dat zei: "Hoezo ook ? Ik had heul geen chocola vandaag."quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Siral het volgende:
[..]
ik wil ook chocolaik zit me echt in te houden al de hele dag.
Ehm, ik was laat wakker vandaag, en ik doe eigenlijk weinig aan tussendoortjes als ik toch maar de hele dag thuis op mn gat zit..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eerder te weinig dan te veel... Waar zijn je tussendoortjes?
HAHA! bewaar voor morgen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe aan verdringing. Want ik dacht toen jij dat zei: "Hoezo ook ? Ik had heul geen chocola vandaag."Goddammit, de chocola zit nog op m'n snavel.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
een uur fietsen is toch ook niet echt sport...
arme jij! was ist los?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef AKnynke het volgende:
boh, nu ook nog ruzie met de meneer erbij. bah bah bah. laat het maar snel morgen zijn.
ik heb geen idee. we zijn allebei wat gestresst, denk ik. Ach ja. Kan gebeuren.quote:
Boeiend ik geef antwoordquote:
Ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef neen het volgende:
[..]
Boeiend ik geef antwoordvolgens mij bedoelt ze een feestje, welcome to the future
niet verwonderlijk met al die dingen waar jullie mee bezig zijn. Nog vorderingen m.b.t. je huis in uppsala?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb geen idee. we zijn allebei wat gestresst, denk ik. Ach ja. Kan gebeuren.
nope. helaas. Afwachten geblazen!Nu kruip ik in bed. Weltrusten allemaal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
niet verwonderlijk met al die dingen waar jullie mee bezig zijn. Nog vorderingen m.b.t. je huis in uppsala?
http://www.welcometothefuture.nl/2010/quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef Perruche het volgende:
P,F; Wat is WTTF (ofzoiets) ?
Lijstje:
O: 2x brood (jam en pindakaas)
T: vietnamese loempia, 2 pruimpjes
L: tomatensoep
T: stukje chocola
D: quiche mislukt, dus 2 witte bolletjes (kaas en hagelslag)
Beetje jammer lijstje, maar ja, morgen boodschappen doen!
Festivals zijn altijd chillquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
http://www.welcometothefuture.nl/2010/
te chill festival, nog niet zo massaal
Er komen geen bands maar DJ'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Festivals zijn altijd chill![]()
Maar op WTTF komen niet echt bekende bands voor mij!
En dat is gewoon 1 dag of niet?
Oh haha vandaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Er komen geen bands maar DJ'sEn ja klopt 1 dag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |