abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84812777
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je eten Coco? :Y)
In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxe :s) )
pi_84812797
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ook. Alleen kocht ik de kiloverpakking :')
Wauw... Ik wist niet eens dat ze die hadden :D
pi_84812860
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twee dagen niet online geweest en ik lig meteen hopeloos achter, haha :+

@Vik: beetje late reactie, maar ik ben het wel met de meeste mensen eens. Maar (haar) loslaten is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop in ieder geval dat je de voor jou beste keuze kunt maken :*
[..]

Wat goed! *O*
Bij mij is het juist andersom, hehehe... ^^

@ Mevrouw Puff: wat fijn dat het zo goed is gegaan :)
[..]

Doodnormaal (dat je dingen vergeet te zeggen). En het leuke is dat je publiek dat over het algemeen toch niet doorheeft. Dus wees maar gewoon trots dat het zo goed ging! ^O^
[..]

Oeh! Hoe was het (los van de spierpijn...)?
Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:43:38 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84812876
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxe :s) )
Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierig :P

Oh en idd wat loveli zegt :Y Ik merk dat als ik een tijdje minder/ niet gesport heb dat de motivatie ook een stuk minder is. Dan moet ik mezelf echt een schop onder mn bips geven. Terwijl als ik gewoon met regelmaat (ongeveer 3 keer per week) ga, dan blijf ik bubbelig en gemotiveerd :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84812928
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!
Ha, klinkt goed! Ik was ook altijd zo kapot na de training, lekker :)
pi_84812987
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
...als ik gewoon met regelmaat (ongeveer 3 keer per week) ga, dan blijf ik bubbelig en gemotiveerd :+
Grappig, ik blijf juist bubbelig omdat ik niet sport :P

Nee, ik snap wat je bedoelt. Bubbelig-zoals-jij-het-bedoelt is juist win *O*
pi_84813028
Dus ik gister avond eerst aardbeien gegeten, daarna een glas sap en een glas melk, bijgekomen onder de zonnebank en daarna heb ik twee borden salade met paprika en Parmezaanse kaas gegeten en daarna een enorm bord boerenkool met jus en braadworst. En nog had ik vanochtend zooo geen energie in mijn lichaam. O ja en een zak zoete popcorn, woohoo voor de magnetron!!!
pi_84813029
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierig :P
Ik heb even gegoogled, en blijkbaar heet het Friture Royale. Volgens W. is het zo populair dat je -zelfs op een doordeweekse avond- moet reserveren. Ben zelf ook benieuwd :)

Edit: net het menu bekeken, en ziet er goed uit :) Ik denk dat ik voor de kabeljauw ga. Of de dagvis, maar dat ligt aan welke vis het is. :Y)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:48:53 #149
236335 neen
schone schijn
pi_84813072
Boerenkool :~

Zal ik vanavond een rondje lopen of niet? Omdat het nu toch over sporten gaat :')
het lijkt niet wat het is
pi_84813147
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef neen het volgende:
Boerenkool :~

Zal ik vanavond een rondje lopen of niet? Omdat het nu toch over sporten gaat :')
Je woont niet toevallig in Zuid-Limburg, in de buurt van Heerlen he? Ik moet nl ook in beweging komen; dan ga ik met je mee :7

Ik vermoed echter dat ik vanavond gewoon achter de pc eindig. Ik ben een echte geek O+ Nog meer gamers hier btw?
pi_84813222
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Edit: net het menu bekeken, en ziet er goed uit :) Ik denk dat ik voor de kabeljauw ga. Of de dagvis, maar dat ligt aan welke vis het is. :Y)
Smaken verschillen kennelijk, ik was vooral geshockeerd door de volledige afwezigheid van groentegerechten. :o
pi_84813241
Ik vind boerenkool fiess, maar mijn mama had in februari portie bakjes voor mij gemaakt en de vriezer was vol.. plus vriendje had nog nooit boerenkool op, dus heb ik een berg boerenkool opgeschept met een kuil vegajus en plakjes vegabraadwurst. Net echt!!!!
pi_84813292
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Smaken verschillen kennelijk, ik was vooral geshockeerd door de volledige afwezigheid van groentegerechten. :o
Oh, ja, dat kan kloppen. Ik moet altijd mijn best doen om iets van groente naar binnen te krijgen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:54:51 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84813301
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled, en blijkbaar heet het Friture Royale. Volgens W. is het zo populair dat je -zelfs op een doordeweekse avond- moet reserveren. Ben zelf ook benieuwd :)

Hihi die muziek! :D Kom je vast in le stemming :Y)

Tevens lol @: "Le waterzooi gantois avec les diverses espèces de poisson" _O-

Maar even serieus, ziet er puik uit, veel potentieel lekkers op die kaart :9
pi_84813331
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens lol @: "Le waterzooi gantois avec les diverses espèces de poisson" _O-
:D ! Dat had ik nog niet eens gezien, haha.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:55:57 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84813343
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]
Ik vermoed echter dat ik vanavond gewoon achter de pc eindig. Ik ben een echte geek O+ Nog meer gamers hier btw?
O+

Soms! Mits tijd en leuke games uit :+
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:58:34 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84813421
Merk ook dat ik even minder gemotiveerd ben voor het sporten, stel het vaak uit, maar ga toch wel minstens 2x per week. Ik heb het gewoon even te druk op het moment en ben 's avonds blij dat mijn derrière de bank kan raken.

:@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:59:11 #158
236335 neen
schone schijn
pi_84813443
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je woont niet toevallig in Zuid-Limburg, in de buurt van Heerlen he? Ik moet nl ook in beweging komen; dan ga ik met je mee :7

Je hebt geluk, ik woon niet in het zuiden van Nederland :')
Ik ben een nerd B-) met voetbalspelletjes en mario.. oh en donkey kong!, voor schietspelletjes en racen heb ik geen geduld
pi_84813462
Niet toevallig:

• Battlefield Bad Company 2
• Starcraft 2
• WoW
• Heroes of Newerth

?

Da's waar ik me de laatste tijd vooral mee bezig heb gehouden namelijk :s)
pi_84813484
Oh, en ik vergeet de PS3. Met o.a. Red Dead Redemption en Devil's Soul O+
pi_84813555
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Merk ook dat ik even minder gemotiveerd ben voor het sporten, stel het vaak uit, maar ga toch wel minstens 2x per week. Ik heb het gewoon even te druk op het moment en ben 's avonds blij dat mijn derrière de bank kan raken.

:@.
Ik denk dat ik gewoon hard op zoek moet naar een sportmaatje. Of mezelf echt een hele flinke trap onder mijn eigen kont moet leren geven. Ik ben gewoon al een paar jaar (!) minder gemotiveerd. Geloof dat ik een beetje in een vicieuze cirkel zit die ik moet zien te doorbreken.
pi_84813637
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:59 schreef neen het volgende:

[..]

Je hebt geluk, ik woon niet in het zuiden van Nederland :')
Ik ben een nerd B-) met voetbalspelletjes en mario.. oh en donkey kong!, voor schietspelletjes en racen heb ik geen geduld
He, wat jammer nou! O-)

Voetbalspelletjes zijn het voor mij dan weer niet niet. Maar ik haal mijn nerdgehalte aardig omhoog met mijn verdere liefde voor comics (Spawn, anyone?), sommige anime's (Elfenlied <3) en het feit dat ik hardop "lol" zeg :P
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:05:15 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84813678
Coco: ik heb een tijd WoW gespeeld, nu ben ik er weer even uit, af en toe start ik het weer een maandje ofzo op en dan game ik samen met het vriendje :P
Mn vriend is een echte gamert, die doet idd ook SC2, Red Dead Redemption, etc. Ik ben meer van de funky graphics, fantasy games en gouwe ouwes (Mario, Donkey Kong!). We hebben een SNES, Wii, PS1, PS3 en twee PCs :+ Ik wil graag nog FF13 verder spelen en kijk erg uit naar Diablo III O+

En ik zeg ook hardop 'lol' en 'omg' :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:05:57 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84813704
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk dat ik gewoon hard op zoek moet naar een sportmaatje. Of mezelf echt een hele flinke trap onder mijn eigen kont moet leren geven. Ik ben gewoon al een paar jaar (!) minder gemotiveerd. Geloof dat ik een beetje in een vicieuze cirkel zit die ik moet zien te doorbreken.
Oh ja, bij mij is het net 2 weken ofzo :'). En als ik niet zo compleet verrot was geweest, was ik wel gegaan vanaaf.

Ik heb een nintendo DS. En in huis staat een PS3 en een wii :@ Maar ik ben iets meer van de softe games. Mario, Animal Crossing, etc.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84813789
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ik heb een tijd WoW gespeeld, nu ben ik er weer even uit, af en toe start ik het weer een maandje ofzo op en dan game ik samen met het vriendje :P
Mn vriend is een echte gamert, die doet idd ook SC2, Red Dead Redemption, etc. Ik ben meer van de funky graphics, fantasy games en gouwe ouwes (Mario, Donkey Kong!). We hebben een SNES, Wii, PS1, PS3 en twee PCs :+ Ik wil graag nog FF13 verder spelen en kijk erg uit naar Diablo III O+
Ha, klinkt bekend! Hier een PS2, PS3, Wii, laptop en idem twee pc's.
Onze grootste slaapkamer is onze gameroom, daar staan onze pc's naar elkaar en zitten we 's avonds naast elkaar te gamen :)

FFX heb ik veel gespeeld, wil een nieuwe versie halen voor op de PS3. Ben benieuwd! We hebben in de woonkamer een beamer + scherm geinstalleerd en daar is de PS3 op aangesloten O+
pi_84813832
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik zeg ook hardop 'lol' en 'omg' :D
Haha, dat doe ik dus ook! Incl. "ftw" :')
pi_84813833
Ik heb ook al een paar weken (3 ofzo) niet gesport... kwam ook door de scriptie. Eventueel ga ik vanavond weer hardlopen. Maar ik vind spot met als doe sporen zo suf! Ik wil me best in het zweet werken met schoonmaken, fietsen naar plaatsen, wandelen, de muren schilderen of de boot schilderen en andere dngen, maar ik vind sporten echt suf :D stom he :')
pi_84813868
Oh en ik ben niet echt een nerd (denk ik :P), maar ik zeg wel OMG en LOL :') en ik speel Mario in de winter!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:13:24 #169
236335 neen
schone schijn
pi_84813985
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

He, wat jammer nou! O-)

Voetbalspelletjes zijn het voor mij dan weer niet niet. Maar ik haal mijn nerdgehalte aardig omhoog met mijn verdere liefde voor comics (Spawn, anyone?), sommige anime's (Elfenlied <3) en het feit dat ik hardop "lol" zeg :P
Ik heb een sportmaatje op afstand, als hij zegt dat hij heeft gelopen dat heeft hij dat ook gedaan. Ik kan hem helaas niet toestaan meer te lopen dan ik dus moet ik dan ook wel :') it works for me :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84814069
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk zo. Maar toerist heeft zo'n negatieve bijklank. Ik heb in Amsterdam ook een hekel aan toeristen, maar dat zijn natuurlijk alleen de toeristen die je er als zodanig direct uitpikt. Er zullen zat toeristen zijn die ik in het voorbijgaan niet zou 'herkennen' zeg maar. En zo'n toerist wil ik zelf ook zijn.

En kwak omschrijft het nog beter!

*group hug! :+
Mee eens :P. Ook met kwak. Ik ben toerist, want ik ben een buitenlander die alleen de mooie dingen van een stad komt bekijken, maar dan liever wat minder dom (aaaaah nee je kúnt niet stilstaan midden op het fietspad omdat er toevallig een mooi gebouw naast staat!) en wat meer zelf bepalen wat ik wil zien. Hotspots ga ik 1 dag naartoe, en dan de rest zelf de stad/land verkennen. Struikel je ook niet over de andere toeristen :+.

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

He, wat jammer nou! O-)

Elfenlied is toch maar 12 afleveringen ofzo? Dat vond ik wel jammer, serie was in 1 zaterdag al af ;(. Anime kijker hier. Gamen al jaar ofzo niet meer gedaan, geen tijd voor. Vriendje is wel gamer (en vindt het jammer dat ik er nooit tijd voor maak).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84814088
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook al een paar weken (3 ofzo) niet gesport... kwam ook door de scriptie. Eventueel ga ik vanavond weer hardlopen. Maar ik vind spot met als doe sporen zo suf! Ik wil me best in het zweet werken met schoonmaken, fietsen naar plaatsen, wandelen, de muren schilderen of de boot schilderen en andere dngen, maar ik vind sporten echt suf :D stom he :')
Volgende week ga ik een kamer verbouwen. Dat zie ik dan wel als een vervanging voor sporten. Maar ik doe gewoon niet genoeg aan vervanging, anders zou dat sporten mij helemaal niet zoveel interesseren.

Dat idee van sporten met als doel sport, snap ik trouwens wel. Maar voorlopig zou ik wel een doel hebben: "eindelijk weer lekker in mijn vel zitten".

Ander probleem is dat ik de afgelopen jaren vaak maandenlang niet kon sporten door mijn buik (nou ja, ik heb colitis, dus eigenlijk door mijn darmen). Ben een tijdje lid geweest v/e sportschool, maar omdat ik zo vaak plotseling naar de wc moest rennen (minimaal 10x op een dag) of dubbelsloeg van de buikpijn, nam ik het risico niet meer om op gezette tijden te 'moeten' sporten. En dat patroon (zo min mogelijk afspreken en zo weinig mogelijk het huis uit, want dadelijk gaat het nog mis) moet ik nog zien te doorbreken, want de laatste tijd voel ik me heel gezond en heb ik weinig te klagen :)
pi_84814367
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:16 schreef Chicolate het volgende:
Elfenlied is toch maar 12 afleveringen ofzo? Dat vond ik wel jammer, serie was in 1 zaterdag al af ;(. Anime kijker hier. Gamen al jaar ofzo niet meer gedaan, geen tijd voor. Vriendje is wel gamer (en vindt het jammer dat ik er nooit tijd voor maak).
Elfenlied is inderdaad veel te kort. Wat ik persoonlijk ook erg leuk vond, is Van Helsing. Mocht je eens een keer wat anders willen zien :)
Oh, en nog veel gaver!!! -->
pi_84814469
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:13 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb een sportmaatje op afstand, als hij zegt dat hij heeft gelopen dat heeft hij dat ook gedaan. Ik kan hem helaas niet toestaan meer te lopen dan ik dus moet ik dan ook wel :') it works for me :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, mijn schoonzusje wil wel. Maar die is nog erger dan ik (wat uitstelgedrag betreft, dus dat schiet niet echt op :') ).

SPOILER
pi_84814591
Ik ga trouwens even wat anders doen. Zie jullie later! :*
pi_84814619
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Elfenlied is inderdaad veel te kort. Wat ik persoonlijk ook erg leuk vond, is Van Helsing. Mocht je eens een keer wat anders willen zien :)
Oh, en nog veel gaver!!! -->

Death note ken ik ja :Y. En heb nog een halve hardeschijf vol series liggen die ik 'ooit' nog eens wil kijken. Geloof dat ik nu bezig ben met Soul Eater. Ook wel grappig :P.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:29:17 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84814632
Ik heb een faaldag. Ik was van alles van plan maar ik was te druk bezig met mailtjes sturen, dingen uitzoeken en eetplannen maken voor de komende dagen :')

En nu ga ik maar eens lunchen oO<
pi_84815588
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje voor vandaag:

O: beker melk (had echt geen honger)
L: 2 boterhammen met pasta, 1 boterham met banaan.
T: bakje met chips
D: uit eten met mijn ex-collegaatjes O+
T: nog geen idee

SPOILER
zeggen dat je een zwakke persoonlijkheid hebt helpt in elk geval níets. het ís heel moeilijk om nee te zeggen tegen chocola, en het is jezelf voor de gek houden als je denkt dat je het gewoon maar moet kunnen. daarmee ontken je dat het moeilijk is, en bevestig je je eigen idee dat je dom en zwak bent.

niet doen.

houd de chocolade uit je buurt, verleid jezelf niet, bevestig je negatieve gedachten niet :N
Kwak
pi_84815765
Coco, woon jij in Heerlen? :o Ik kom uit Landgraaf. :) Alleen kom ik daar voorlopig even niet :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84816274
Ik had een Xbox 360, zelf gekocht :') maar ik werd een beetje misselijk van uren lang ingespannen naar een scherm staren dus heb hem weer verkocht na 4x spelen in een paar maanden :')
pi_84816412
PF, jij wordt ook misselijk als je te lang aan het spelen was? :o Dat was een jaar geleden de reden dat ik stopte met gamen, het was altijd leuk even gamen bij vriendje en dan minstens een halfuur vreselijk misselijk en beroerd op bed/bank liggen (slapen) :').
pi_84816482
Oeh, zie ik daar Donkey Kong? O+ Maanden van mijn leven zitten in die spellen. :D Dat en Mario Kart.
Bij ons (nu bij mijn vriend thuis) staan een SNES, zo'n oude SEGA, PC's, een Wii en een Xbox360, maar echte schietspellen ofzo doen we de laatste tijd niet echt meer. Ik hou meer van dingen als Oblivion.

Coco: als ik 's avonds vanalles naar binnen ga proppen is dat meestal een teken dat ik overdag te weinig of te onregelmatig heb gegeten. Als ik druk aan het werk ben heb ik nooit honger maar dan kan ik 's avonds vaak wel blíjven eten (na het avondeten nog yoghurt, boterhammen, toastjes, als er al geen chips in huis zijn). Voor mij werkt het het beste om gewoon min of meer op vaste tijdstippen wat te eten, of ik nou honger heb of niet. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe jouw lijstjes er meestal uitzien, maar misschien is dat iets om eens te proberen?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:13:30 #182
331 Merel
Be here now.
pi_84816572
Ik heb net na een paar slokken warme chocolademelk (uit de automaat, dus sowieso niet heel lekker) toch maar de beker leeggegooid en cola light genomen *)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:16:30 #183
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84816697
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar, ja, Sziget is op een eiland met een omheinende rivier.
Heb er echt enorm zin in, en ik ga zeker een badhuis bezoeken =D

@ Kwak, wel wat meer eten hoor, je lijstje ziet er erg magertjes uit. [Ik weet het, mijne zien er ook niet uit]!

mijn lijstje:
o: 2 crackers met kipfilet
t: rivella light
m: 4 crackers met smeerpate light (brood was op :? ECHT!!)
t: schaaltje druiven
a: zusje gaat koken;
kipfilet met bieslook sausje, aardappels met parmezaanse kaas, sla,
en als toetje; kersencoupe (kersenvla [wel gelukkig van optimel 0% vet] verse kersen, kersenja, mascarpone, stukjes chocoladekoekjes). Toetje is normaal 380 kcal p.p., maar die vla is sowieso minder vet omdat ie van optimel is. Maarja, niet druk over maken o|O
pi_84816720
:W

snelle groetjes uit Cardiff :W :*

Het is hier geweldig! Nou ja, in heel de UK dus. Accomodatie is prima en we doen lekker rustig aan met vanalles! Vandaag even vanuit Brecon een dagje Cardiff dus, en we blijven waarschijnlijk ook nog wel een tijdje weg. Vrijdag 't huisje uit, maar daarna nog even kijken waar 't lekker weer is ;)

bijlezen kan even niet, en lijstjes posten gelukkig ook niet :')

:W tot snel!
Ja doei.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:21:34 #185
236335 neen
schone schijn
pi_84816916
Nog gefeliciteerd he! Veel plezier nog :W
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:24:31 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84817051
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
:W

snelle groetjes uit Cardiff :W :*

Het is hier geweldig! Nou ja, in heel de UK dus. Accomodatie is prima en we doen lekker rustig aan met vanalles! Vandaag even vanuit Brecon een dagje Cardiff dus, en we blijven waarschijnlijk ook nog wel een tijdje weg. Vrijdag 't huisje uit, maar daarna nog even kijken waar 't lekker weer is ;)

bijlezen kan even niet, en lijstjes posten gelukkig ook niet :')

:W tot snel!
*jaloers* O+

Veel plezier nog Mootje en Mister! *O*

Ik geef mezelf een schop onder mn bips en ga boodschappen doen (8> </Rambo>
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:26:59 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84817175
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik vergeet de PS3. Met o.a. Red Dead Redemption en Devil's Soul O+
Red Dead Redemption ben ik nu aan het spelen :Y.

Vanochtend Alan Wake uitgespeeld na 3 maanden ofzo niet te hebben gespeeld.
Niet meer actief op Fok!
pi_84817203
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:09 schreef Chicolate het volgende:
PF, jij wordt ook misselijk als je te lang aan het spelen was? :o Dat was een jaar geleden de reden dat ik stopte met gamen, het was altijd leuk even gamen bij vriendje en dan minstens een halfuur vreselijk misselijk en beroerd op bed/bank liggen (slapen) :').
Ja, en dan speelde ik nog wel viva piñata :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:29:01 #189
236335 neen
schone schijn
pi_84817271
Staat er bij spelletjes nooit dat je niet meer dan zoveel uur achter elkaar moet spelen ofzo? Vroeger kon je met mario niet eens opslaan O+ moest je de hele nacht de nintendo aan laten staan :D O+ O+ O+ O+

Oh, en blazen O+
pi_84817379
Klinkt goed Moblo, veel plezier nog! :)
pi_84817505
Meteen maar even een lijstje.
O: yoghurt (die bevroren was, de dag begint alweer goed :')) met cruesli, koffie met melk
T: snee volkorenbrood met brie
L: 1x brood met brie en 1x met pindakaas, koffie met melk
T: banaan
S: bodypump
D: wraps met een soort chili zonder vlees en met veel groente

Bah, ik kom echt niet op gang vandaag en ik loop me weer druk te maken om vanalles. :{
Onder andere dat ik ongesteld ben terwijl we morgen als lab-uitje naar het strand gaan. :+
pi_84819639
:W Even een lijstjesdump

O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: boterham hummus, banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: opkikker, appel
D: chili con carne
S: krachttraining, misschien wat baantjes zwemmen
T: crackers met beleg of yoghurt met fruit, afhankelijk van waar ik zin in heb
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:24:05 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84819653
Vrijdag gaan we op de fiets naar vliegveld Eelde, als we naar Kos gaan dan willen we gewoon op de fiets :D
Scheelt toch weer 60E! En het is maar 18 km fietsen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84819715
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrijdag gaan we op de fiets naar vliegveld Eelde, als we naar Kos gaan dan willen we gewoon op de fiets :D
hoe stoer!
Ik was vandaag het plan aan het maken om morgen een fietstochtje hier te doen, naar het Amsterdamse bos, en toen bedacht ik me ook of ik naar Schiphol zou kunnen fietsen. Maar ik zie nergens fietspaden rond de vertrekhal :')
  Vis een optie? dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:29:12 #195
70532 loveli
N
pi_84819835
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Met je wieltjestas achter je aan :+
* loveli is jaloers
crap in = crap out
pi_84819896
Pff, wat een dag... Vlak na mijn laatste post crashte mijn pc. Bleek veroorzaakt door een virus en onze helpdesk is heel lang bezig geweest om alles goed te krijgen.. Moest ik verder werken op de pc van een afwezige collega, niet handig. En waarschijnlijk ben ik een ochtend werk kwijt, want ik was natuurlijk bezig met een document dat ik nog niet had opgeslagen :( .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:32:19 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84819959
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Met je wieltjestas achter je aan :+
* loveli is jaloers
Gewoon de sporttas onder de snelbinders :D
We gaan pas volgende maand maar dit is 'proeffietsen' ;')

Wat een flutweer zeg..
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84819990
Hoi moblo!! Veel plezier nog!

Uniek, stoer, op de fiets naar het vliegveld :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:33:15 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84819995
En wat doe je met je fiets dan, uniek? Pleur je die ergens in de wei? :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:38:46 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84820201
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
En wat doe je met je fiets dan, uniek? Pleur je die ergens in de wei? :').
Dunno oO<
Ze zullen toch wel een stalling hebben? Of anders gewoon in een droge greppel _O-
edit: heb ze een mail verstuurd :')

[ Bericht 8% gewijzigd door uniekhoorn op 03-08-2010 17:47:08 ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:58:04 #201
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84820854
*valt binnen*

morgen mag ik weer een woning bezichtigen, ongeveer gelijk aan de andere (2 kamers, benedenwoning met tuin!) maar een véél centralere betere locatie *O* ik hoop dat het wat is!!

*valt weer naar buiten en plakt pleisters op knieen*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_84820940
ik duim voor je Cali!

ik had ineens heel veel zin om te tekenen, en dat had ik al zo lang niet meer gedaan (echt,. misshcien wel tien jaar)... ben gewoon begonnen en in een uurtje had ik er een af. ben eigenlijk best tevreden :@ t is een beetje naief en kleurrijk, maar zo'n bui heb ik momenteel gewoon denk ik. slechte telefoonfoto in spoiler... t is schets met pastelkrijt en droge aquarelpotloden

SPOILER
Kwak
pi_84821135
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef _Calimero_ het volgende:
*valt binnen*

morgen mag ik weer een woning bezichtigen, ongeveer gelijk aan de andere (2 kamers, benedenwoning met tuin!) maar een véél centralere betere locatie *O* ik hoop dat het wat is!!

*valt weer naar buiten en plakt pleisters op knieen*
Ik duim ook! :) Welke buurt is het?

Ik vind hem mooi Kwak!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:13:31 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84821341
Mooi klote Phaidra.
En nu?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:17:03 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84821456
Wow Kwak!!
Prachtig!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:26:35 #206
236335 neen
schone schijn
pi_84821789
Oh, m'n moeder is aan het naaien ofzo en dat moet nu ineens beneden gebeuren? Althans het knippen enzo, de hele tafel is weer bezet door haar terwijl ze een eigen kamer heeft hier. Nou ja het zal wel. Ik kan haar nu iig wel even hulp vragen met ingredienten want ik ga zo even lekker hapjes maken :~

En vandaag geen rondje lopen.... gisteren al gedaan en ook nog een uurtje gevoetbald heute. Daarnaast ook nog eens geen broccoli gegeten maar sla :o én ik heb net een lijstje gemaakt van dingen die ik het komende studiejaar wil gaan doen zegmaar..... iig op maandelijkse basis. Zoals de was _O-
pi_84822829
Lijstje van vandaag

O: drie beschuitjes met rookvlees
S: uurtje wii fit
T: meloen met kokoesmelk
L: drie sneeën brood, met tonijn, witte pasta en hagelslag
T: 6 ansjovisfiletjes met een snee brood
D: broccoli met witte saus, gebakken aardappeltjes en kwartetjes (spek met kaas)
T: Kiwi

En vanavond ws een paar koppen koffie, want bezoek. Misschien een koekje, maar denk t niet
compact en kleverig.
pi_84822922
Wat leuk kwak! Je doet t mooi (Maak je er ook een blog van? )
Nu lekker bietjessalade met makreel.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:02:36 #209
331 Merel
Be here now.
pi_84822979
Spannend Cali!

Ik ben benieuwd hoe lang ik het fietsen van en naar m'n werk volhoud. 's Ochtends zwemmen en pilates was ook maar een bevlieging Wel heeeeeerlijk om te doen allebei, maar lastig in te plannen. En naar m'n werk moet ik toch elke dag!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:13:04 #210
236335 neen
schone schijn
pi_84823336
Heb je al een mooi regenpak gekocht :') ?
Nu Cali bij een huis gaat kijken... ben jij nog druk bezig met de huizenjacht of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')