abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84802860
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan :P.

Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe :').
Eens. Ook met je laatste zin :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84802876
XM, sterkte vandaag :* Niet slapen is kut.

Puff, succes met de presentatie!! ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84803107
Goedemorgen. :)
pi_84803907
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:28 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen! :W

@ Neen, de eerste 3 dagen zitten we in een hostel en gaan we gewoon Boedapest zelf in. En de dag voordat Sziget begint gaan we daar ons tentje neerzetten en dan 7 dagen Sziget, en als het afgelopen is, zitten we nog 1 nacht in ee hostel, en vliegen we weer terug. Dus het is Sziget, met daarvoor nog een paar daagjes Boedapest! :)

Zo op naar werk en werken tot (hopelijk) 12uur!
Fijne dag!
sziget ligt toch gewoon midden in Boedapest? eilandje in de rivier?

veel plezier! boedapest is ge-wel-dig! je moet ook echt even naar het badhuis op de gellért gaan!
Kwak
pi_84804132
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee :').
Dat zou ik idd ook niet denken. Mannen zitten nou eenmaal wat meer "recht door zee" in elkaar dan vrouwen.
Ik moet er niet aan denken, een relatie met een vrouw!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel ergeren in een relatie is niet goed btw. Er zal altijd wel iets zijn waar je moeite mee hebt, de vraag is of je het de boventoon laat voeren of niet (als dat zo s, is het volgens mij geen goed teken)

Ik heb rugpijn, werd ermee wakker en nu is het nog niet over }:|
compact en kleverig.
pi_84804458
Het zit erop! Bij het lichamelijk onderzoek, toen iedereen eromheen ging staan kreeg ik even een lange stilte. Maar men vond het een leuk en interessant praatje :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:29:34 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84804505
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het zit erop! Bij het lichamelijk onderzoek, toen iedereen eromheen ging staan kreeg ik even een lange stilte. Maar men vond het een leuk en interessant praatje :)
Goed gedaan! ^O^

Viel het mee achteraf?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84804558
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Goed gedaan! ^O^

Viel het mee achteraf?
Achteraf vind ik het jammer dat ik niet alles verteld heb zoals ik het eigenlijk gepland heb en dat ik vergat op mn blaadje te kijken. Maar waarschijnlijk hebben dat wel meer mensen.
pi_84804605
Lijstje!

O: 3 crackers met filet américain, ui én een zacht gekookt eitje erop, dat is zo'n lekkere combi :9.
S: stepshape/interval
L: volkoren broodje met sla, ham en augurk
T: halve mango met beetje yoghurt/vla
T: wodka, beetje chips
D: kliekje bami met kroepoekjes. Toe: citroendropijsje
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:44:28 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84804853
ik heb een vreindin uit Zweden op bezoek, en dat is tof! En het zonnetje schijnt, dus beter kan eigenlijk niet!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:45:52 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84804885
Oja, lijstje.

O: banaan
T: biscuitje (appel was melig, bah!)
L: 500 gr magere kwark met handje rozijnen
T: boterham pindakaas
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus.

Ik zou eigenlijk gister gaan RPMen, maar boodschappen gedaan en dan zou ik vandaag gaan. Maar zie het niet zitten met deze hoeveelheid slaap. Dus RPM wordt morgenavond en vrijdagochtend. Helaas.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84805703
Gister 1,5 uur gebokst met alleen maar mannen dus nu heb ik spierpijn :D!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:19:59 #113
236335 neen
schone schijn
pi_84805930
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan :P.

Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe :').
Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.
het lijkt niet wat het is
pi_84807073
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:19 schreef neen het volgende:

[..]

Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.
Vind ik toch anders hoor. Ik weet in bijvoorbeeld Den Haag ook geen straat of gebouw te vinden, maar ik voel me geen toerist. En als ik in het buitenland ergens al vaker ben geweest en de taal een beetje spreek, voel ik me ook geen toerist. Locals benaderen je anders op één of andere manier.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:09:29 #115
236335 neen
schone schijn
pi_84807493
Ik kan het volgens mij niet goed uitleggen :') nou ja, boeiend. Ik snap alleen niet echt dat iedere toerist gezien wordt als een malloot die door de stad jaagt naar foto's die een miljoen keer per dag worden genomen. Een toerist ben je toch gewoon als je reist voor je plezier en dat kan op verschillende manieren.
pi_84808001
ik vind het ook niet erg om "toerist" te zijn, als ik maar geen TOERIST ben. ik probeer zeg maar niet de dingen te doen die ik irritant vind als andere mensen het doen:
midden op straat stilstaan
extreem veel langzamer lopen dan de gemiddelde snelheid van de rest van de mensen
oversteken zonder te kijken
in een bus stappen zonder te kijken waar hij heengaat
etc.

ik heb in new york mn kaartje zoveel mogelijk in mn tas gehouden, maar vooral omdat ik het fijn vind als ik me op een gegeven moment thuis kan voelen in een stad, en dat gaat beter als ik niet elke tien seconden op een kaart kijk. in Londen loop ik tegenwoordig meestal zonder kaart rond, alleen een metrokaartje. dat betekent niet dat ik het erg vind om toerist te zijn, dat ben ik immers nog steeds, maar meer dat ik me ontspannener voel als ik doe alsof de stad "mijn" stad is en ik de weg weet.
Kwak
pi_84808066
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Ik kan het volgens mij niet goed uitleggen :') nou ja, boeiend. Ik snap alleen niet echt dat iedere toerist gezien wordt als een malloot die door de stad jaagt naar foto's die een miljoen keer per dag worden genomen. Een toerist ben je toch gewoon als je reist voor je plezier en dat kan op verschillende manieren.
Ja dat is natuurlijk zo. Maar toerist heeft zo'n negatieve bijklank. Ik heb in Amsterdam ook een hekel aan toeristen, maar dat zijn natuurlijk alleen de toeristen die je er als zodanig direct uitpikt. Er zullen zat toeristen zijn die ik in het voorbijgaan niet zou 'herkennen' zeg maar. En zo'n toerist wil ik zelf ook zijn.

En kwak omschrijft het nog beter!

*group hug! :+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:32:03 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84808118
Ohaai!

Stoms gedaan ):O Toestemmingsformulier voor cursussen ingevuld en er 30 ECTS per cursus opgezet - 30 CREDITS per cursus dus, gnorf :') Dwz: 15 ECTS per cursus, 30 totaal. Examencie gemaild oO<

>:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84808921
Ik denk meer dat het een persoonlijk issue is als je een hekel hebt om een toerist te zijn :P!!

Ik rem niet voor toeristen die op het fietspad lopen, maar vaak zijn dat ook gewoon Amsterdammers...

Die belachelijke toeristen die zien er in normale kleding ook raar uit, no worries :P!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:07:48 #120
236335 neen
schone schijn
pi_84809194
Gisteren hadden we het nog over Amsterdam omdat een gedeelte nu op de werelderfgoedlijst staan, de conclusie was dat Amsterdam het Frankrijk van Nederland is. B-)
pi_84809380
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Gisteren hadden we het nog over Amsterdam omdat een gedeelte nu op de werelderfgoedlijst staan, de conclusie was dat Amsterdam het Frankrijk van Nederland is. B-)
Huh? en O+ want ik heb altijd al in Frankrijk willen wonen.

Overigens worden al mijn pogingen om er niet al te toeristisch uit te zien teniet gedaan door mijn lengte, de lengte van mijn allerliefste en zijn gewoonte om op vakantie continu een rugzak bij zich te dragen. :)

En, nu ik er toch ben, een lijstje:

O: 3 boterhammen pindakaas
T: appel
L: 300 gram wortels, 300 gram komkommer en een krentenbol
T: banaan
D: ?

En fijn dat het Praatje goed ging Puff! ^O^
pi_84810092
Het kan me niet zoveel schelen om er als toerist uit te zien. Zolang je inderdaad maar niet van dat irritante gedrag vertoont zoals op onmogelijke plekken stilstaan etc.

Hm, ben nog in dubio over rondreis geregeld via reisbureau met huurauto of alles zelf uitzoeken en (ook met huurauto) langs hostels gaan. Misschien dat we een combi kunnen doen en de reis wat uitbreiden :) In principe lijkt mijn inmiddels uitgestippelde reisroute wel enorm veel op die van de reisbureaus.

Lijstje:
O: 2 volkoren beschuitjes kaas, 2 honing
T: halve brownie
L: spinazie met gekookt ei
T: 2 kiwi gold
D: groentensoepje (moet nog even kijken welke groenten) met restje viscurry van gisteren en een volkoren afbakbolletje
T: vlaflip
pi_84810111
Puff, had je echt een live lichamelijk onderzoek op een patiënt of begreep ik het verkeerd? :?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:36:41 #124
236335 neen
schone schijn
pi_84810152
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Huh? en O+ want ik heb altijd al in Frankrijk willen wonen.
Het was niet een positieve opmerking over Amsterdammers :P

Ik eet vanavond gekookte aardappels met broccoli _O_ :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:41:56 #125
331 Merel
Be here now.
pi_84810347
Fijn dat het oké ging Puff!

Mijn lijstje voor voor vandaag:
O - 125 gram kwark met een handje bramen erdoor (meer kreeg ik echt niet op!)
S - uur fietsen
L - kop mosterdsoep, bruine boterham met Old Amsterdam, bruine boterham met lever, bruine boterham met filet americain, melk
T - 2 pruimen, 1 banaan, beker vivit
S - uur fietsen
D - coucous met tuinerwten en feta

Lijkt me prima :9 En dat mag ook wel na een baggerweekend qua eten!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84810427
mijn lijstje

brunch - 2 boterhammen met kipfilet
tussendoor - een eierkoek
tussendoor - komkommertjes
diner - scampi uit de oven, gekookte aardappeltjes met rauwe andijvie erdoor, paprika erbij

beetje een meh lijstje maar ik ben ook nog steeds een beetje meh...
Kwak
pi_84810693
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Sts het volgende:
Puff, had je echt een live lichamelijk onderzoek op een patiënt of begreep ik het verkeerd? :?
Nee dat begreep je goed! Maar het is neurologie, dus zn kleren bleven aan ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:52:35 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84810839
Puff! *O* Netjes heur! En iets vergeten of even stil vallen doet BIJNA iedereen geloof ik ;)
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:41 schreef Merel het volgende:
Fijn dat het oké ging Puff!

Mijn lijstje voor voor vandaag:
O - 125 gram kwark met een handje bramen erdoor (meer kreeg ik echt niet op!)
S - uur fietsen
L - kop mosterdsoep, bruine boterham met Old Amsterdam, bruine boterham met lever, bruine boterham met filet americain, melk
T - 2 pruimen, 1 banaan, beker vivit
S - uur fietsen
D - coucous met tuinerwten en feta

Lijkt me prima :9 En dat mag ook wel na een baggerweekend qua eten!
Whoo! Dit is volgens mij jouw beste lijstje in tijden *O* O+
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:54:33 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84810917
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:54:51 #130
331 Merel
Be here now.
pi_84810925
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff! *O* Netjes heur! En iets vergeten of even stil vallen doet BIJNA iedereen geloof ik ;)
[..]

Whoo! Dit is volgens mij jouw beste lijstje in tijden *O* O+
Jah ik hoop dat ik met dat fietsen naar m'n werk echt de knop heb kunnen omzetten. Het beviel zoooo goed vanochtend! Ik voel me helemaal fit :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84811356
Twee dagen niet online geweest en ik lig meteen hopeloos achter, haha :+

@Vik: beetje late reactie, maar ik ben het wel met de meeste mensen eens. Maar (haar) loslaten is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop in ieder geval dat je de voor jou beste keuze kunt maken :*
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
O!
En mijn broeken passen weer bijna :o
Wat goed! *O*
Bij mij is het juist andersom, hehehe... ^^

@ Mevrouw Puff: wat fijn dat het zo goed is gegaan :)
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Achteraf vind ik het jammer dat ik niet alles verteld heb zoals ik het eigenlijk gepland heb en dat ik vergat op mn blaadje te kijken. Maar waarschijnlijk hebben dat wel meer mensen.
Doodnormaal (dat je dingen vergeet te zeggen). En het leuke is dat je publiek dat over het algemeen toch niet doorheeft. Dus wees maar gewoon trots dat het zo goed ging! ^O^
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gister 1,5 uur gebokst met alleen maar mannen dus nu heb ik spierpijn :D!
Oeh! Hoe was het (los van de spierpijn...)?
pi_84811640
Lijstje voor vandaag:

O: beker melk (had echt geen honger)
L: 2 boterhammen met pasta, 1 boterham met banaan.
T: bakje met chips
D: uit eten met mijn ex-collegaatjes O+
T: nog geen idee

SPOILER
pi_84811944
O: Cruesli met magere melk
T: Sultana
L: Broodje döner :')
L: Kleine patat mayo

Gaat dus niet zo goed. Gelukkig post ik in dit topic waardoor ik vanzelf slank word!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:24:51 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84812151
Waar ga je eten Coco? :Y)

Merel: woehoe, adrenaline rush :9

Ik was gisteren ook weer helemaal opgeladen na het sporten 8-) Heb nu alweer zin in de volgende keer *O*
pi_84812168
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee dat begreep je goed! Maar het is neurologie, dus zn kleren bleven aan ;)
Haha, oh dat scheelt. Ik vroeg me al af hoe je zo'n patiënt zo ver kreeg dat ie even lichamelijk onderzocht wilde worden tijdens een presentatie :P
Fijn dat het goed ging!
  Vis een optie? dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:28:05 #136
70532 loveli
N
pi_84812303
On-topic verhaal in spoilers? Slecht eten werkt slecht eten in de hand, weinig bewegen werkt minder bewegen in de hand. Heeft iedereen last van! Zelf merk ik dat een beetje slecht eten resulteert in het leegtrekken van pakken koek, zakken snoep en dozen Guylian (Hallo, ik ben loveli en ik ben Guylian-verslaafd. Ik ben al 13 maanden en 5 dagen Guylian-vrij.)

En sporten precies hetzelfde, zonder motivatie geen sport. Of zonder sportmaatje.

Ken je valkuilen en luis jezelf erin om op de een of andere manier te gaan sporten.
crap in = crap out
pi_84812650
Ik heb een speculoosverslaving, het is echt heel erg!
pi_84812709
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
On-topic verhaal in spoilers?
Het was meer omdat ik zo aan het zeuren was, wilde niet meteen de sfeer verpesten :')

Maar yeh, je hebt wel gelijk hoor. Ik zal mezelf eens flink onder mijn kont schoppen en vragen of mijn man hetzelfde doet. Misschien helpt dat.

Guylian, da's toch zeebanketchocolade? c_/
Daar eet ik zo een doos van leeg, daarom mag ik die niet meer van mezelf kopen ^^
  Vis een optie? dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:40:30 #139
70532 loveli
N
pi_84812763
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het was meer omdat ik zo aan het zeuren was, wilde niet meteen de sfeer verpesten :')

Maar yeh, je hebt wel gelijk hoor. Ik zal mezelf eens flink onder mijn kont schoppen en vragen of mijn man hetzelfde doet. Misschien helpt dat.

Guylian, da's toch zeebanketchocolade? c_/
Daar eet ik zo een doos van leeg, daarom mag ik die niet meer van mezelf kopen ^^
Ik ook. Alleen kocht ik de kiloverpakking :')
crap in = crap out
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:40:32 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84812765
Lijst:

O/L: boterham kaas, boterham leverworst, beschuit jam, beker melk, gekookt ei
S: 1.15 min. wandelen
t's: 200 gr kwark/200 gr vla, huge appel, sinaasappel, blokje choco, nectarine
D: zelfgemaakte rode bieten, broccoli, gekookt aardappeltje, tartaar
T: kommetje chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84812777
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar ga je eten Coco? :Y)
In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxe :s) )
pi_84812797
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ook. Alleen kocht ik de kiloverpakking :')
Wauw... Ik wist niet eens dat ze die hadden :D
pi_84812860
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twee dagen niet online geweest en ik lig meteen hopeloos achter, haha :+

@Vik: beetje late reactie, maar ik ben het wel met de meeste mensen eens. Maar (haar) loslaten is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop in ieder geval dat je de voor jou beste keuze kunt maken :*
[..]

Wat goed! *O*
Bij mij is het juist andersom, hehehe... ^^

@ Mevrouw Puff: wat fijn dat het zo goed is gegaan :)
[..]

Doodnormaal (dat je dingen vergeet te zeggen). En het leuke is dat je publiek dat over het algemeen toch niet doorheeft. Dus wees maar gewoon trots dat het zo goed ging! ^O^
[..]

Oeh! Hoe was het (los van de spierpijn...)?
Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:43:38 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84812876
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxe :s) )
Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierig :P

Oh en idd wat loveli zegt :Y Ik merk dat als ik een tijdje minder/ niet gesport heb dat de motivatie ook een stuk minder is. Dan moet ik mezelf echt een schop onder mn bips geven. Terwijl als ik gewoon met regelmaat (ongeveer 3 keer per week) ga, dan blijf ik bubbelig en gemotiveerd :+
pi_84812928
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!
Ha, klinkt goed! Ik was ook altijd zo kapot na de training, lekker :)
pi_84812987
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
...als ik gewoon met regelmaat (ongeveer 3 keer per week) ga, dan blijf ik bubbelig en gemotiveerd :+
Grappig, ik blijf juist bubbelig omdat ik niet sport :P

Nee, ik snap wat je bedoelt. Bubbelig-zoals-jij-het-bedoelt is juist win *O*
pi_84813028
Dus ik gister avond eerst aardbeien gegeten, daarna een glas sap en een glas melk, bijgekomen onder de zonnebank en daarna heb ik twee borden salade met paprika en Parmezaanse kaas gegeten en daarna een enorm bord boerenkool met jus en braadworst. En nog had ik vanochtend zooo geen energie in mijn lichaam. O ja en een zak zoete popcorn, woohoo voor de magnetron!!!
pi_84813029
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierig :P
Ik heb even gegoogled, en blijkbaar heet het Friture Royale. Volgens W. is het zo populair dat je -zelfs op een doordeweekse avond- moet reserveren. Ben zelf ook benieuwd :)

Edit: net het menu bekeken, en ziet er goed uit :) Ik denk dat ik voor de kabeljauw ga. Of de dagvis, maar dat ligt aan welke vis het is. :Y)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:48:53 #149
236335 neen
schone schijn
pi_84813072
Boerenkool :~

Zal ik vanavond een rondje lopen of niet? Omdat het nu toch over sporten gaat :')
pi_84813147
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef neen het volgende:
Boerenkool :~

Zal ik vanavond een rondje lopen of niet? Omdat het nu toch over sporten gaat :')
Je woont niet toevallig in Zuid-Limburg, in de buurt van Heerlen he? Ik moet nl ook in beweging komen; dan ga ik met je mee :7

Ik vermoed echter dat ik vanavond gewoon achter de pc eindig. Ik ben een echte geek O+ Nog meer gamers hier btw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')