Eens. Ook met je laatste zinquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan.
Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe.
sziget ligt toch gewoon midden in Boedapest? eilandje in de rivier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:28 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!![]()
@ Neen, de eerste 3 dagen zitten we in een hostel en gaan we gewoon Boedapest zelf in. En de dag voordat Sziget begint gaan we daar ons tentje neerzetten en dan 7 dagen Sziget, en als het afgelopen is, zitten we nog 1 nacht in ee hostel, en vliegen we weer terug. Dus het is Sziget, met daarvoor nog een paar daagjes Boedapest!![]()
Zo op naar werk en werken tot (hopelijk) 12uur!
Fijne dag!
Dat zou ik idd ook niet denken. Mannen zitten nou eenmaal wat meer "recht door zee" in elkaar dan vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teveel ergeren in een relatie is niet goed btw. Er zal altijd wel iets zijn waar je moeite mee hebt, de vraag is of je het de boventoon laat voeren of niet (als dat zo s, is het volgens mij geen goed teken)
Ik heb rugpijn, werd ermee wakker en nu is het nog niet over
compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het zit erop! Bij het lichamelijk onderzoek, toen iedereen eromheen ging staan kreeg ik even een lange stilte. Maar men vond het een leuk en interessant praatje
Achteraf vind ik het jammer dat ik niet alles verteld heb zoals ik het eigenlijk gepland heb en dat ik vergat op mn blaadje te kijken. Maar waarschijnlijk hebben dat wel meer mensen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Viel het mee achteraf?
Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan.
Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe.
Vind ik toch anders hoor. Ik weet in bijvoorbeeld Den Haag ook geen straat of gebouw te vinden, maar ik voel me geen toerist. En als ik in het buitenland ergens al vaker ben geweest en de taal een beetje spreek, voel ik me ook geen toerist. Locals benaderen je anders op één of andere manier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:19 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.
Ja dat is natuurlijk zo. Maar toerist heeft zo'n negatieve bijklank. Ik heb in Amsterdam ook een hekel aan toeristen, maar dat zijn natuurlijk alleen de toeristen die je er als zodanig direct uitpikt. Er zullen zat toeristen zijn die ik in het voorbijgaan niet zou 'herkennen' zeg maar. En zo'n toerist wil ik zelf ook zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Ik kan het volgens mij niet goed uitleggennou ja, boeiend. Ik snap alleen niet echt dat iedere toerist gezien wordt als een malloot die door de stad jaagt naar foto's die een miljoen keer per dag worden genomen. Een toerist ben je toch gewoon als je reist voor je plezier en dat kan op verschillende manieren.
Huh? enquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Gisteren hadden we het nog over Amsterdam omdat een gedeelte nu op de werelderfgoedlijst staan, de conclusie was dat Amsterdam het Frankrijk van Nederland is.
Het was niet een positieve opmerking over Amsterdammersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Huh? enwant ik heb altijd al in Frankrijk willen wonen.
Nee dat begreep je goed! Maar het is neurologie, dus zn kleren bleven aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Sts het volgende:
Puff, had je echt een live lichamelijk onderzoek op een patiënt of begreep ik het verkeerd?
Whoo! Dit is volgens mij jouw beste lijstje in tijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:41 schreef Merel het volgende:
Fijn dat het oké ging Puff!
Mijn lijstje voor voor vandaag:
O - 125 gram kwark met een handje bramen erdoor (meer kreeg ik echt niet op!)
S - uur fietsen
L - kop mosterdsoep, bruine boterham met Old Amsterdam, bruine boterham met lever, bruine boterham met filet americain, melk
T - 2 pruimen, 1 banaan, beker vivit
S - uur fietsen
D - coucous met tuinerwten en feta
Lijkt me primaEn dat mag ook wel na een baggerweekend qua eten!
Jah ik hoop dat ik met dat fietsen naar m'n werk echt de knop heb kunnen omzetten. Het beviel zoooo goed vanochtend! Ik voel me helemaal fitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff!Netjes heur! En iets vergeten of even stil vallen doet BIJNA iedereen geloof ik
![]()
[..]
Whoo! Dit is volgens mij jouw beste lijstje in tijden![]()
Wat goed!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
O!
En mijn broeken passen weer bijna
Doodnormaal (dat je dingen vergeet te zeggen). En het leuke is dat je publiek dat over het algemeen toch niet doorheeft. Dus wees maar gewoon trots dat het zo goed ging!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Achteraf vind ik het jammer dat ik niet alles verteld heb zoals ik het eigenlijk gepland heb en dat ik vergat op mn blaadje te kijken. Maar waarschijnlijk hebben dat wel meer mensen.
Oeh! Hoe was het (los van de spierpijn...)?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gister 1,5 uur gebokst met alleen maar mannen dus nu heb ik spierpijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, oh dat scheelt. Ik vroeg me al af hoe je zo'n patiënt zo ver kreeg dat ie even lichamelijk onderzocht wilde worden tijdens een presentatiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee dat begreep je goed! Maar het is neurologie, dus zn kleren bleven aan
Het was meer omdat ik zo aan het zeuren was, wilde niet meteen de sfeer verpestenquote:
Ik ook. Alleen kocht ik de kiloverpakkingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het was meer omdat ik zo aan het zeuren was, wilde niet meteen de sfeer verpesten![]()
Maar yeh, je hebt wel gelijk hoor. Ik zal mezelf eens flink onder mijn kont schoppen en vragen of mijn man hetzelfde doet. Misschien helpt dat.
Guylian, da's toch zeebanketchocolade?![]()
Daar eet ik zo een doos van leeg, daarom mag ik die niet meer van mezelf kopen ^^
In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxequote:
Wauw... Ik wist niet eens dat ze die haddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen kocht ik de kiloverpakking
Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twee dagen niet online geweest en ik lig meteen hopeloos achter, haha![]()
@Vik: beetje late reactie, maar ik ben het wel met de meeste mensen eens. Maar (haar) loslaten is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop in ieder geval dat je de voor jou beste keuze kunt maken![]()
[..]
Wat goed!![]()
Bij mij is het juist andersom, hehehe... ^^
@ Mevrouw Puff: wat fijn dat het zo goed is gegaan
[..]
Doodnormaal (dat je dingen vergeet te zeggen). En het leuke is dat je publiek dat over het algemeen toch niet doorheeft. Dus wees maar gewoon trots dat het zo goed ging!![]()
[..]
Oeh! Hoe was het (los van de spierpijn...)?
Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In Maastricht; de Frites Deluxe ofziets? (dat klopt niet, voor geen meter zelfs, maar ik kan me de juiste naam niet herinneren... En het was iets met frites en luxe)
Ha, klinkt goed! Ik was ook altijd zo kapot na de training, lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ja erg leuk! Na 20 minuten was ik buiten adem, na 40 minuten was ik misselijk, te weinig gegeten, na een uur werd ik duizelig en zag ik vlekken, maar ik ging door dus dat ging gelukkig weg en na 1,5 uur was ik KAPOT!
Grappig, ik blijf juist bubbelig omdat ik niet sportquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
...als ik gewoon met regelmaat (ongeveer 3 keer per week) ga, dan blijf ik bubbelig en gemotiveerd
Ik heb even gegoogled, en blijkbaar heet het Friture Royale. Volgens W. is het zo populair dat je -zelfs op een doordeweekse avond- moet reserveren. Ben zelf ook benieuwdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Luxe frites, awesome! Nou ben ik wel nieuwsgierig![]()
Je woont niet toevallig in Zuid-Limburg, in de buurt van Heerlen he? Ik moet nl ook in beweging komen; dan ga ik met je meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef neen het volgende:
Boerenkool
Zal ik vanavond een rondje lopen of niet? Omdat het nu toch over sporten gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |