Eens. Ook met je laatste zinquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan.
Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe.

sziget ligt toch gewoon midden in Boedapest? eilandje in de rivier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:28 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!![]()
@ Neen, de eerste 3 dagen zitten we in een hostel en gaan we gewoon Boedapest zelf in. En de dag voordat Sziget begint gaan we daar ons tentje neerzetten en dan 7 dagen Sziget, en als het afgelopen is, zitten we nog 1 nacht in ee hostel, en vliegen we weer terug. Dus het is Sziget, met daarvoor nog een paar daagjes Boedapest!![]()
Zo op naar werk en werken tot (hopelijk) 12uur!
Fijne dag!

Dat zou ik idd ook niet denken. Mannen zitten nou eenmaal wat meer "recht door zee" in elkaar dan vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teveel ergeren in een relatie is niet goed btw. Er zal altijd wel iets zijn waar je moeite mee hebt, de vraag is of je het de boventoon laat voeren of niet (als dat zo s, is het volgens mij geen goed teken)
Ik heb rugpijn, werd ermee wakker en nu is het nog niet over
compact en kleverig.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Goed gedaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het zit erop! Bij het lichamelijk onderzoek, toen iedereen eromheen ging staan kreeg ik even een lange stilte. Maar men vond het een leuk en interessant praatje

Achteraf vind ik het jammer dat ik niet alles verteld heb zoals ik het eigenlijk gepland heb en dat ik vergat op mn blaadje te kijken. Maar waarschijnlijk hebben dat wel meer mensen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
Viel het mee achteraf?

Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja er is een verschil tussen langs alle hotspots rennen voor een Kodak momentje, of een land bezoeken en ook proberen om wat van de lokale cultuur mee te krijgen/dingen te bezoeken die niet op de eerste 2 pagina's van een reisgids staan.
Goeiemorgen. Het liefst zou ik er nu weer induiken, moe.

Vind ik toch anders hoor. Ik weet in bijvoorbeeld Den Haag ook geen straat of gebouw te vinden, maar ik voel me geen toerist. En als ik in het buitenland ergens al vaker ben geweest en de taal een beetje spreek, voel ik me ook geen toerist. Locals benaderen je anders op één of andere manier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:19 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn ding, maar ontspannen wat van de stad zien en met het OV gaan ipv de sightseeing bus maakt me er niet minder toerist op. Waarom zou ik doen alsof ik een local ben? Ze merken heus wel aan me dat ik niet weet hoe m'n eindhalte eruit ziet en daarom wat extra oplet waar ik dan ben.

Ja dat is natuurlijk zo. Maar toerist heeft zo'n negatieve bijklank. Ik heb in Amsterdam ook een hekel aan toeristen, maar dat zijn natuurlijk alleen de toeristen die je er als zodanig direct uitpikt. Er zullen zat toeristen zijn die ik in het voorbijgaan niet zou 'herkennen' zeg maar. En zo'n toerist wil ik zelf ook zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Ik kan het volgens mij niet goed uitleggennou ja, boeiend. Ik snap alleen niet echt dat iedere toerist gezien wordt als een malloot die door de stad jaagt naar foto's die een miljoen keer per dag worden genomen. Een toerist ben je toch gewoon als je reist voor je plezier en dat kan op verschillende manieren.

Huh? enquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Gisteren hadden we het nog over Amsterdam omdat een gedeelte nu op de werelderfgoedlijst staan, de conclusie was dat Amsterdam het Frankrijk van Nederland is.

Het was niet een positieve opmerking over Amsterdammersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Huh? enwant ik heb altijd al in Frankrijk willen wonen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |