abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84813222
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Edit: net het menu bekeken, en ziet er goed uit :) Ik denk dat ik voor de kabeljauw ga. Of de dagvis, maar dat ligt aan welke vis het is. :Y)
Smaken verschillen kennelijk, ik was vooral geshockeerd door de volledige afwezigheid van groentegerechten. :o
pi_84813241
Ik vind boerenkool fiess, maar mijn mama had in februari portie bakjes voor mij gemaakt en de vriezer was vol.. plus vriendje had nog nooit boerenkool op, dus heb ik een berg boerenkool opgeschept met een kuil vegajus en plakjes vegabraadwurst. Net echt!!!!
pi_84813292
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Smaken verschillen kennelijk, ik was vooral geshockeerd door de volledige afwezigheid van groentegerechten. :o
Oh, ja, dat kan kloppen. Ik moet altijd mijn best doen om iets van groente naar binnen te krijgen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:54:51 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84813301
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled, en blijkbaar heet het Friture Royale. Volgens W. is het zo populair dat je -zelfs op een doordeweekse avond- moet reserveren. Ben zelf ook benieuwd :)

Edit: net het menu bekeken, en ziet er goed uit :) Ik denk dat ik voor de kabeljauw ga. Of de dagvis, maar dat ligt aan welke vis het is. :Y)
Hihi die muziek! :D Kom je vast in le stemming :Y)

Tevens lol @: "Le waterzooi gantois avec les diverses espèces de poisson" _O-

Maar even serieus, ziet er puik uit, veel potentieel lekkers op die kaart :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84813331
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens lol @: "Le waterzooi gantois avec les diverses espèces de poisson" _O-
:D ! Dat had ik nog niet eens gezien, haha.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:55:57 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84813343
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]
Ik vermoed echter dat ik vanavond gewoon achter de pc eindig. Ik ben een echte geek O+ Nog meer gamers hier btw?
O+

Soms! Mits tijd en leuke games uit :+
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:58:34 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84813421
Merk ook dat ik even minder gemotiveerd ben voor het sporten, stel het vaak uit, maar ga toch wel minstens 2x per week. Ik heb het gewoon even te druk op het moment en ben 's avonds blij dat mijn derrière de bank kan raken.

:@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:59:11 #158
236335 neen
schone schijn
pi_84813443
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je woont niet toevallig in Zuid-Limburg, in de buurt van Heerlen he? Ik moet nl ook in beweging komen; dan ga ik met je mee :7

Ik vermoed echter dat ik vanavond gewoon achter de pc eindig. Ik ben een echte geek O+ Nog meer gamers hier btw?
Je hebt geluk, ik woon niet in het zuiden van Nederland :')
Ik ben een nerd B-) met voetbalspelletjes en mario.. oh en donkey kong!, voor schietspelletjes en racen heb ik geen geduld
het lijkt niet wat het is
pi_84813462
Niet toevallig:

• Battlefield Bad Company 2
• Starcraft 2
• WoW
• Heroes of Newerth

?

Da's waar ik me de laatste tijd vooral mee bezig heb gehouden namelijk :s)
pi_84813484
Oh, en ik vergeet de PS3. Met o.a. Red Dead Redemption en Devil's Soul O+
pi_84813555
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Merk ook dat ik even minder gemotiveerd ben voor het sporten, stel het vaak uit, maar ga toch wel minstens 2x per week. Ik heb het gewoon even te druk op het moment en ben 's avonds blij dat mijn derrière de bank kan raken.

:@.
Ik denk dat ik gewoon hard op zoek moet naar een sportmaatje. Of mezelf echt een hele flinke trap onder mijn eigen kont moet leren geven. Ik ben gewoon al een paar jaar (!) minder gemotiveerd. Geloof dat ik een beetje in een vicieuze cirkel zit die ik moet zien te doorbreken.
pi_84813637
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:59 schreef neen het volgende:

[..]

Je hebt geluk, ik woon niet in het zuiden van Nederland :')
Ik ben een nerd B-) met voetbalspelletjes en mario.. oh en donkey kong!, voor schietspelletjes en racen heb ik geen geduld
He, wat jammer nou! O-)

Voetbalspelletjes zijn het voor mij dan weer niet niet. Maar ik haal mijn nerdgehalte aardig omhoog met mijn verdere liefde voor comics (Spawn, anyone?), sommige anime's (Elfenlied <3) en het feit dat ik hardop "lol" zeg :P
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:05:15 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84813678
Coco: ik heb een tijd WoW gespeeld, nu ben ik er weer even uit, af en toe start ik het weer een maandje ofzo op en dan game ik samen met het vriendje :P
Mn vriend is een echte gamert, die doet idd ook SC2, Red Dead Redemption, etc. Ik ben meer van de funky graphics, fantasy games en gouwe ouwes (Mario, Donkey Kong!). We hebben een SNES, Wii, PS1, PS3 en twee PCs :+ Ik wil graag nog FF13 verder spelen en kijk erg uit naar Diablo III O+

En ik zeg ook hardop 'lol' en 'omg' :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:05:57 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84813704
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk dat ik gewoon hard op zoek moet naar een sportmaatje. Of mezelf echt een hele flinke trap onder mijn eigen kont moet leren geven. Ik ben gewoon al een paar jaar (!) minder gemotiveerd. Geloof dat ik een beetje in een vicieuze cirkel zit die ik moet zien te doorbreken.
Oh ja, bij mij is het net 2 weken ofzo :'). En als ik niet zo compleet verrot was geweest, was ik wel gegaan vanaaf.

Ik heb een nintendo DS. En in huis staat een PS3 en een wii :@ Maar ik ben iets meer van de softe games. Mario, Animal Crossing, etc.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84813789
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ik heb een tijd WoW gespeeld, nu ben ik er weer even uit, af en toe start ik het weer een maandje ofzo op en dan game ik samen met het vriendje :P
Mn vriend is een echte gamert, die doet idd ook SC2, Red Dead Redemption, etc. Ik ben meer van de funky graphics, fantasy games en gouwe ouwes (Mario, Donkey Kong!). We hebben een SNES, Wii, PS1, PS3 en twee PCs :+ Ik wil graag nog FF13 verder spelen en kijk erg uit naar Diablo III O+
Ha, klinkt bekend! Hier een PS2, PS3, Wii, laptop en idem twee pc's.
Onze grootste slaapkamer is onze gameroom, daar staan onze pc's naar elkaar en zitten we 's avonds naast elkaar te gamen :)

FFX heb ik veel gespeeld, wil een nieuwe versie halen voor op de PS3. Ben benieuwd! We hebben in de woonkamer een beamer + scherm geinstalleerd en daar is de PS3 op aangesloten O+
pi_84813832
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik zeg ook hardop 'lol' en 'omg' :D
Haha, dat doe ik dus ook! Incl. "ftw" :')
pi_84813833
Ik heb ook al een paar weken (3 ofzo) niet gesport... kwam ook door de scriptie. Eventueel ga ik vanavond weer hardlopen. Maar ik vind spot met als doe sporen zo suf! Ik wil me best in het zweet werken met schoonmaken, fietsen naar plaatsen, wandelen, de muren schilderen of de boot schilderen en andere dngen, maar ik vind sporten echt suf :D stom he :')
pi_84813868
Oh en ik ben niet echt een nerd (denk ik :P), maar ik zeg wel OMG en LOL :') en ik speel Mario in de winter!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:13:24 #169
236335 neen
schone schijn
pi_84813985
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

He, wat jammer nou! O-)

Voetbalspelletjes zijn het voor mij dan weer niet niet. Maar ik haal mijn nerdgehalte aardig omhoog met mijn verdere liefde voor comics (Spawn, anyone?), sommige anime's (Elfenlied <3) en het feit dat ik hardop "lol" zeg :P
Ik heb een sportmaatje op afstand, als hij zegt dat hij heeft gelopen dat heeft hij dat ook gedaan. Ik kan hem helaas niet toestaan meer te lopen dan ik dus moet ik dan ook wel :') it works for me :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt niet wat het is
pi_84814069
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk zo. Maar toerist heeft zo'n negatieve bijklank. Ik heb in Amsterdam ook een hekel aan toeristen, maar dat zijn natuurlijk alleen de toeristen die je er als zodanig direct uitpikt. Er zullen zat toeristen zijn die ik in het voorbijgaan niet zou 'herkennen' zeg maar. En zo'n toerist wil ik zelf ook zijn.

En kwak omschrijft het nog beter!

*group hug! :+
Mee eens :P. Ook met kwak. Ik ben toerist, want ik ben een buitenlander die alleen de mooie dingen van een stad komt bekijken, maar dan liever wat minder dom (aaaaah nee je kúnt niet stilstaan midden op het fietspad omdat er toevallig een mooi gebouw naast staat!) en wat meer zelf bepalen wat ik wil zien. Hotspots ga ik 1 dag naartoe, en dan de rest zelf de stad/land verkennen. Struikel je ook niet over de andere toeristen :+.

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

He, wat jammer nou! O-)

Elfenlied is toch maar 12 afleveringen ofzo? Dat vond ik wel jammer, serie was in 1 zaterdag al af ;(. Anime kijker hier. Gamen al jaar ofzo niet meer gedaan, geen tijd voor. Vriendje is wel gamer (en vindt het jammer dat ik er nooit tijd voor maak).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84814088
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook al een paar weken (3 ofzo) niet gesport... kwam ook door de scriptie. Eventueel ga ik vanavond weer hardlopen. Maar ik vind spot met als doe sporen zo suf! Ik wil me best in het zweet werken met schoonmaken, fietsen naar plaatsen, wandelen, de muren schilderen of de boot schilderen en andere dngen, maar ik vind sporten echt suf :D stom he :')
Volgende week ga ik een kamer verbouwen. Dat zie ik dan wel als een vervanging voor sporten. Maar ik doe gewoon niet genoeg aan vervanging, anders zou dat sporten mij helemaal niet zoveel interesseren.

Dat idee van sporten met als doel sport, snap ik trouwens wel. Maar voorlopig zou ik wel een doel hebben: "eindelijk weer lekker in mijn vel zitten".

Ander probleem is dat ik de afgelopen jaren vaak maandenlang niet kon sporten door mijn buik (nou ja, ik heb colitis, dus eigenlijk door mijn darmen). Ben een tijdje lid geweest v/e sportschool, maar omdat ik zo vaak plotseling naar de wc moest rennen (minimaal 10x op een dag) of dubbelsloeg van de buikpijn, nam ik het risico niet meer om op gezette tijden te 'moeten' sporten. En dat patroon (zo min mogelijk afspreken en zo weinig mogelijk het huis uit, want dadelijk gaat het nog mis) moet ik nog zien te doorbreken, want de laatste tijd voel ik me heel gezond en heb ik weinig te klagen :)
pi_84814367
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:16 schreef Chicolate het volgende:
Elfenlied is toch maar 12 afleveringen ofzo? Dat vond ik wel jammer, serie was in 1 zaterdag al af ;(. Anime kijker hier. Gamen al jaar ofzo niet meer gedaan, geen tijd voor. Vriendje is wel gamer (en vindt het jammer dat ik er nooit tijd voor maak).
Elfenlied is inderdaad veel te kort. Wat ik persoonlijk ook erg leuk vond, is Van Helsing. Mocht je eens een keer wat anders willen zien :)
Oh, en nog veel gaver!!! -->
pi_84814469
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:13 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb een sportmaatje op afstand, als hij zegt dat hij heeft gelopen dat heeft hij dat ook gedaan. Ik kan hem helaas niet toestaan meer te lopen dan ik dus moet ik dan ook wel :') it works for me :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, mijn schoonzusje wil wel. Maar die is nog erger dan ik (wat uitstelgedrag betreft, dus dat schiet niet echt op :') ).

SPOILER
pi_84814591
Ik ga trouwens even wat anders doen. Zie jullie later! :*
pi_84814619
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Elfenlied is inderdaad veel te kort. Wat ik persoonlijk ook erg leuk vond, is Van Helsing. Mocht je eens een keer wat anders willen zien :)
Oh, en nog veel gaver!!! -->

Death note ken ik ja :Y. En heb nog een halve hardeschijf vol series liggen die ik 'ooit' nog eens wil kijken. Geloof dat ik nu bezig ben met Soul Eater. Ook wel grappig :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')