Squirt Lube dus..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef Superher0 het volgende:
Oksel, welk smeermiddel gebruik jij voor de ketting? Jij had toch weer een wonderspul aangeraden gekregen? Ik gebruik nu nog van die teflon spuitbussen die je bij de standaard fietsenmaker kunt kopen maar ik ben absoluut niet tevreden. Moet er best wel veel opspuiten en echt goed en lang blijven zitten doet het niet. Dus even wonderspul kopen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef Marurk het volgende:
Zijn er overigens mensen die dit verhaal herkennen?
Fiets Forum - Probleem met nieuwe 6700 triple
Heel veel mensen schijnen last te hebben van een licht tikkend geluid op het middenblad, zonder dat de ketting tegen de derailleurkooi aanloopt. En nu ik erover nadenk, is mijn middenblad ook niet 100% stil terwijl het buitenblad en kleine blad dit wel zijn.'t Is moeilijk hoorbaar voor anderen, maar ik zal mijn FM er toch eens naar vragen volgende week bij de eerste beurt. Maar misschien dat sommigen van jullie dit probleem herkennen.
Sorry dat ik zo veel zeur/vraag.![]()
Ik heb dat juist bij m'n binnenblad. Is een kwestie van de binnenlimiet bijstellen. In jouw geval zou het of binnen, of buitenlimiet kunnen zijn... Durf ik je niet te vertellen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:08 schreef Marurk het volgende:
Ik kopieer dit even naar dit nieuwe topic, voor het geval dat er mensen zijn die dit herkennen:
[..]
Je stond niet op de wiki, meteen aangepast. Zou niet meer mogen gebeuren .quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:26 schreef Freddeh het volgende:
Hey Superher0... Mag ik weer terug in de OP?
Binnen-/buitenlimiet? Je bedoelt datgene wat je kan instellen met die stelschroefjes van je voorderailleur?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik heb dat juist bij m'n binnenblad. Is een kwestie van de binnenlimiet bijstellen. In jouw geval zou het of binnen, of buitenlimiet kunnen zijn... Durf ik je niet te vertellen.
Correct, hier heb je een uitgebreide handleiding over hoe je dat zoal kunt doen:quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Binnen-/buitenlimiet? Je bedoelt datgene wat je kan instellen met die stelschroefjes van je voorderailleur?
Krijg nou de... We hebben een wikiquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Je stond niet op de wiki, meteen aangepast. Zou niet meer mogen gebeuren .
Precies. Zie de reply van SuperWeberquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Binnen-/buitenlimiet? Je bedoelt datgene wat je kan instellen met die stelschroefjes van je voorderailleur?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:03 schreef Gripper het volgende:
Voor die fokkers-ontmoeten-fokkers meet tijdens de Hel van de Heuvelrug volgend weekend: zullen we om ene uur of half 9 samen bak koffie doen ofzo? Ik neem aan dat niet iedereen dezelfde afstand rijdt, maar we kunnen elkaar wel succes wensen
Toegevoegd aan OP en Wikiequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:42 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er veel verschillende maten bidons en bidonhouders? Ik heb 2 verschillende maten bidonhouders op mijn fiets en 3 verschillende maten bidons, en er is maar 1 bidon die in 1 van de 2 houders past. Rest past nergens in/op.
Op websites en verpakking van de houder/bidon staat helemaal geen maat of iets dergelijks...
Tevens voor de OP.
Mascleta
Leeftijd: 21
BMI: 19 (176cm, 59kg )
Regio: Zeeland
Fiets: Mardini instapfietsje.
Licentie: Nee
Doel voor dit seizoen: Net begonnen en wil voor de winter inslaat toch wel over de 1000km zitten.
toegevoegd aan OP en aan Wikiquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:52 schreef Blik het volgende:
Hierbij ook mijn gegevens:
Blik
Leeftijd: 26
BMI: 27 (184cm, 91kg )
Regio: Utrecht
Fiets: Moser instapfietsje
Licentie: Nee
Doel voor dit seizoen: Wil dit seizoen voor de eerste keer een tocht van meer dan 100 km maken
Techno... tekno is wat anders. Wel vet, wil ik ook wel een keer naar toe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:29 schreef Oksel het volgende:
Weekendje Nature One (teknofestival). Ook goed voor de conditie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |